Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on sinulle, joka väitit, ettei kroppaansa voi piilottaa isojen vaatteiden alle :D

Vierailija
22.08.2019 |

Väitehän on täysin absurdi ja osoittaa ainoastaan suurta tietämättömyyttä tosiasioista.

https://aijaa.com/yAzM1d

Naisen jalat ovat normaalit, mutta yläkroppa näyttää tuhdilta. Vain ja ainoastaan telttamaisen paidan takia.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se ei varsinaisesti ole minun ongelmani, jos joku ei ymmärrä että ison vaatteen alla voi olla pienempi vartalo. En kaipaa niin pinnallisen ihmisen seuraa, joka tuomitsee tietämättä faktoja. Jos joku mies ei lähesty minua siksi, että luulee minua isommaksi kuin olen, niin sehän on minulle pelkkää plussaa.

Johan se yksikin ääliö alkoi avautumaan, kuinka ripsari tekee ihmeitä, koska oli liian typerä näkemään, että käytän ripsaria. En hänen "neuvojaan" edes kaivannut.

Olin kertonut hänelle, että v**uttaa kun kukaan ei lähesty eikä ikinä tapahdu mitään romanttista. Hän sitten alkoi selittämään, että minun pitää meikata ja mennä baariin, että saan KUNNOLLISEN MIEHEN :DD Joo, kunnollinen mies on pinnall9

Niitä faktoja tässä sinulta koitetaan lypsää. Kuinka pitkä olet ja paljonko painat? Tämä on anonyymipalsta joten voit helposti puhua myös totta.

Lääkäri tietää pituutesi ja painosi. Epäilen että näiden kahden määreen korrelaatio tekee sinusta ylipainoisen. Ja defenssireaktiosta päätellen ei edes lievästi ylipainoisen.

Vierailija
42/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap miten pitkä oot ja paljonko painat? siitähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap linkkaa kuvan otsikolla "Tämä on sinulle, joka väitit, ettei kroppaansa voi piilottaa isojen vaatteiden alle :D" ja kirjoittaa tekstikentässä, että löysä vaatetus tekee vsikutelman lihavasta naisesta.

Hieman ristiriitaista, eikö? Eivätkö ne siis ole oikeassa, joiden mukaan kroppaa ei voi piilottaa isojen vaatteiden alle? Ap pilkkaa sitä mielipidettä otsikossa, mutta on samaa mieltä kuitenkin.

Ei nyt hirveän älykäs avaus missään mielessä.

Vierailija
44/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on ylipainon puolella oleva nainen. Kaunis kyllä, mutta ylipainoinen, sen näkee vaikka olisi mitä päällä. Ylipainoisuus on nykyään länsimaissa niin yleistä, että meidän mielissämme on alkanut vääristymään, minkänäköinen ihminen on hoikka, normaali tai ylipainoinen. Moni pitää tuota aloituksen naista "ihan normaalina". No, normaali hän varmasti on siinä mielessä, että vastaa varmaan painoltaan aika hyvin keskivertonaista esim. täällä Suomessa. Mutta ylipainoinen hän kuitenkin on. Tavallinen, keskiverto nainen länsimaissa on ylipainoinen.

Vierailija
45/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänellähän on tuhti yläkroppa. Tuo paita on tyköistuva olkavarren kohdalta ja paidasta näkee läpi, että torso on vähän paksu.

Vierailija
46/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin näköinen nainen. Mielestäni kaunis. Mikä miehiä vaivaa, kun tavallisen muotoinen nainen ei kelpaa? Tai sitten tällä palstalla on anoreksian ihailijoita ihan liikaa.

Vierailija
48/50 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono esimerkkikuva aloittajalla. Itse olen 153cm ja 45kg. Vyötärö on kyllä kapea ja kädet pienet, mutta muuten olen leveä. Jalatkin ovat paksut ja kasvoissa pyöreyttä. Pituuteni vuoksi moni paita loppuu lantion leveimpään kohtaan jolloin näytän tasapaksulta. Useampaan otteeseen minulle on tyrkätty käteen koon 40 vaate ja kysytty "onko sopiva vain liian pieni? vaikka käytän kokoa 32.

Vierailija
49/50 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalin näköinen nainen. Mielestäni kaunis. Mikä miehiä vaivaa, kun tavallisen muotoinen nainen ei kelpaa? Tai sitten tällä palstalla on anoreksian ihailijoita ihan liikaa.

En ala ottamaan kantaa siihen, onko tuo nainen viehättävä tai kelpaisiko hän mulle. Ap väitti, että hän on laiha, vaikka kuvasta selkeästi näkee naisen olevan vähän ylipainoinen. Kunhan sanoin totuuden.

Nainen

Vierailija
50/50 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en ole kyllä ikinä kuullut että joku pitäisi jotakuta lihavana vain siksi, että käyttää liian isoja paitoja. Kyllähän vartalon nyt näkee vaikka olisi mikä säkki päällä. Ei isot vaatteet tee lihavaa vaan se vartalo siellä alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä