Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jason Momoan vartalo naisten unelma mitä miesten vartaloon tulee? Viitteeksi kuva nuoresta Jasonista Baywatch-sarjasta vuodelta 1989

Vierailija
22.08.2019 |

https://www.imdb.com/imdbpicks/actors-early-roles/rg3352337152/mediavie…

No, onko tuo hyvä naisten mielestä? Ei pitäisi olla överilihaksikas eikä myöskään hoikka ruikku.

Tällainenko vetoaa lähes joka naiseen?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista taas naisille. Eihän tuossa olekaan kuin lähes natumaksimi. "Kroppa ei hassumpi"...niin just joo

natumaksimi?

Mitä tarkoittaa?

Ihminen pystyy saavuttamaan vain tietyn lihaksikkuusasteen naturaalina ilman mömmöjä. Natumaksimi on se päätepiste, jonka jälkeen ei voi tulla enää lihaksikkaammaksi ilman, että laittaa aamupuuron sekaan muutakin kuin voisilmän

Kiitos. <3 Olen taas yhtä sanaa rikkaampi.

Vierailija
22/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista taas naisille. Eihän tuossa olekaan kuin lähes natumaksimi. "Kroppa ei hassumpi"...niin just joo

natumaksimi?

Mitä tarkoittaa?

Ihminen pystyy saavuttamaan vain tietyn lihaksikkuusasteen naturaalina ilman mömmöjä. Natumaksimi on se päätepiste, jonka jälkeen ei voi tulla enää lihaksikkaammaksi ilman, että laittaa aamupuuron sekaan muutakin kuin voisilmän

Ihmisissä on valtavat erot. jotkut miehet ei kasva millään ja jotkut haistaa hien niin kasvua tulee. Mentulat tietysti sitten erikseen

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit tuon kuvan? Momoalla on nykyään aina parta ja on täysin erinäköinen kuin tuossa.

Jason leikkasi parran pois. Jenkeissä ei ole enää muotia näyttää kodittomalta.

Vierailija
24/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukas playboy...

Vierailija
25/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan heppu kroppansa kanssa ei kiehdo ollenkaan, mutta olen mä tosta jampasta nähnyt uudempia kuvia, jotka taas vetoavat muhun kovastikin. Nuorena naisena ton näköiset vaan ällötti :D

Vierailija
26/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tämäkin kyllä liian lihaksikas. Eksä oli tommonen, mutta minä nyt vaan pidän hoikemmista miehistä. 

Sama, pidän ”hintelämmästä” kropasta. Eli ei isoja erottuvia lihaksia, toisaalta ei mikään läskivuori. Ihanne on perus insinööri! Siis muiltakin osin kun vain kroppa.

Vierailija
27/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On söpö poikanen, jolla nätti vartalo, mutta sen verran nuori, että ei vetoa ollenkaan. Siis hyvin nätti kroppa kyllä, varmaan moni nuorempi nainen tykkää. 

Kyllä vaha täti täällä tykkää. Komea on!

Vierailija
28/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa ei hassumpi. Ite tykkään rosoisemmasta miehestä, toi heppu on liian siisti ja söpö. 

Kropastahan tässä pääasiassa olikin vain kyse. Onhan sama heppu kuitenkin kehittynyt sellaiseksi rosoisemmaksi ja miehisen karvaiseksi veikoksi.

Kai tuosta näkee kuinka parikymppinen siisti söpö kiiltokuvapoika voi kehittyä 20 vuoden aikana, jos hän pitää itsensä kondiksessa.

1989+ 20= 2019?!👍😃

Vierailija
29/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuret rinnat. Jos miehen kuppikoko on edes kaksi numeroa pienempi kuin minun, ei onnistu.

Vierailija
30/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8+ arvosanaksi. Ei huono. Enemmän karvoja saisi olla, liian smoothi makuuni.

Vierailija
31/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen Jason niin voi herranjestas! Kyllä ja yes ja montamonta kertaa!

Vierailija
32/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit tuon kuvan? Momoalla on nykyään aina parta ja on täysin erinäköinen kuin tuossa.

Jason leikkasi parran pois. Jenkeissä ei ole enää muotia näyttää kodittomalta.

Jasonin parta on kasvanut takaisin. Se parran ajo oli osa hänen muovivastaisuuttaa ja suositteli käyttämään alumiinia esim parran ajossakin. Jyrkkä ei muovisille kertakäyttöhöylille.

Jasonia ei ole kiinnostanut ennenkään jenkkimuoti. Muutenhan se olisi ollut koko ajan lyhyt hiuksinen ja muutenkin karvaton.

Vierailija
33/108 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa ei hassumpi. Ite tykkään rosoisemmasta miehestä, toi heppu on liian siisti ja söpö. 

Kropastahan tässä pääasiassa olikin vain kyse. Onhan sama heppu kuitenkin kehittynyt sellaiseksi rosoisemmaksi ja miehisen karvaiseksi veikoksi.

Kai tuosta näkee kuinka parikymppinen siisti söpö kiiltokuvapoika voi kehittyä 20 vuoden aikana, jos hän pitää itsensä kondiksessa.

1989+ 20= 2019?!👍😃

Toi kuva ei ole vuodelta 1989, vaan Baywatch-sarja on alkanut vuonna 1989. Kuva on hyvinkin aika tasan 20 vuoden takaa. Muisk ;)

Vierailija
34/108 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok

Vierailija
35/108 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä on mielenkiintoista. Itsekin olen seurustellut tuommoisen kiiltokuvan kanssa, mutta siitä tuli vain armoton läski Momoan nykyiässä. Siksikin kiinnostaa. Mitä olen siis menettänyt.

Vierailija
36/108 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

natumaksimi?

Mitä tarkoittaa?

Kiitos. <3 Olen taas yhtä sanaa rikkaampi.

Mä myös. Tykkään siis natumaksimeista.

Vierailija
37/108 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8+ arvosanaksi. Ei huono. Enemmän karvoja saisi olla, liian smoothi makuuni.

No onhan toi nyt jumalauta kympin mies.

Vierailija
38/108 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kaunis poika, ei siinä mitään. Minulla vain omat pojat ovat tuota ikäluokkaa, joten minun silmissäni hän on siis lapsi, eikä missään tapauksessa mitenkään kuuma. 

Vierailija
39/108 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hänellä on hyvä kroppa. Minä en kuitenkaan ikinä ole huokaillut pelkän kropan perään, joten ei kuva herätä minussa muuta kuin ajatuksen, että on komea, hyväkroppainen mies.

Vierailija
40/108 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan lihaspullistelijoita, se on yleensä älykkyydestä pois. Normaali hoikka on paras. Uimareille on ihan ok sulavalinjainen kroppa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän