Mariannea hävettää tienata 20 000 e/kk: ”Näen miten muut kituuttavat ja minä ajan kahdella uudella Bemarilla”
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa missä työssä hän on! Minäkin haluan noille ansioille. Keikkalääkäri?
Minuakin kiinnostaa. Varmasti on lähtöisin melko vaatimattomista oloista, kun häpeää.
Hävettää niin paljon, mutta ei voi mitään, pakko ajaa kahdella bemarilla, siis ihan pakko, muuten lähtee henki ja terveys.
Kyllä varmasti hävettää, kun kertoo siitä oikein lehdille että pitää kirjoittaa siitä juttu. Sitten nämä köyhät voivat lukea hänen "kärsimyksestään" kun tekee niin paljon rahaa. Voi ihan hirveää.
Ei mutta ihan oikeasti, missä työssä pääsee tuollaisille ansioille? Itse olen juristi ja vain haaveilen tuollaisesta tilanteesta. Vielä nainen ja ei ilmeisesti johtoasemassa, koska pomo oli korottanut palkkaa. Eli ei yrittäjä eikä ylin johto ja silti noin huikea palkka. Mitä ihmettä?
Jos hän tienaa hyvin niin miksi ajaa bemarilla?
Tuskin on tämä Marimekon toimitusjohtaja :) kyllä mä veikkaan myös keikkalääkäriä.
It-alalla ehkä? Joku superlahjakas koodari?
Tuon naisen euro on minun 0,08 snt. Shakkimatti, feministit.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta ihan oikeasti, missä työssä pääsee tuollaisille ansioille? Itse olen juristi ja vain haaveilen tuollaisesta tilanteesta. Vielä nainen ja ei ilmeisesti johtoasemassa, koska pomo oli korottanut palkkaa. Eli ei yrittäjä eikä ylin johto ja silti noin huikea palkka. Mitä ihmettä?
Siinähän se on otsikossa; Marianne osaa ajaa kahdella bemarilla. Tajuatko kuinka v.itun ihmeellinen ja harvinainen kyky on kyseessä? Ei ihme että rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
Vau, paitsi ettei täällä ansiotuloilla rikastu. Että ihan hyvällä omallatunnolla onanoikoon bemarissaan. Ei haittaa :)
Sitten voi ainakin haudan levossa miettiä tyytyväisenä, että onneksi minulla oli tehokas kulkuväline liikkumiseen paikasta A paikkaan B.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hankkinut mieluummin mersuja. Bemarit on nousukasautoja.
Hyi. Mersut on pappa-autoja, kuskien keski-ikä 75 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se on otsikossa; Marianne osaa ajaa kahdella bemarilla. Tajuatko kuinka v.itun ihmeellinen ja harvinainen kyky on kyseessä? Ei ihme että rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
Haha :D
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusyhtiön lääkäri? Rahoitusalan data-analyytikko? Vaikea uskoa heistäkään. Ehkä artikkeli on käännös ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy ajamaan kahdella uudella bemarilla niin kannattaisi rahastaa enemmänkin; on nimittäin aivan ainutkertainen erikoiskyky.
Juuri näin. Tuo on kyllä sellainen taito että sitä ei hallitse edes kovin moni mies. Ja miehet nyt sentään ovat joka suhteessa parempia, pätevämpiä ja kaikilla muilla tavoilla ihmisenä jalompia. Ihan kuten tavallinen teräs vs. jaloteräs. Onkohan tuo sellainen "itsenäinen & pystyvä ikä-neito", oikea suomalaisen feemakon inkarnaatio ?
Tällaista ei koskaan kuule miesten suusta.
Vierailija kirjoitti:
h_ki kirjoitti:
Ikävää, jos pitää potea huonoa omaa tuntoa siitä, että on menestynyt.
Vuosikymmenten vasemmistolainen aivopesu on tehnyt tehtävänsä tälle kansalle. Suurin osa ajattelee, että on paha asia ja menestyjät ilkeitä ihmisiä.
Uskon ja luulen, että noin hyvin ja oikein menestyjät eivät näe mitään tarvetta vauvasivuilla mainostaa menestystään. Jos ihminen on omilla avuillaan noin hyvin menestynyt ja velkansa maksanut, ei näe mitään syytä mainostaa elämäänsä, mutta jos on äkkirikastunut ei voi pitää tyhmää suutaan kiinni"!
Provoja, provoja!
Missään ei mainittu että missä päin maailmaa työskentelee.
Helsingissä, Dubaissa, Vegasissa....?
Kyllä on taas mennyt mammoilta jutun pointti ohi niin että heilahtaa. Kyllä minäkin hyvätuloisena (mutta en läheskään noin paljon tienaavana) jätän tuttavapiirissä raha-asioistamme mainitsematta. Eihän tämäkään nainen kasvoillaan tai nimellään asiasta halua retostella. Onneksi asumme Suomen yksistä hyvätuloisimmista alueista, joten olemme hyvin keskimääräistä porukkaa täällä, emme mitenkään erotu massasta, päinvastoin. Jollain pohjoisen pikkukylällä kateus olisi aivan infernaalista, vaikka raha ei kerro esim. onnellisuudesta yhtikäs mitään.
Minäkin mietin että missä palkkatyössä tienaa tuollaisia summia? Tosin veroihin menee puolet, mutta 10 000e käteen kuussa on ruhtinaallisesti.
Onkohan hänenkin euronsa kuitenkin vain se 80 senttiä ?