Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!
Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.
Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.
Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.
Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.
Tiesitkö, että venäjällä miestä ei rangaista naisen lyömisestä? Sellaisen sitten haluat kopioida Suomeen? Toivottavasti et pääse lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut ohjelmaa, mutta eikö haeta emäntää maatilalle? Korkkareissa ja minihameessako töitä tehdään?
No ei tietenkään pöljä! Maatalon emäntää kun kerta haetaan, niin sen pitää olla semmonen, että se on AINA navettahaalarit päällä ja miesten pitkävartiset mustat kumisaappaat jalassa, sängyssäkin. Myös pikkujouluihin tai mihin tahansa muuhunkin juhliin KUULUU mennä samoissa tamineissa. Se on NAISELLISTA haista paskalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Palstaulisijat ovat vaatimassa, että kaikki naiset olisivat heidän ilokseen sillä tavalla naisellisia, mikä heidän silmäänsä hivelee. Mutta eivät he kuitenkaan ole valmiita tarjoamaan näille naisellisille naisille upeaa maskuliinista kumppania, vaan valittavan tissiposken, joka ei ole valmis ottamaan vastuuta edes omasta elämästään, saati sitten perheen elämästä. Ehkä tämä Stefano on, en tiedä, en katso telkkaria.
Vähän pahaa pelkään, että jos mammafoorumin naisista olisi kaikista kunnon pärstä- ja uimapukukuva, niin myös mainitsemasi "tissiposket" etsisivät naisia muualta.
Tarkoitatko, että palstan miehet ovat täällä etsimässä naisia? Oikeasti?
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nyt jokaiseen yleistämättä niin kyllä miehet viehättyy naisellisista naisista ja toisin päin. Poikkeuksiakin kyllä toki on.
Määrittelisin asiaa näin: Ei se naisellisuus tarkoita että pitää puljata kosmetiikan kanssa tuntitolkull, olla punat ja korkkarit jalassa jatkuvasti tms. Se voi olla muuta pienempää, esim. Sopusuhtainen kroppa, kauniit kasvot tai iloinen elämänasenne. Jokaisella lienee oma mistä viehättyy ihmisessä.
Itse olen naisellinen sitä erityisemmin miettimättä tai tyrkyttämättä. Muodot ja ulkonäkö on vain sellaisia että miehet viehättyy. En koe että minun pitäisi muuttaa itseäni suuntaan tai toiseen.
Sitä vaan mietin miksi ei saisi sanoa ääneen että pitää vaikka perinteiseksi määritellystä naisellisesta naisesta? Ihan samoin kuin koku toinen voi sanoa että ei yhtään pidä sen tuyppisestä?
Saa sanoa ääneen. Itekin tykkään välillä pukeutua naisellisesti. Otin tuohon rinnalle seisomaan miehekkään miehen millä on tapoja. Perusjuntin takia ei kannata laittautua.
Luulisi nainen itsensä vuoksi haluavan laittautua? Kai ne vaatteet on sittenkin naisen aatteet, jos haluaa pukeutua sukupuolettomasti.
Miksi niin luulisi? Älä luule. Itsehän tässä istun etäluennolla helmasta purkautuva villapaita päällä, jalassa reikäiset villasukat, hiukset sotkunutturalla.
Olet siis mies ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Palstaulisijat ovat vaatimassa, että kaikki naiset olisivat heidän ilokseen sillä tavalla naisellisia, mikä heidän silmäänsä hivelee. Mutta eivät he kuitenkaan ole valmiita tarjoamaan näille naisellisille naisille upeaa maskuliinista kumppania, vaan valittavan tissiposken, joka ei ole valmis ottamaan vastuuta edes omasta elämästään, saati sitten perheen elämästä. Ehkä tämä Stefano on, en tiedä, en katso telkkaria.
Vähän pahaa pelkään, että jos mammafoorumin naisista olisi kaikista kunnon pärstä- ja uimapukukuva, niin myös mainitsemasi "tissiposket" etsisivät naisia muualta.
Siis ovatko tissiposket täällä etsimässä parisuhdetta? Erikoista. Ehkä heillekin nyt tiedoksi, ettei tämä ole mikään senssipalsta. Minä en ole etsimässä parisuhdetta täältä, tai mistään muualtakaan, mutta vaikka etsisin, en olisi näistä tissiposkista kiinnostunut. (Enkä usko, että tissiposketkaan sitä parisuhdetta pärstä- tai uimapukukuvilla itselleen löytäisivät. Tai tokihan sinä voit aloittaa rorhkeasti ja laittaa omasi näkyviin. Mäkin oon muuten julkaissut täällä aikanaan sekä kasvo- että alusvaatekuvan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.
Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.
Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.
Isoäidithän siellä lapset kasvattaa. Ja kyllä, naiset käy töissä ja maksaa itse kauneudenhoidon, mutta huom! Huom! Mies maksaa kaiken muun! Nainen saa tosiaan käyttää ne omat rahansa ulkonäköönsä. Näytä yksikin suomalainen mies joka tällaisen systeemin hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä aloituksia tulee joissa mies kertoo kaikille naisille millaisia heidän pitäisi olla?
Haluan ymmärtää millainen mieli tämän takana on. Elätkö siis ap uskossa että kaikki naiset haluavat miellyttää juuri sinua? Että he aamulla heräävät ja pohtivat miten tänään voisivat olla sellaisia että juuri sinä heistä pitäisit?
Onko tälle harhalle joku nimi? Pakko olla kun vastaavat aloitukset palstalla usein toistuu?
En ole aloittaja, mutta voin ihan muidenkin miesten puolesta sanoa, että tuskin sinusta on kyse ollenkaan. Jo tuollainen typerä vuodatus paljastaa, ettei sinusta saa sillä tavalla naisellista tekemälläkään, millaista me miehet arvostamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen mies maksaa mielellään vaimonsa kauneudenhoito kuluja. Vaimo saa käyttää tienaamansa rahat kuten haluaa. Olisiko tässä syy?
Nykyisin naiset maksavat itse kauneudenhoitokulunsa ainakin Pietarissa. Suurkaupunkien ulkopuolella on vielä käytäntö, jossa mies luovuttaa rahansa naisen käyttöön avioliitossa. Vaimo hoitaa laskut ja ostaa mitä tarvitaan perheeseen, mutta muuten mies säilyy perheen johtajana. Olen monesti miettinyt pimittääkö mies osan rahoista, jotta pääsee aina välillä salaa ryyppäämään.
Itse olen tuosta Venäjästä käsittänyt, että siellä on pitkät perinteet koulutukselle ja naisissakin on korkeasti koulutettuja. Tätä jälkimmäistä olen joidenkin miesten suusta kuullut.
Toisena tulee Thaimaa mieleen, ja siellä käydessä kiinnitin huomiota, että nainen maksoi. Käsittääkseni niissä kulttuureissa nainen jopa ottaa miehen tilipussin haltuun ja antaa viikkorahaa.
Jep, Neuvostoliitossa naisia rohkaistiin kouluttautumaan. Mutta silloin ja edelleen naisella on ansiotyön lisäksi koti hoidettavana, koska miehet eivät kotitöitä tee. Eikä se urakehitys Venäjällä ole naisille niin avoin kuin vaikkapa Suomessa. Naisia on politiikassakin tosi vähän. Joten eipä käy kateeksi venäläisen naisen asema.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kyllä herttaisen yhdentekevää, jos joku pöljä on sitä mieltä, että mun pitää sukupuoleni takia olla jotenkin tietynlainen. En ole enkä tule olemaan.
En ihmettele, miksi nuorilla tytöillä ja naisilla on nykyään tätä sukupuolivammailua ja mennään transhoitoihin.
Suomalaisessa kulttuurissa tytöistä ei ole koskaan kasvatettu prinsessoja. Esim. skandinaavisessa mytologiassakin nainen on kuvattu henkisesti vahvana ja itsenäisenä. Naisten työteliäisyyttä on aina tarvittu, myös sodan aikaan. Mikään ulkonäköpainotteisuus ei tullut kyseeseen edes silloin, kun nainen oli muuten heikossa asemassa. Vahvuutta ja huumorintajua on tarvittu suomalaisena naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoäidithän siellä lapset kasvattaa. Ja kyllä, naiset käy töissä ja maksaa itse kauneudenhoidon, mutta huom! Huom! Mies maksaa kaiken muun! Nainen saa tosiaan käyttää ne omat rahansa ulkonäköönsä. Näytä yksikin suomalainen mies joka tällaisen systeemin hyväksyy.
Huom! Huom! Nainen hoitaa Venäjällä lapset ja kodin, mies ei siihen osallistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nyt jokaiseen yleistämättä niin kyllä miehet viehättyy naisellisista naisista ja toisin päin. Poikkeuksiakin kyllä toki on.
Määrittelisin asiaa näin: Ei se naisellisuus tarkoita että pitää puljata kosmetiikan kanssa tuntitolkull, olla punat ja korkkarit jalassa jatkuvasti tms. Se voi olla muuta pienempää, esim. Sopusuhtainen kroppa, kauniit kasvot tai iloinen elämänasenne. Jokaisella lienee oma mistä viehättyy ihmisessä.
Itse olen naisellinen sitä erityisemmin miettimättä tai tyrkyttämättä. Muodot ja ulkonäkö on vain sellaisia että miehet viehättyy. En koe että minun pitäisi muuttaa itseäni suuntaan tai toiseen.
Sitä vaan mietin miksi ei saisi sanoa ääneen että pitää vaikka perinteiseksi määritellystä naisellisesta naisesta? Ihan samoin kuin koku toinen voi sanoa että ei yhtään pidä sen tuyppisestä?
Saa sanoa ääneen. Itekin tykkään välillä pukeutua naisellisesti. Otin tuohon rinnalle seisomaan miehekkään miehen millä on tapoja. Perusjuntin takia ei kannata laittautua.
Luulisi nainen itsensä vuoksi haluavan laittautua? Kai ne vaatteet on sittenkin naisen aatteet, jos haluaa pukeutua sukupuolettomasti.
Miksi niin luulisi? Älä luule. Itsehän tässä istun etäluennolla helmasta purkautuva villapaita päällä, jalassa reikäiset villasukat, hiukset sotkunutturalla.
Olet siis mies ;)
En ihan tavoita tuota logiikkaasi. Jos haluan pukeutua sukupuolettomasti niin eikö se enemmänkin kerro että olen sukupuoleton. Jos haluaisin olla mies, niin pukeutuisin tietysti miehekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä aloituksia tulee joissa mies kertoo kaikille naisille millaisia heidän pitäisi olla?
Haluan ymmärtää millainen mieli tämän takana on. Elätkö siis ap uskossa että kaikki naiset haluavat miellyttää juuri sinua? Että he aamulla heräävät ja pohtivat miten tänään voisivat olla sellaisia että juuri sinä heistä pitäisit?
Onko tälle harhalle joku nimi? Pakko olla kun vastaavat aloitukset palstalla usein toistuu?En ole aloittaja, mutta voin ihan muidenkin miesten puolesta sanoa, että tuskin sinusta on kyse ollenkaan. Jo tuollainen typerä vuodatus paljastaa, ettei sinusta saa sillä tavalla naisellista tekemälläkään, millaista me miehet arvostamme.
Kolmannen kerran yritän kysyä: Mitä minä siitä hyötyisin? Siis siitä arvostuksestanne, siitä että olisin sinun, ap:n ja Stefanon mielestä naisellinen? En tule teitä koskaan tapaamaan. En tarvitse teitä mihinkään.
Miksi en saa vastausta kysymykseeni?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut ohjelmaa, mutta eikö haeta emäntää maatilalle? Korkkareissa ja minihameessako töitä tehdään?
Nyt kyseessä erilaiset tilukset, oliiviviljelmät, viinit. Miesmallin näköinen kosmopoliitti etsimässä naista, ja tätejä tarjolla ruudun täydeltä. Parasta viihdettä.
Paljonkohan tila tuottaa viiniä ja oliiviöljyä vuodessa? Jonkun pikkukylän kahden perheravintolan toimittajana oleminen on vähän toista kuin iso kv bisnes.
Veikkaan, että saa viinitila jäädä jos joku tädeistä syötin nielasee. Kela-gold on paljon tuottoisampaa eikä tartte itseään rasittaa kahviloissa vetelehtimistä enempää.
En ohjelmaa katsonut, mutta mainokset nähtyäni veikkailin, ettei nää kivikautisella asenteella traiskatut tyypit tule saamaan mitään rotutammoja. Näin tais käydä, kovasti on tätiä tarjolla. Ja vieläpä tylsän olosia, huumorintajuttomia sellasia. Ehkä näitten tyyppien olis pitänyt lähteä Ruotsin maajusseihin (tai vastaavaan), ainakin eukot olis näyttävämpiä.
Tuskin tyytyy tätiin, aina noille komeille ottajia on.
Täti on meal ticket. Kun tavoite eli Kela-gold ja oleskelulupa saatu, saa täti jäädä. Viimeistään siinä, kun tätiltä loppuu rahat.
Tuskinpa libanonilaisella on tarvetta Kela-goldiin. Et taida ymmärtää, miten eri asia on olla libanonilainen kuin joidenkin ympäröivien maiden kansalainen. Tuskin Stefanolle edes riittäisi Suomen biletyspiirit, eiköhän hän ole tottunut kansainvälisempään meininkiin.
No älä nyt, kyllähän nyt Suomessa oleskelun ja sosiaaliturvan varassa makoilun täytyy olla ihan jokaisen haave kun se kerta näille palstan suomipojillekin sopii. Siksi Suomesta ei koskaan muuteta esim. ulkomaille töihin.
Siinä ei Egyptin johtavat viinin sekä alkoholijuomien tuonti- ja vientiyritykset paljon paina jostain viinitiloista puhumattakaan kun vaihtoehtona on jopa useampi satanen kuussa tekemättä mitään.
Näkeehän sen sokeakin otsalla kun arabinaiset menevät ulos, juhliin tai vaikkapa kauppaan. Tyyliä riittää. MUTTA heidän miehet huolehtivat useimmiten perheen elannon että helppo se on korkokengissä keikistellä.
Tykkään naisena nähdä kaunnisti pukeutuneita naisia ja miehiä ,tietty. Muuta kun itse raahasin itseni töistä 7 pv viikossa ,ei siinä korkokenkiä jaksanut käyttää.
Jos taas eurooppalainen mies sanoo että naisten pitää olla naisellisia., hyökkää femarisuset kimppun kun sika limppuun. Mikse eurooppalaiset miehet on vaiennettu ja painettu lyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se mummo.
Ei hoida mummo kotia, vaikka lapsia paljon hoitaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos hänestä ei ole kiinnostuneet ne ns. naiselliset naiset, niin kannattaa katsoa peiliin. Ehkä hän ei ole tarpeeksi miehekäs mies itse.
Suomessa miehet aina valittaa, ettei naiset ole naisellisia. No minusta suomalaiset miehetkään ei ole perinteisen miehekkäitä. Ei käytökseltä eikä ulkonäöltä.Täällä ollaan kovia vaatimaan. Monttu lävähtää auki naisellisen naisen ojentaessa kättään pyytäen: money, money..
Eli sinä (luultavasti työtön kun notkut täällä) olisit parempi vaihtoehto kuin normaali, kivannäköinen ja naisellinen nainen? Ainakin mun tapailemani naiselliset naiset ovat olleet vähintään keskituloisia, eikä ole olleet käsi ojossa. Mistä tuollainen harha on syntynyt, että naisellinen nainen kerjää rahaa? Enemmistö kauniista naisellisista naisista ovat varakkaita itsekin.
Vierailija kirjoitti:
No, totuushan on se, että idässä naisen asema on vielä sellainen, että mahdollisimman hyvä ( eli varakas) naimakauppa on yksi naisen päämääristä. Siksi heille on elinehtona se, että pitää olla ne pitkät paksut hiukset, hyvä rintavarustus, hoikka, mutta kurvikas, kauniit kasvot sekä mukautuvainen ja hiljainen luonne. Ja tietenkin naisen pitää olla kodin hengetär, jonka pääasiallinen tehtävä on tehdä mies tyytyväiseksi, myös makuuhuoneessa. Meillä täällä Suomessa on ollut jo pitkään sellainen tilanne, että nainen ei tarvi elättäjää, eikä luvan antajaa, vaan voi ihan itse päättää omasta elämästään, ja kulkea yksin, missä huvittaa. Oma lukunsa ovat ne miehet, jotka eivät tätä hyväksy, vaan koettavat kontrolloida, väkivalloin tai jotenkin muuten.
Mitäpä luulette, miehet, kummasta elämäntyylistä naiset itse pitävät enemmän?
Tasavertaisesta suhteesta, vai sellaisesta, jossa nainen on alisteisessa asemassa?
Elämäntehtäväni ei ole täällä miesten miellyttäminen. Ei minkään maalaisten.
Aivan. No naisellinen nainenhan haluaa miehekkään miehen. Me av palstan naiset voimme sitten puolestaan määritellä miehekkäitä miehen. Miehekäs mies on pitkä, tumma, sporttinen lihaksikas, menestyksekäs, käyttää pukua, on herrasmies, hallitsee käytöstavat ja ei hengaa av- palstalla.