Onko Jason Momoan vartalo naisten unelma mitä miesten vartaloon tulee? Viitteeksi kuva nuoresta Jasonista Baywatch-sarjasta vuodelta 1989
https://www.imdb.com/imdbpicks/actors-early-roles/rg3352337152/mediavie…
No, onko tuo hyvä naisten mielestä? Ei pitäisi olla överilihaksikas eikä myöskään hoikka ruikku.
Tällainenko vetoaa lähes joka naiseen?
Kommentit (108)
Niin no.. En mä kotiini ihan tuollaista haluaisi, mutta ihan mielelläni katselen kyllä televisiosta. Siis vanhempi Momoa.
Esko Valtaoja alastomana silkkilakanoiden välissä, uuh grrr... Siinä on mies isolla M:llä.
AP, Momoa on siis kuvassa 10-vuotias?
Vai olikohan tarkoituksesi laittaa vuosiluvuksi 1999....
Hän on syntynyt 1979
Minä kyllä aivan mielelläni nuolisin tuollaista rintakehää ja käsivarsia.
On ehdottomasti hyvä kroppa!
Viimeisellä seksikumppanillani on aikalailla tollanen ja muutenkin ihan mallin näköinen, niin tuli vähän rupsukka olo kieltämättä kun tällä mun mom bodylla sen vierestä aamulla heräili :D
N28
Vartalot eivät tee vaikutusta. Pään sisältö tekee jos on tehdäkseen.
On kyllä varmasti liian vähän tuo 100kg, jos se hänen painonsa muka olisi. Mun mies on 198cm ja 114kg ja ei ole noin lihaksikas kuin Momoa nykyään. Varmaan siltä väliltä, kun vertaa tuohon ekaan kuvaan. Ja pakkohan se on myöntää, että hyvältä näyttää. Koska niin se omakin mies. Piti tarkistaa tuo vaimon pituus, kun kokoero näyttää niin tutulta. Eli vaimo on hiukan lyhyempi kuin minä.
Juu mutta tulisi alemmuuskompleksi :/ voisin yhden eroottisen seikkailun hänenlaisen kanssa kokea, mutta enempään ei riittäs itsetunto. Tavallinen on turvallisempi
Mistä nuo koot muka tiedät? Sitäpaitsi Joe on kää piö.
mies53v