Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!
Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.
Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen nainen, mitähän se tuokin merkitsee eri maissa?
Suomessa perinteisellä tarkoitetaan työmyyrää. Muualla aika usein kotona istuvaa äitiä/rouvaa minkä elatuksesta vastaa mies.
Vierailija kirjoitti:
Stefanolle ei kukaan noista tule kelpaamaan.
Oikeasti siinä kävi niin, ettei kukaan naisista halunnut lähteä Stefanon farmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on taas kunnioittamassa tasa-arvoa naisarvioillaan. Pieleen meni. Olet niin väärässä ajassa!
Sun ajatukset on menneen maailman ja por... maailman kuvitelmia. Ei vaan sovi tähän aikaan.
Pitäiskö sun päivittää toi sun ajatusten kulku?Niin, tässä ajassa naiset ovat ne, jotka sanelevat vaatimukset!
Miksi tästä pitää vääntää harva se viikko? Jokainen saa vaatia. Pitää vain ottaa huomioon realiteetit. Yhä harvemmat haluaa rikkoa itseään pelkän ideologian takia ja vielä vähemmän ilmaiseksi. Korkokengät on naisille myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tuo sitä, että jokaisen naisen, joka ei ole riittävän naisellinen, pitäisi päivittää sukupuolensa joksikin muuksi?
t. epänaisellinen nainen, vaimo jo yli 20 vuotta samalle miehelle.
Todellisuudesta vieraantuneelle kyllä. Meille täysjärkisille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa perinteisellä tarkoitetaan työmyyrää. Muualla aika usein kotona istuvaa äitiä/rouvaa minkä elatuksesta vastaa mies.
Taas näitä Suomi vs. muu maailma vertailuja.
Se, mikä on "perinteinen" naisen rooli, riippuu kaikkialla maailmassa enemmän yhteiskuntaluokasta ja varallisuudesta kuin asuinmaasta. Ihan kaikkialla maailmassa on perinteisesti ollut naisia, jotka tekevät paljon töitä, ovat muiden palvelijoita, hoitajia jne. Ja pieni vähemmistö naisista on niitä "perinteisiä" kotirouvia, jotka elävät puolisonsa rahoilla.
Ap kuvaile miehinen mies?
Täytäytkö itse kriteerit ja millaiset??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä Suomi vs. muu maailma vertailuja.
Se, mikä on "perinteinen" naisen rooli, riippuu kaikkialla maailmassa enemmän yhteiskuntaluokasta ja varallisuudesta kuin asuinmaasta. Ihan kaikkialla maailmassa on perinteisesti ollut naisia, jotka tekevät paljon töitä, ovat muiden palvelijoita, hoitajia jne. Ja pieni vähemmistö naisista on niitä "perinteisiä" kotirouvia, jotka elävät puolisonsa rahoilla.
Niinhän onkin. Tässäpä selitys nirsoudelle, koska kuka haluaa tieten tahtoen hypätä työleirille? Naisten täytyy saada tänä päivänä jokin tae siitä etteivät joudu pyörittämään koko sirkusta.
Kyllä, olen tämän huomannut. Olen vaalea, hoikka ja pitkä blondi. Tykkään pitää huolta itsestäni, ja tyylini on sportrinen ja naisellinen. En ole tätä kenenkään muun takia, vaan itseni takia. Ja tietysti on mukava miellyttää oman mieheni silmää. Useinhan sitä saa kuulla, että on juuri sellainen mitä naiselta kaivataan. Joskus nuorempana nämä kommentit hivelevät enemmän itsetuntoa. Nyt elämässä merkitsee onneksi muutkin meriitit, etenkin äitiys, parisuhde ja ura.
Mitkähän tän tyypin motiivit on ollut hakea tähän ohjelmaan. Ei varmasti ainakaan morsiota hakemassa, se on varma.
Mutta kun yhtään, siis yhtään ei kiinnosta millainen minun miesten mielestä pitäisi olla. Zero. Nada.
Kävin äsken useammassa kaupassa ja näin vain yhdellä ulkomaalaisen näköisellä naisella pitkävartiset saappaat, jossa oli kapeat ja korkeat korot. Paljon näkyi lenkkareita ja vaalen ruskeita talvimaihareita.
Vierailija kirjoitti:
Mitkähän tän tyypin motiivit on ollut hakea tähän ohjelmaan. Ei varmasti ainakaan morsiota hakemassa, se on varma.
Eiköhän se ollut julkisuus se motiivi. Ja Stefanon käytös oli kyllä hirveän halveksivaa noita naisia kohtaan, olisi vain jättänyt koko homman heti kun ei kerran saanut kirjeitä toivomiltaan parikymppisiltä, vaikka tuskinpa olisi parikymppistäkään avioliittomielessä hakenut. Nyt hän laittoi koko jutun pilaksi ja vaikutti vain haluavan nöyryyttää hänelle tosissaan kirjoittaneita naisia. Se Maria selvästi ärsytti häntä todella paljon, koska tämä näki heti mikä on homman nimi eikä arkaillut sanoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen tämän huomannut. Olen vaalea, hoikka ja pitkä blondi. Tykkään pitää huolta itsestäni, ja tyylini on sportrinen ja naisellinen. En ole tätä kenenkään muun takia, vaan itseni takia. Ja tietysti on mukava miellyttää oman mieheni silmää. Useinhan sitä saa kuulla, että on juuri sellainen mitä naiselta kaivataan. Joskus nuorempana nämä kommentit hivelevät enemmän itsetuntoa. Nyt elämässä merkitsee onneksi muutkin meriitit, etenkin äitiys, parisuhde ja ura.
Sportrinen 😄
Temppari Anna on supernaisellinen:)
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken useammassa kaupassa ja näin vain yhdellä ulkomaalaisen näköisellä naisella pitkävartiset saappaat, jossa oli kapeat ja korkeat korot. Paljon näkyi lenkkareita ja vaalen ruskeita talvimaihareita.
Selvisit kuitenkin hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisit kuitenkin hengissä?
Vaikea sanoa vielä. Muutaman päivän päästä nähdään tarttuiko korona.
Myt se laittoi sen mopin omaan päähänsä, eikä melonin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on taas kunnioittamassa tasa-arvoa naisarvioillaan. Pieleen meni. Olet niin väärässä ajassa!
Sun ajatukset on menneen maailman ja por... maailman kuvitelmia. Ei vaan sovi tähän aikaan.
Pitäiskö sun päivittää toi sun ajatusten kulku?Niin, tässä ajassa naiset ovat ne, jotka sanelevat vaatimukset!
Miksi tästä pitää vääntää harva se viikko? Jokainen saa vaatia. Pitää vain ottaa huomioon realiteetit. Yhä harvemmat haluaa rikkoa itseään pelkän ideologian takia ja vielä vähemmän ilmaiseksi. Korkokengät on naisille myrkkyä.
Jos jokainen saa vaatia, miksi siitä seuraa 24 sivua älämölöä, kun mies vaatii naisilta naisellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan nyt jokaiseen yleistämättä niin kyllä miehet viehättyy naisellisista naisista ja toisin päin. Poikkeuksiakin kyllä toki on.
Määrittelisin asiaa näin: Ei se naisellisuus tarkoita että pitää puljata kosmetiikan kanssa tuntitolkull, olla punat ja korkkarit jalassa jatkuvasti tms. Se voi olla muuta pienempää, esim. Sopusuhtainen kroppa, kauniit kasvot tai iloinen elämänasenne. Jokaisella lienee oma mistä viehättyy ihmisessä.
Itse olen naisellinen sitä erityisemmin miettimättä tai tyrkyttämättä. Muodot ja ulkonäkö on vain sellaisia että miehet viehättyy. En koe että minun pitäisi muuttaa itseäni suuntaan tai toiseen.
Sitä vaan mietin miksi ei saisi sanoa ääneen että pitää vaikka perinteiseksi määritellystä naisellisesta naisesta? Ihan samoin kuin koku toinen voi sanoa että ei yhtään pidä sen tuyppisestä?
Ahaa, eli ei tarvi meikata mutta jos on syntynyt sellaiseksi ettei ole kovin leveä lantio, kapea vyötärö jne kauniit kasvot niin mitä nämä äijät sitten hakee?
Lopetin meikkaamisen vuosia sitten, edes kulmia en nypi, hiukset aina sähköiset jne. Tiimalasi vartalo kylläkin mutta en ole erityisen naisellinen enkä tod laita jotai korkkareita ja vihaan sukkahousuja.
Jos joku äijä (vaikka kuinka adonis) töksäyttää jotain yhtä pinnallista kuin "haluan naisellisen naisen" ja odottaa minun suurin piirtein palvovan häntä niin kiitos heihei. Katsos kun mitä vaan voi toki sanoa ja töksäytellä, siinä olet kyllä oikeassa. Ei kukaan estä sua töksäyttämästä tökeröjä kommentteja naisista, sulla on oikeus mielipiteeseen ja jokainen tykkää vähän erilaisesta.. mutta katsos itse viehätyn enempi kivasta luonteesta ja saat olla vaikka maailman komein mutta jos olet ilkeä muille naisille niin pisteet tippuu minunkin edessäni.
Jos sanot naiselle että "haluan naisellisen naisen" se on lähes yhtä tökeröä kuin naisen ilmoittaa treffiohjelmassa että hän haluaa miehen jolla on iso p....s. Siihenkin mielipiteeseen on oikeus, mutta tökeröä sanoa ääneen. Se saa näyttämään typerykseltä, tai vähintäänkin pinnalliselta. Toki tässä tapauksessa on vaan kulttuurierokin mutta en viittaakaan nyt tähän maajussiin vaan aloitukseen.
Ap,
kuvasit juuri sen tyypillisen sek_sis_ tisen näkemyksen siitä, mitä on naisellinen nainen. Eli se miestä liehitteleväkö?
Niin, mikä on naisellinen nainen?
Laitahan vaatimuslistaa tulemaan!