Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Recovering alcoholics?

Vierailija
23.08.2019 |

Onko muita alkkiksia, jotka yrittävät olla raittiina? Mulla on ollut taukoja juomisessa, kohtuukäyttöyrityksiä, mutta ei onnistu. Nyt olen ollut pari viikkoa juomatta mutta koko ajan pyörii mielessä. Pysyn lujana, oikeastaan ei tee mieli, mutta silti ajattelen koko ajan alkoholia. En aio juoda enää ikinä, en pisaraakaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en juo, en arvosta krapulaa.

Vierailija
2/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Itse ollut sunnuntaista asti juomatta. Samat tavoitteet. Mutta en hermostu, jos joku lipsahdus joskus sattuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea: Päihdelinkki.fi 

ja sieltä keskustelualue: Me Lopettajat

Vierailija
4/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää taas kesän jälkeen ollut vaikeempaa vierottua. Tuli otettua koko kesä lähes joka toinen päivä.

Nyt saan arjet pysyteltyä raittiina. Olen antanut itselle yhden päivän viikossa juoda ja siitä taas pikku hiljaa pidentää välejä.

En kärsi krapuloista tms. ketuttaa vaan tää jatkuva tissuttelu. Vois rahansa järkevämpäänkin laittaa.

Vierailija
5/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka haluaisi aineesta eroon. Elämässä on kertynyt niin paljon asioita joita haluaisin muuttaa, eikä kerta kaikkiaan riitä voima tai tahto tai uskallus lähteä tekemään elämästä oman näköistä. Tätä ahdistusta ja tuskaa tulee sitten turrutettua alkoholilla.

Toistaiseksi olen joskus onnistunut saamaan itseni kiinni ennen alkoholin ostamista kysymällä itseltäni: mitä tunnetta haluan tällä kertaa tunkea maton alle. Se on ollut rankkaa mutta toimivaa ja toivon että saan tulevaisuudessa tehtyä näin useammin. Siinä nimittäin paitsi välttyy taas yhdeltä hukatulta illalta ja seuraavalta päivältä, myös oppii itsestään ja oppii toivottavasti myös pitämään itsestään (huolta).

Vierailija
6/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

And why did you write the title in English if you wanted to talk in Finnish?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä