Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero koska mies sanoi minun lihottavan häntä

Vierailija
23.08.2019 |

Tapailun aluksi (7kk sitten) mies sanoi laihduttaneensa puolet painostaan pois ja olevansa tiukalla ruokavaliolla ettei liho. Ei siis enää laihduta ja on oikeasti todella hyväkroppainen. Mut hän ei ikinä halunnut tavata niin että olisi joutunut syömään jotain ja käytiin sit lenkillä tai leffassa tai oltiin vaan jommankumman luona ja söin aina ennen treffejä tai niiden jälkeen. Yöksi ei voinut tulla ja se nakersi mutta muuten miehessä ei ollut mitään vikaa ja suhde eteni. Nyt alkukuusta mies yhtäkkiä sanoi että haluaa kokeilla yhteiseloa jos mulle sopii ja olin yllättynyt mut iloinen ja muutin sit hänen luokseen. Mies sanoi heti että ostetaan omat ruuat ja antoi mulle jääkaapista oman tason. Mulle oli erikseen ruuanlaittovälineet mitä voin käyttää. Ärsytti mut ajattelin että on niitä pahempiakin omituisuuksia. Lopulta en jaksanut kun hän katsoi itse tekemiäni ruokia kuin spitaalista ja söi itse tietyllä kellonlyömällä yksinkertaisia aterioitaan (tyyliin uunikalaa/kanaa, ei nahkaa, ei kastiketta, ei hiilareita, vain vihreitä kasviksia, kaikki punnittu jne.) eikä ikinä samaan aikaan kuin minä. Ei siinä ollut mitään väärää mutten vaan jaksanut. Parin viikon jälkeen muutin takaisin omaan kämppään joka onneksi vielä oli ja kun yritin sanoa miksi niin mies sanoi ettei voi olla sellaisen kanssa joka haluaa lihottaa hänestä itseään huonomman näköisen. Se sattui ja en tiedä miten ikinä pidin hänestä aiemmin. Oliko vika mussa kun jätin hänet kun hän oli kaikkine tapoineen liian erilainen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullekkin entinen sanoi että hänestä tulee alkoholisti kanssani.Kuinkas sitten kävikään hän on alkoholisti edelleen minä en.

Vierailija
2/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa vika oli sinussa.

Mm. olisit halunnut tehdä yhteisöllisyttä syömisestä. 

Itsensä kunnossa pitäminen ei ole mikään simppeli juttu ja mies ei voinut riskeerata asian kanssa. Totta ihmeessä homma menisi ihan sekaisin jos johonkin väliin pitäisi mahduttaa uunipellillinen pannaria hillon ja kermavaahdon kera. Kenenkään psyyke ei kestä tämmöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on hyvin selkeästi eri arvot, se on ihan hyvä suyy erolle. Ei kovin reilua mieheltä syytellä sinua lihottamisesta.

Vierailija
4/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja minulla on hiukan sama juttu. Vaimo tekee sitä ruokaa mitä haluaa itse syödä. Tyrkyttää tätä minulle. Ostaa valmisruokaa. Tyrkyttää sitä minulle. En haluaisi syödä näitä. Tilanne on hiukan sama että raitistuneelle alkoholistille pari kertaa päivässä tyrkytettäisiin viinaa.

Minulla on eräitä ruokia joita haluan syödä. Teen siis niitä ja syön. Tästä huolimatta puolisoni tyrkyttää vielä lisäksi niitä ruokia mitä en halua.

Kaikenlainen ruuan tyrkyttäminen pitäisi laissa kieltää.

Vierailija
5/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset opetellut miehen ruokien valmistusta ja alkanut miehen ruokavaliolle? Sillä saa sitä yhteisöllisyyttä. Ymmärrän hyvin, jos mies on laihduttanut puolet painostaan, niin sehän on esim. 160->80, ja tasapainon ylläpito vaatii työtä joka päibä. Mulla on sama homma menossa yli puolivälin, ja tässäkin on työtä. Nyt 130->85, ja matkaa siis vielä 20kg. Se on työtä ja säännöllisiä elämäntapoja, rutiineja, joista ei poiketa.

Vierailija
6/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset opetellut miehen ruokien valmistusta ja alkanut miehen ruokavaliolle? Sillä saa sitä yhteisöllisyyttä. Ymmärrän hyvin, jos mies on laihduttanut puolet painostaan, niin sehän on esim. 160->80, ja tasapainon ylläpito vaatii työtä joka päibä. Mulla on sama homma menossa yli puolivälin, ja tässäkin on työtä. Nyt 130->85, ja matkaa siis vielä 20kg. Se on työtä ja säännöllisiä elämäntapoja, rutiineja, joista ei poiketa.

Ja ajatella jos sinua vaadittaisiin vielä yhteisiin herkkuhetkiin ja syömään viikonlopuisin samasta sipsipussista pusuttelujen kera ja loukkaannuttaisiin kun ei tähän suostu:(

Laihduttaminen jos mikä vaatii säännöllisiä rutiineja.

Vierailija
7/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon painat?

Vierailija
8/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helpolla luovutit. Mikä vika on siinä, että molemmat syövät omia ruokia?