Opintoihin liittyvää
Olen aikuisopiskelija ja meillä on ohjaajat koulussa. Entinen ohjaajani lähti koululta muualle töihin ja hänen kanssaan ei KERTAAKAAN ollut puhetta, että asiat eivät etene ja että saattaisin lentää pihalle koulusta. Sitten vaihtui ohjaaja ja täysin puskista minulle aletaan kertomaan miten olen vaarassa lentää pihalle ja kaikkea. Olen kertonut kuten asia on: olen tehnyt kaiken kuten on pyydetty. Joka ikisen tehtävän palauttanut, jos en aina ajallaan niin silti olen palauttanut. Ei sanaakaan tällaisesta aiemmin.
Vaikka ohjaajani oli todella mukava, en voi olla tuntematta katkeruutta koska suoraan sanottuna hän on tämän aiheuttanut olemalla kertomatta minulle asioita, jotka minun kuuluisi tietää.
Kommentit (2)
Asia on hoidossa enkä nyt usko lentäväni pihalle (toivottavasti, sitä paitsi lain mukaista opiskeluaikaa on vielä ihan hyvin jäljellä!!!)
Mutta kyllä nyt hieman v*tuttaa.
Hän oli todella lepsu ja sellainen rento ohjaaja, ihmisenä oikein mukava, mutta näköjään teki minulle karhunpalveluksen olemalla liian kiltti. Mistä minä olisin voinut tietää, kun ei ole kerrottu.