Kenet julkkikset passittaisit "oikeisiin töihin"?
Kommentit (67)
Bloggaajat, edustusvaimot, Enbusket ja muut ärsyttävät ihmiset, joita tungetaan joka paikkaan, kaikki Seiskan p*rnotytöt ja muut naku island -ohjelmien tyrkyt.
Koska itse olen media-alalla, olen nähnyt mitä se on. Joten en ainakaan lähtisi sometyöläisiä haukkumaan.
Kaikki. Mitä nämä kaikki oikein arkisin tekevät? Ja millä elävät, erityisesti missit?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki. Mitä nämä kaikki oikein arkisin tekevät? Ja millä elävät, erityisesti missit?
Sara Sieppi on töissä Onnenpyörässä!
Duudsonit, nuo viittäkymppiä kolkuttelevat ukot teinitempauksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi on töissä Onnenpyörässä!
No, olihan Matillakin autolainaa, joustoluottoa, asuntolainaa ja pikavippiä. Sillai kai.
Jenni Haukio, kunhan äitiysloma loppuu.
Entinen bb-elätti Jenni Mäkiköyri.
Fitnessbimbot, e"urheilijat", ammattipelaajat (tieska/verkiopelit), Tuomas Enbuske,
"Somevaikuttajat", "hyvinvointivalmentajat", ammattibloggaajat/vloggaajat, 75% kansanedustajien erityisavustajista, Tuomas Enbuske, sanoinko jo Tuomas Enbuske?
Kaikki nää sopeutumiseläkkeelle jämähtäneet ex-kansanedustajat.
Vierailija kirjoitti:
Duudsonit, nuo viittäkymppiä kolkuttelevat ukot teinitempauksineen.
Ja unohtu vielä sanoo et omaki ukko lähti parikymppisen matkaan😪
Kaikki poliitikot, urheilijat, taiteilijat, muusikot,...
Kaikki jotka on joskus uutisissa tai iltalehdessä tai instagramissa tai youtubessa tai televisiossa.
Jolainen joka töistä veroja maksaa on tietysti ok. Elämäntapatyöttömät passittaisin heti ja sakottaisin.
Roobert Salmisen laittaisin oikeisiin töihin.
Kurko kirjoitti:
Jenni Haukio, kunhan äitiysloma loppuu.
Jennin ikuinen kotihoidontuki päättyy leskeneläkkeeseen. Ai niin, toivottavasti Sale sanoo sanansa tähän, koska Jenni on sen verran nuorta vuosimallia ettei leskeneläke koske häntä kuin 10 vuotta. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Roobert Salmisen laittaisin oikeisiin töihin.
Ai Velmu Viurusilmän? Äitinsä vai isänsä jäljille, näyttelijäksi? Ei taida olla saumaa. Salen kassa kutsuu.
Kalle Palander