Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muillekin unessa pakkaaminen ja matkalle/johonkin kotoa lähteminen äärettömän vaikeaa?

Vierailija
23.08.2019 |

Minulla käy aina unessa niin, että pitäisi lähteä johonkin ja pakata. Laukkuja ei löydy, tai ne ovat rikki. Yritän pakata muovikasseihin, jotka hajoavat pohjasta. Kaikki teippi on tietty loppu. Jos onnistun pääsemään autoon, se ei käynnisty. Tai bussiin, niin se tärisee ja keikkuu niin että kaadun ja tavarat ovat hujan hajan.

Jos lentokentälle saakka pääsen, niin passia ei ole, tai se on väärennetty, tai se katoaa yhtäkkiä.

Onko muilla samaa ongelmaa unissa?

Kommentit (27)

21/27 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ylipäätään mikään järjestelmällinen toiminta ei meinaa onnistua.

Minulla se ei niinkään liity matkalle lähtemiseen, vaan kotiin paluuseen. Menen väärään kulkuvälineeseen, eksyn, matkarahat ovat hävinneet, passi on hävinnyt, en ymmärrä aikatauluja tai lippuautomaatin toimintaa tms. Haluan kotiin ja pelkään etten pääse sinne.

Vierailija
22/27 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuon puhelimen käytön ongelman lisäksi unia, joissa on jouluaatto, ja huomaan, että yhtään lahjaa en ole ostanut ja kamala kiire ja paniikki tulee. Näen tätä usean kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, matkalle, juhliin tai työhaastatteluun menossa ja tavarat hukassa, juna vie väärään paikkaan ym. ja mikään ei onnistu.

Näen myös noita, että on hätä ja 112:een soitto ei onnistu.

Siis sehän ei ikinä onnistu! Kun painat ykköstä niin puhelimen ruutuun tulee 6677634535/666€€€ tai muuta yhtä loogista. En tajua.

Ai tätä on muillakin. Kerran tämä uni jatkui niin, että pääsin soittamaan hätänumeroon ja kun pyysin ambulanssia pahasti loukkaantuneelle siskolleni, minulle vastattiin että sitä ei tarvita ja että jeesus kyllä auttaa. Huusin puhelimeen, etten edes usko jumalaan ja heräsin.

Noita pakkaamisunia on kanssa. Niitä, joissa on lähdössä reissuun, on jo myöhässä ja pakkaamisesta ei meinaa tulla mitään. Ja toisaalta niitä, joissa olen lähdössä reissusta kotiin ja tavarat eivät mahdu laukkuihin mitenkään/ laukkuja on liian monta, joita yritän tunkea sitten sisäkkäin, että saisin kannettua kaiken.

Vierailija
24/27 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Mutta kun viime yönä näin taas ihan vastaavan unen. Eli olin lähdössä matkalta ja pakkausongelmat ihan samanlaiset. Onko sinulle selvinnyt unen merkitys. Minä tulkitsen sen nyt näin: olen pitkän aikaa päivitellyt että tavaraa pitää hävittää ettei jää jälkipolvien riesaksi. Nyt olen ollut kipeä, en kuoleman sairas mutta kuitenkin. Sain siis muistutuksen, että kun lähtee viimeiselle matkalle täältä ei paljon mukaansa saa. Viime yön unessa kävin hotellin respassa ostamassa lisävuorokauden. Joten nyt on aikaa alkaa hävitys puuhiin.

Vierailija
25/27 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselle olisi, ajattelisin että se kertoo jostain. Miettisin, että lykkäänkö jonkun elämänmuutoksen tekemistä, vitkuttelenko, myös valve-elämässä? Tai onko energiatasoni valveilla kovin alhaalla, ja unen hitaus kertoo siitä, että yritetään tyhjillä pattereilla pakottaa itseään arjessa toimimaan, ja kone alkaa sakata?

Vierailija
26/27 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei... mä lennän itse. Joskus unohtuu kengät, ja huomaa vasta avaruudessa. Siellä palelee, koska siellä on pakkasta ja sitten herää, koska palelee oikeasti ja on laitettava sukat.

Vierailija
27/27 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja aina passintarkastusjonossa tajuan, ettei mulla ole passia. Sitten hätäpäissäni mietin kerkeenkö sitä vielä hakemaan.

Toinen toistuva uni on, että mulla on hotellihuoneen avain hukassa. En pääse huoneeseeni. Ramppaan hotellin portaita ees taas ja koitan miettiä missä se voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi