Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jason Momoan vartalo naisten unelma mitä miesten vartaloon tulee? Viitteeksi kuva nuoresta Jasonista Baywatch-sarjasta vuodelta 1989

Vierailija
22.08.2019 |

https://www.imdb.com/imdbpicks/actors-early-roles/rg3352337152/mediavie…

No, onko tuo hyvä naisten mielestä? Ei pitäisi olla överilihaksikas eikä myöskään hoikka ruikku.

Tällainenko vetoaa lähes joka naiseen?

Kommentit (108)

Vierailija
62/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot tissit. Muutenkin näyttää sellaiselta ikävän kovalta. Ei olisi mukava käpertyä kainaloon. Haluan, että miehessä on sopivassa suhteessa lihaksia ja rasvaa, en halua mitään kehonrakentajaa enkä myöskään ihrapossua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Momoa on 193cm pitkä ja kuulema 100kg painoinen keskimäärin, mikä kuulostaa omituisen vähältä tuolla lihasmassalla pituuteen nähden. Ehkä joku 110-120kg on lähempänä oikeata painoa.

Ei mikään pikkuinen jokapoika.

Muiata että hollywoodissa näyttelijöiden pituutta valehdellaan viidestä kymmeneen senttiin. Esimerkkeinä arnold ja cruise, joiden todelliset pituudet selvisivät vasta myöhemmässä iässä.

Hyvin on tiedossa, vaan näyttää kyllä Momoa varsin isokokoiselta oikeastaan vähän kaikkien rinnalla. Itse veikkaan, että Momoan painoa liioitellaan alakanttiin hollywoodin tyyliin.

Vierailija
64/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://barbend.com/feats-strength-hollywood-actors/

Että Hugh Jackman vetää maastanostossa yli 450kg? Noilla rimpulajaloilla?

Vierailija
65/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Momoa muuttunut, EN olisi tunnistanut tuosta kuvasta.

Vierailija
66/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://barbend.com/feats-strength-hollywood-actors/

Että Hugh Jackman vetää maastanostossa yli 450kg? Noilla rimpulajaloilla?

No ei

"Wolverine is a serious beast, and Jackman’s training (led by the NYC-based gym The Dogpound) led him to hit a 410-pound deadlift (above), a 355-pound squat and a 235-pound bench at age 46."

mies52v

Vierailija
67/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollainen, nam. Harrastan itsekin liikuntaa ja mitään plösöä en muutenkaan katso. Roinaa käyttävät yli pulleat päästäkatkeeverisuoni tyypit yhtä karseita kun plösötkin.

N29

Vierailija
68/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ylivertaisesti komein miehen kroppa.

Vierailija
69/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea vähä-älyinen apina

Vierailija
70/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Momoa on syntynyt 1979, joten kuva ei voi olla vuodelta 1989.

Vierailija
71/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo melkoinen 😍 varsinkin nykyään, kyllähän tuota katselee. On kuitenkin mun makuun liian järkäle että itse yhtä ison miehen haluaisin, olen saman kokoinen kuin vaimonsa.

Vierailija
72/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää 1989-

Vierailija
73/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköinen. Vähän liian isot tissit mun makuun. Ja jotenkin tosi pehmeä. Tykkään hoikemmistakin miehistä.

Vierailija
74/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivan näköinen. Vähän liian isot tissit mun makuun. Ja jotenkin tosi pehmeä. Tykkään hoikemmistakin miehistä.

Ja siis kommentoin tuota ap:n linkkaamaa vanhaa kuvaa. En tykkää hänen nykyisestä ulkonäöstään. Isot miehet eivät ole ollenkaan makuuni.

Vierailija
75/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan makuuni tuo on täydellinen miehen vartalo, jonka takia voisin jopa jäädä tuijottamaan. En pidä nykyisestä versiosta tästä miehestä yhtään, enkä pidä tatuoinneista. Nuorena on ollut sopivan lihaksikas, eikä ole isoa mahaa, josta itse en pidä. Olen itsekin timmi ja hoikka nainen. Valitettavasti perusiskävartalo ei herätä minussa minkäänlaisia seksuaalisia tunteita vartalon kautta.

Vierailija
76/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Momoa on 193cm pitkä ja kuulema 100kg painoinen keskimäärin, mikä kuulostaa omituisen vähältä tuolla lihasmassalla pituuteen nähden. Ehkä joku 110-120kg on lähempänä oikeata painoa.

Ei mikään pikkuinen jokapoika.

Jep. Mun mies on 185 pitkä, ei mikään lihaksikas, vaan semmonen normijantteri plus sillä on kyllä selkeästi vatsaa, vaikkei mikään hervoton olekaan. Painaa 97kg.

Vierailija
77/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on jotenkin liian "laajat" :D Tykkään kompaktimmasta. Mutta todellakin kelpaisi minulle mr Momoa <3

Vierailija
78/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momoa on kuuma, mutta mun makuun liian lihaksikas. Mutta ne kasvot, parta ja hiukset... Komea mies! Tuossa kuvassa liian poikanen.

Vierailija
79/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai tuo on hyvännäköinen miesvartalo. 

Sen sanominen ei kylläkään tarkoita, että ainoastaan tuollainen vartalo olisi hyvännäköinen.

Itseäni viehättää enemmän hoikempi ja pitkäraajaisempi look, mutta oikeasti kokonaisuus on se joka ratkaisee. 

Vierailija
80/108 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, mut omaan makuun vatsaa saisi olla enemmän ja hauikset vois olla isommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän