Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!
Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.
Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!
Kommentit (510)
Jotain Pia Lamberg tyylistä naista etsii veikkaisin luuli et Suomessa on paljon sitä tasoa.
En ymmärrä mitä tarkoitetaan aina näillä viittauksilla muiden maiden naisiin ja siihen, että he muka ovat vielä naisia. Kyllä minäkin koen olevani nainen. Mitähän kummaa minun pitäisi vielä tehdä ollakseni jotenkin enemmän nainen, sellainen nainen, jonka miehet kollektiivisesti hyväksyisivät? Minulla on kuukautiset, olen synnyttänyt lapsia, minulla on naisen vartalo ja kasvot. Elän vaimona, äitinä, sisarena, tätinä, anoppina ja naisena. Mikä on se naiseus, joka minulta puuttuu ollakseni hyväksyttävällä tavalla nainen?
Mitä sinulle tarkoittaa "naisellinen"? Määrittele ensin ja sitten jutellaan.
Kukaan ei ole yllättynyt että noin epämääräinen on jotain mitä halutaan. Haluaa naisetkin sen miehekkään miehen mutta mitä se kenellekin on vaihtelee. Koita sinä ap sisäistää tämä.
Sitten kun olet sisästänyt tule kertomaan koitatko nyt miellytää kaikkia naisia kun heitä aloituksessasi puhuttelet.
Saanko heittäytyä elätettäväksi? Kysyn ihan tosissaan. Voin keskittyä 100%:sesti itseeni saadessani maksajan.
Tulipa hiljaista 😅
Jos haluaisin harrastaa itseni naisellisena pitämistä, en ottaisi jotain Stefanon kaltaista miestä, koska valinnanvaraa luulisi olevan runsaasti.
En ole katsonut ohjelmaa, mutta eikö haeta emäntää maatilalle? Korkkareissa ja minihameessako töitä tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Palstaulisijat ovat vaatimassa, että kaikki naiset olisivat heidän ilokseen sillä tavalla naisellisia, mikä heidän silmäänsä hivelee. Mutta eivät he kuitenkaan ole valmiita tarjoamaan näille naisellisille naisille upeaa maskuliinista kumppania, vaan valittavan tissiposken, joka ei ole valmis ottamaan vastuuta edes omasta elämästään, saati sitten perheen elämästä. Ehkä tämä Stefano on, en tiedä, en katso telkkaria.
Voi mikä itku täällä olisikin jos joku nainen olisi sanonut että haluaa miehekkään miehen. Se olisi loukkaus koko ihmiskunnan miehiä kohtaan.
Mulle on kyllä herttaisen yhdentekevää, jos joku pöljä on sitä mieltä, että mun pitää sukupuoleni takia olla jotenkin tietynlainen. En ole enkä tule olemaan.
No jos hänestä ei ole kiinnostuneet ne ns. naiselliset naiset, niin kannattaa katsoa peiliin. Ehkä hän ei ole tarpeeksi miehekäs mies itse.
Suomessa miehet aina valittaa, ettei naiset ole naisellisia. No minusta suomalaiset miehetkään ei ole perinteisen miehekkäitä. Ei käytökseltä eikä ulkonäöltä.
Miksi näitä aloituksia tulee joissa mies kertoo kaikille naisille millaisia heidän pitäisi olla?
Haluan ymmärtää millainen mieli tämän takana on. Elätkö siis ap uskossa että kaikki naiset haluavat miellyttää juuri sinua? Että he aamulla heräävät ja pohtivat miten tänään voisivat olla sellaisia että juuri sinä heistä pitäisit?
Onko tälle harhalle joku nimi? Pakko olla kun vastaavat aloitukset palstalla usein toistuu?
Mies ei puhu paljon mitään.Sen huomaa jos nainen ei nappaa yhtään.Jos hakee tuollaiseen ohjelmaan pitää keskustella silti.Tyhmä ja kylmän oloinen typerys.Ihan väärässä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
No jos hänestä ei ole kiinnostuneet ne ns. naiselliset naiset, niin kannattaa katsoa peiliin. Ehkä hän ei ole tarpeeksi miehekäs mies itse.
Suomessa miehet aina valittaa, ettei naiset ole naisellisia. No minusta suomalaiset miehetkään ei ole perinteisen miehekkäitä. Ei käytökseltä eikä ulkonäöltä.
Täällä ollaan kovia vaatimaan. Monttu lävähtää auki naisellisen naisen ojentaessa kättään pyytäen: money, money..
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut ohjelmaa, mutta eikö haeta emäntää maatilalle? Korkkareissa ja minihameessako töitä tehdään?
Nyt kyseessä erilaiset tilukset, oliiviviljelmät, viinit. Miesmallin näköinen kosmopoliitti etsimässä naista, ja tätejä tarjolla ruudun täydeltä. Parasta viihdettä.
Aamulla meikkasin ja laitoin hiukset tarkkaan. Päälle mekko ja korkka ja sitten vaan töihin.
Ei se vaikeaa ole mutta minulle onkin suotu luonnostaan naisellisia apuja.
Mieheni aamu taas. Hän herää yleensä tunnin ennen minua, laittaa aamiasen ja katsoo että lapset herää sekä syö. Valitsee pienemmälle säähän sopivat vaattet, auttaa pukemisessa samalla kun itse tunkee leipää suuhun.
Tarkistaa että isomman repussa on oikeat kirjat vaattet sopivat. Eilen illalla jo laittanut mahdollisesti märät vaattet kuivumaan ja jouksee etsimässä kadonnut kurahanskaa tai villasukkaa.
Lopulta hän jossain vaiheessa lähtee viemään lasta tarhaan, ehtii juuri ja juuri kuulemma sieltä töihin. Kiirellä joutuu myös töistä lähtemään että ehtii lapsen hakea tarhasta ja käydä kaupassa.
Jos minulla olisi aamuisin kiire ja joutuisin töidenkin jälkeen juoksemaan kuten mieheni, niin en varmasti tuhlaisi aikaa meikkaamiseen ja korkokengät saisi vaihtua johinkin käytännöllisempään.
Se on katsokaas miehet valintoja mitä itse teette. Teidän pitäisi tajuta se.
Minä olen minä, eikä mun elämäntehtäväni sen enempää kuin elämäntarkoitukseni ole miellyttää miehiä. Sehän on vain win-win, kun mun ei tartte hätistellä asenteellisia limanuljaskoita kimpustani eikä limanuljaskoiden tartte yrittää pokailla. Joku kun ketoisi tän niille limanuljaskoillekin.
Onneksi on miehiä, joille parisuhde on muutakin kuin ulkoiset "naiselliset" vaatimukset.
Ihan nyt jokaiseen yleistämättä niin kyllä miehet viehättyy naisellisista naisista ja toisin päin. Poikkeuksiakin kyllä toki on.
Määrittelisin asiaa näin: Ei se naisellisuus tarkoita että pitää puljata kosmetiikan kanssa tuntitolkull, olla punat ja korkkarit jalassa jatkuvasti tms. Se voi olla muuta pienempää, esim. Sopusuhtainen kroppa, kauniit kasvot tai iloinen elämänasenne. Jokaisella lienee oma mistä viehättyy ihmisessä.
Itse olen naisellinen sitä erityisemmin miettimättä tai tyrkyttämättä. Muodot ja ulkonäkö on vain sellaisia että miehet viehättyy. En koe että minun pitäisi muuttaa itseäni suuntaan tai toiseen.
Sitä vaan mietin miksi ei saisi sanoa ääneen että pitää vaikka perinteiseksi määritellystä naisellisesta naisesta? Ihan samoin kuin koku toinen voi sanoa että ei yhtään pidä sen tuyppisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyseessä erilaiset tilukset, oliiviviljelmät, viinit. Miesmallin näköinen kosmopoliitti etsimässä naista, ja tätejä tarjolla ruudun täydeltä. Parasta viihdettä.
Paljonkohan tila tuottaa viiniä ja oliiviöljyä vuodessa? Jonkun pikkukylän kahden perheravintolan toimittajana oleminen on vähän toista kuin iso kv bisnes.
Veikkaan, että saa viinitila jäädä jos joku tädeistä syötin nielasee. Kela-gold on paljon tuottoisampaa eikä tartte itseään rasittaa kahviloissa vetelehtimistä enempää.
En ohjelmaa katsonut, mutta mainokset nähtyäni veikkailin, ettei nää kivikautisella asenteella traiskatut tyypit tule saamaan mitään rotutammoja. Näin tais käydä, kovasti on tätiä tarjolla. Ja vieläpä tylsän olosia, huumorintajuttomia sellasia. Ehkä näitten tyyppien olis pitänyt lähteä Ruotsin maajusseihin (tai vastaavaan), ainakin eukot olis näyttävämpiä.
Mustafa on kaikkien Suomen naisten unelmamies. Tumma, charmikas, kiihkeä, seksikäs ja ahkera. Naisen paikka ei ole hänen luonaan keittiössä.
Kyllä mä ymmärrän mitä tuo mies haikailee. Ja olihan tuossa ohjelmassa vähän tätimäisiä naisia. Ihan lyhyet hiukset, vähän ylipainoa, päällä jotain käytännöllistä... mutta juttu nyt vaan on niin että Suomessa ja varsinkin maaseudulla itsensä puunaaminen ei ole mikään hyve. Ja tässä ohjelmassa etsitään nyt jotain emäntää maatilalle. Tai olisi ainakin alunperin ollut tarkoitus etsiä. Eikö silloin kannattaisi etsiä työteliästä ja vahvaa reipasta naista, eikä jotain korkokenkädaamia? Kauanko se citysinkku jaksaa siellä Libanonilaisella tomaattiviljelmällä pyöriä, vai minne sitä nyt oltiinkaan vailla.