Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!

Vierailija
22.08.2019 |

Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.

Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!

Kommentit (510)

Vierailija
441/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais. Stefu ei ainakaan vaimoaan töihin voi laittaa kun sen koko aika menee naisellisena oloon. Ja stefu maksaa. Ei voi seistä lehmänpaskassa korkkarit jalassa eikä tehdä tilan töitä kun kynnet menee pilalle. Ja haju, pitää asua kaupungissa kun maalla haisee ja se haju tarttuu.

Kyllä minäkin laittautuisin jossain läpimässä maassa, täällä loskan keskellä kun se on jatkuvaa sisä- ja ulkovaatteen vaihtoa. Ja etenkin silloin jos siihen annetaan aikaa. Nyt aikaa menee hereillä olosta reilu 10h muualle ja sitten kotona normaalit kotityöt päälle. Vähän muuta ajateltavaa siis koko ajan.

Pointti on tuo ettei miehetkään täällä Suomessa sen paremmin pukeudu, veikkaan syyksi saman kuin naisilla. Käytännöllisyys ja aika.

Harvassa hyvin pukeutuneet miehet kun Helsingin katukuvaa katsoo. En halua edes tietää miten pahaksi menee kun ei olla enää pääkaupungissa.

Naisellisen ja epänaisellisen ero on sellainen, että naisellinen nainen löytää keliin kuin keliin sovivia naisellisia juttuja. Epänaisellinen ryhtyy selittelemään.

Jos naisellisuus ja miehekkyys on riippuvaista vaatteista mikä on miesten tekosyy olla epämiehekkäitä?

Miehekkyys ja trendikäs pukeutuminen ei koskaan ole ollut yhteydessä samalla tavalla kuin naisellisuus ja tyylikäs pukeutuminen. Miehekkäät miehet tykkäävät pukeutua varsin tavallisesti. Jotain vaatteita vain pitää pukea ylle. Tyylikkäitä vaatteita on lähillä vain puppelipojilla.

Lenkkarit, hupparit ja reput kuuluu lapsille. Niitä käyttävä pukeutuu epämiehekkäästi.

Mies näyttää aina miehekkäämmältä puvussa kuin hupparissa.

Sama koskee naisia. Kaunis ja tyylikäs mekko/iltapuku tekee naisen.

Tuo on täydellisintä hevonkukkua ikinä. Voin kertoa ihan omasta kokemuksestani.

Pidän arjessa melkein aina hametta tai mekkoa, koska ne ovat niin mukavat. Olen vaeltanut, kalastanut, hoitanut puutarhaa jne. hame päällä. Jopa hiihtänyt.

Kaikkein naisellisimmalta näytän kuitenkin miesten mustassa puvussa, ja voin vakuuttaa että joka ikinen minut nähnyt mies on samaa mieltä. Ainakin päätellen siitä kuolalammikosta, jonka ne jättävät jalkojensa juureen.

Ja toisaalta, kun erikoisrajajääkärikilta oli viime talvena hiihtämässä Grönlannissa, niillä oli taukovaatteena untuvahameet. Käsittääkseni kaikilla osanottajilla oli kivekset, mutta mahtoi olla ikinaisellinen näky siellä mannerjäällä, jos hame kerran tekee naiselliseksi!

Vierailija
442/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on hilpeää ja liikuttavaa, että miehet luulee etteikö naiset tiedä minkänäköisenä huomiota saa. Ihanko oikeasti luulet, että en "tajua" että pitkät, laineilevat hiukset, hame, korolliset kengät ja punahuulinen hymy vetoaa miehiin? Älä nyt putoa penkiltä, mutta voin kertoa että jokainen nainen tietää ja sun hommaksi jää miettiä, miksi niin harva nainen sitä toteuttaa.

Tämä. Jokainen 16 vuotta täyttänyt naispuolinen länsimaalainen tietää kyllä, millä tyylillä saa huomiota -ja millaisilta miehiltä.

Nämä korostetun naisellisuuden perään vinkuvat miehet eivät yleensä ole niitä, joiden takia kannattaisi varsinaisesti nähdä vaivaa...

Kuten joku Gloria Steinem tai Germaine Greer sanoi, "Minua oksettaa esittää naisen roolia. Olen nainen, en mikään kuohilas." Oikeiden naisten naisellisuus ei lisäänny tai vähene sen mukaan, onko kynsilakkaa kynsissä vai lehmänpaskaa saappaanpohjassa vai kenties molempia.

Eli on olemassa oikeita, naisellisia naisia, ja vääränlaisia naisia. Muuten et puhuisi "oikeista naisista".

Ei, muruseni. Viittaan oikeilla naisilla biologisiin naisiin. Kuohilaat sitten taas viittaa niihin miehiin, jotka nykyään ihan kiimassa haluavat naista esittää.

Jokainen naiseksi syntynyt on luonnollisesti oikea nainen, oli millainen hyvänsä. Mies sen sijaan ei ole. Siksi ne niin tuon performanssin perään ovatkin.

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, joku Stefano, mitä väliä? Streotyyppinen viinin tuottaja äijä, jolle ei omasta maasta löydy vaimoa. Pitää hakea ylimielisellä tyylillä naista ja aikaa tsekkailla tissipimuja. Siinä sitä on ihmisellä elämänsuuntaa!! Tämä äijä on niin turn off!!

Ap:lle

Oikea nainen on sellainen, joka puketuu aivan muuten, kuin por... sivustojen bimbot. Tervepäinen ei todellakaan mielistele ja esittele tissivakoaan tai muutakaan sun mieliksi. Tissivako, sama kuin olis edessä persvako näytillä, yök! J

a ne sun hame ja korkkarifetissit! Vedä itselles korkkarit jalkaan, kävele 8h, niin tajuat miten sairasta se on, jos sillä miestä pitää viekotella.

Vierailija
444/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaatii naisilta jotain, hän on u-l-i.

Jos nainen vaatii miehiltä jotain, hän on upea ja vahva nainen.

Vierailija
445/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja voi ja saa vaatia. Onko sulla varaa maksaa palkkaa?

Vierailija
446/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Vaadin sinua lopettamaan tuon idioottimaisen spämmäämisen. Samalla vaadin sinua tykkäämään koirista ja matkustamisesta, olemaan huumorintajuinen, älykäs ja komea.

Miten meni? Pystynkö vaatimaan jotain sinulta, ihmiseltä jota en edes tunne? (Todellisuudessa en pystyisi vaatimaan mitään edes puolisoltani. Voin pyytää häneltä ja hän itse päättää, suostuuko.)

Vierailija
447/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tontut on olleet sitä mieltä että varakaskin nainen voisi ruveta heidän palvelijakseen. Kun ei viitsisi maksaa 🙄

Vierailija
448/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stefano haluaa naisellisen ja nuoren naisen. Rikos ihmiskuntaa vastaan!

Nuoret naiset eivät halua Stefanoa, kuten hakijoista huomasit.

Vierailija
449/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimi siis. Tedetään kyllä, mitä se niiden naisellisuus on: kurjuutta nyrkin ja hellan välissä.

Tämä Stefano on kyllä kristitty. Taisi jäädä ohjelma näkemättä?

Libanonissa kristittyjekin tapauksessa naiset ja lapset on miesten 'omaisuutta', tai siis kulttuurissa niin koetaan.

Vierailija
450/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, väsyneen äijän haavekuvia. Hoh hoijaa, mene vaikka päiväunille tutimaan.

Ymmärrätkö, naiset eivät pyöri sun ympärillä, arvaatko miksi?

Koska setä-ajatusmaailma! Turn off!

Hyvää tasa-arvon ja Minna Canthin- päivää!

Vierailija
451/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja Stefano, kuin kaksi muinaisjäännettä!

Vierailija
452/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisellinen nainen ja olen aina tiennyt haluavani "perinteisen" parisuhteen mutta Stefuun päin en edes vilkaisisi. Ensimmäkin Stefu on omaan makuuni ulkoisesti epäkiinnostava, epämiehekäs, liian lyhyt, liian hintelä, liian sliipattu ja liian keikaroiva. Mikä urpo kun paineli pakkasessa ja lumihangessa menemään pikkukengillä. Ulkonäön lisäksi Stefun luonne vaikuttaa epämiellyttävältä. Lyhyesti sanottuna on pinnallinen moukka, joka ei arvosta naisia. Totaalinen turnoff niin monella eri tasolla. Aidosti hyväsydämisiä, kilttejä, miestään oikealla tavalla "palvovia" kauniita ja naisellisia naisia Stefu ei tule saamaan. Korkeintaan jos rahaa riittää, voi jonkun pinnallisen ja materialistisen minä minä Instagrampyllistelijän saada, mutta aidot tunteet lienee poissa pelistä

Vierailija
453/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen naisellinen nainen ja olen aina tiennyt haluavani "perinteisen" parisuhteen mutta Stefuun päin en edes vilkaisisi. Ensimmäkin Stefu on omaan makuuni ulkoisesti epäkiinnostava, epämiehekäs, liian lyhyt, liian hintelä, liian sliipattu ja liian keikaroiva. Mikä urpo kun paineli pakkasessa ja lumihangessa menemään pikkukengillä. Ulkonäön lisäksi Stefun luonne vaikuttaa epämiellyttävältä. Lyhyesti sanottuna on pinnallinen moukka, joka ei arvosta naisia. Totaalinen turnoff niin monella eri tasolla. Aidosti hyväsydämisiä, kilttejä, miestään oikealla tavalla "palvovia" kauniita ja naisellisia naisia Stefu ei tule saamaan. Korkeintaan jos rahaa riittää, voi jonkun pinnallisen ja materialistisen minä minä Instagrampyllistelijän saada, mutta aidot tunteet lienee poissa pelistä

Perinteisen miehen ei tarvitse mainostaa olevansa perinteinen. Usein tällaiset huutelijat ovat sovinistisia ja huonotapaisia. Tosin osaavat hiljaisetkin käyttäytyä huonosti. Katsoisin sanojen sijasta tekoja. Jos et koskaan saa mitään hyvää osaksesi joutaa toinen kiertoon.

Vierailija
454/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas kunnioittamassa tasa-arvoa naisarvioillaan. Pieleen meni. Olet niin väärässä ajassa!

Sun ajatukset on menneen maailman ja por... maailman kuvitelmia. Ei vaan sovi tähän aikaan.

Pitäiskö sun päivittää toi sun ajatusten kulku?

Vierailija
455/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi et itse ole lainkaan pinnallinen. :D

Vierailija
456/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on taas kunnioittamassa tasa-arvoa naisarvioillaan. Pieleen meni. Olet niin väärässä ajassa!

Sun ajatukset on menneen maailman ja por... maailman kuvitelmia. Ei vaan sovi tähän aikaan.

Pitäiskö sun päivittää toi sun ajatusten kulku?

Niin, tässä ajassa naiset ovat ne, jotka sanelevat vaatimukset!

Vierailija
457/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteisen miehen ei tarvitse mainostaa olevansa perinteinen. Usein tällaiset huutelijat ovat sovinistisia ja huonotapaisia. Tosin osaavat hiljaisetkin käyttäytyä huonosti. Katsoisin sanojen sijasta tekoja. Jos et koskaan saa mitään hyvää osaksesi joutaa toinen kiertoon.

Juurikin näin. Teot kertovat enemmän kuin sanat ihmisen arvomaailmasta ja tuollainen "olen perinteinen mies ja naisen pitää olla naisellinen"-huutelija on yleensä enemmän tai vähemmän juntti urpo, joka ei ansaitse hyvätapaista ja sydämellistä naista.

Esim oma mieheni ei missään vaiheessa ole sanonut, että hän tykkää perinteisen naisellisista naisista, vaikka tiedän että hän pitää. Mutta hänen käytöksensä osoitti jo heti alkuunsa, että hän on vastuullinen ja toiset huomioonottava, kunnioituksen arvoinen mies. Esimerkiksi jo tapailumme alussa tapa millä hän suhtautui ystäviini ja sukulaisiini teki suuren vaikutuksen ja vuosien jälkeenkin edelleen! Esim surkeaa alkoholisti-isäänikin hän kohtelee arvostavasti, ei nyrpistä nenäänsä vaikka isälläni on välillä ongelmia hygienian kanssa, ei puhu pahaa selän takana, jne.

-lainaamasi

Vierailija
458/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, kirjoitin ehkä rumasti tuon että Stefu on makuuni liian lyhyt, sillä pituus on asia mihin ei itse voi vaikuttaa. Varmaankin tuo piikki johtui siitä, että mielestäni Stefun "omanikäiset naiset ovat kuin mummoja" oli niin törkeän seksistinen kommentti, että halusin iskeä tällä kertaa vyön alle.

- lainaamasi

Vierailija
459/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyilläkin miehillä on joillakin perinteinen vaimo. Tunnen tällaisen parin. Mies itsessään elää vaatimattomasti eikä pidä itsestään meteliä. Menee töihin ja istuu sohvalle. Vaimonsa tuntuu kaikesta huolimatta palvovan miestään. Tässä näkyy todellinen match made in heaven ♥️

Vierailija
460/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen nainen, mitähän se tuokin merkitsee eri maissa?