Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä ainuttakaan syömäkelpoista puolivalmista ruokaa. Sitä jotkut tarjoavat lapsilleenkin!

Vierailija
01.12.2024 |

Hyvänä esimerkkinä lasagne. Itse tehtynä maailman paras ruoka itse tehtynä. Puolivalmis kastike+levyt kammottavaa kuraa! Ei kellään voi olla niin kiire etteivät kerkeä itse tekemään lihapullia, hernekeittoa jne. kotiruokia.

Kommentit (10)

1/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto ja purkkisosekeitot ovat ok, kunhan katsoo suolan määrän. Ennen oli HK:lla lautasmallinmukaiset mikroateriat. Niitä ostin joskus.

Vierailija
2/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruoka on parasta, valmiit minusta🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakka 2 nakilla, kananmunalla ja kinkkusiivulla on täydellinen.

Vierailija
4/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisen perinteiset keitot on hyviä

Vierailija
5/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös itse tehdyn kotiruoan kannalla ja teen sitä usein, mutta yhden hyvän, itse asiassa täysin valmiin ruoan olen onnistunut löytämään: Kokkikartanon lohikeitto. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
6/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän montakin. Esimerkiksi Kokkikartanolla on oikein hyviä valmisruokia.

Vierailija
7/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapsetkaan pääsääntöisesti pidä eineksistä, mutta "puolivalmiita" ratkaisuja on ihan hyviäkin ja aikaa säästäviä. En minä ainakaan mitään lasagnelevyjä ehdi ruveta vääntämään, jos se nyt laskettiin puolivalmiiksi, vaikka kastikkeet ja muut teenkin itse.

Joskus se valmiskin on arjen pelastaja, jos sattuu hyvä tuote löytymään ja on poikkeuksellisen kiireistä, vaikka en nyt välttämättä kokonaan niille siirtymistä suosittelisikaan. Satunnaisesti ei ne lapsetkaan siitä rikki mene.

Vierailija
8/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki nyt varmasti kuolee nälkään kun laitoit valmisruoat banniin... 

Vierailija
9/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan kalapuikkoja, finduksen kalaleikkeitä ja pakasteporkkanapihvejä. Lisäksi teini tykkää Kokkikartanon kiusauksista ja Atrian lihamakaronilaatikosta, joita syö silloin, kun olen koko päivän töissä. 

Vierailija
10/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastevihanneksista, perunasuikaleista ja esim savustetusta lohesta saa vallan mainiota ruokia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan