Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on sinulle, joka väitit, ettei kroppaansa voi piilottaa isojen vaatteiden alle :D

Vierailija
22.08.2019 |

Väitehän on täysin absurdi ja osoittaa ainoastaan suurta tietämättömyyttä tosiasioista.

https://aijaa.com/yAzM1d

Naisen jalat ovat normaalit, mutta yläkroppa näyttää tuhdilta. Vain ja ainoastaan telttamaisen paidan takia.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole tuhtia nähnytkään. Ei ihme, että ihmisille tulee syömishäiriöitä. Ihan tavallisen kokoinen ja näköinen ihminen.

Niinpä. Mutta tässä on syy, miksi jankutan niistä lääkärin teksteistä. Ovat selkeästi kirjoittaneet ne niin, etteivät ajattele minun niitä lukevan. Otin ITSE puheeksi syömisongelmat (ja tällä tarkoitan, että minun on vaikeaa syödä tarpeeksi), mutta en sen enempää alkanut avautumaan. Sanoin vain vaivautuneena, että minulla on ongelmia syömisen kanssa.

Oli lääkäri sitten kirjoittanut, kuin omana havaintonaan, että kanssani voidaan ottaa puheeksi syömishäiriöt.

Olisi edes kirjoittanut, että potilas itse otti puheeksi asian.

Että mitäs luulette, auttaako sellainen lääkärin tarinointi tähän kaikkeen. Kun yrittää niin perhanasti päästä yli liiallisesta kroppa- yms. ahdistuksesta, ja sitten omakannassa minut on leimattu tyyliin obeesiksi. Ja en ole lähelläkään obeesia. Ikinä ollut.

Mitä, jos seuraavan kerran otat puheeksi tuosta tekstistä johtuvan ahdistuksesi? Vaara on, että sitten sinne kirjoitetaan, vielä jotain pahempaa kuin, että vaikutat lihavalta. Mitä jos vaan punnitsee itsesi ja laitat pienemmän paidan? Sitten voit kertoa painosi ja sinut nähdään, eikä vain suurta paitaasi ja seuraava lääkäri kirjoittaa sinne nykyhetkeä vastaavan kirjoituksen. Tilanteet muuttuvat.

Mutta jos nuo lääkärit näkevät sinut suuressa paidassa obeesina, niin samalla tavalla sinut näkee kaikki muutkin, jotka kohtaat.

Vaikkei he sitä minnekään kirjoita.

Vierailija
22/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu: miksi pukeudut liian isoihin yläosiin, jos se on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sanonta kyllä tarkoittaa sitä, että ylipainoinen ei pysty piilottamaan mahaansa isoihin vaatteisiin.

Vierailija
24/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mikäli jollekulle on edelleen epäselvää, että miksi jankutan tästä aiheesta: siksi, että olen vuosikausia, teinistä lähtien murehtinut kroppaa ja ulkonäköä ja kokenut ihan perusteetonta ahdistusta kaikesta. Se on rajoittanut elämääni, olen ravannut vaa'alla kuin hullu, syönyt piilossa katseilta... Yhä edelleen, vuosien ja vuosien jälkeen välttelen seurassa syömistä. Ja sitten minut leimataan jonkun kommentoijan sanojen mukaan laardipalloksi omakannassa. Ja tämä siksi että käytän liian isoja yläosia. Ei varsinaisesti auta tässä ongelmassa, että siellä on nyt mustaa valkoisella, että minä olen laardipallo.

No jos joku arvioi sinua vahingossa lihavaksi, muututko silloin lihavaksi, vaikka se olisikin omakantaan kirjoitettu?

En ymmärrä miten sinua voi häiritä se mitä siellä lukee?

Lääkärien KUULUU arvoida statukseen mm. Ali- yli ja normaaoipaino jne. Ihan kaikista potilaista, myös lapsipotilaista. Ei se ole mies joka arvioi sinua naisena tms.

Ja ihan ihminen on lääkärikin, teki nyt väärän arvion ( ainakin sinun mielestä), mutta eihän se vaikuta sinuun eikä terveyteesi mitään, korkeintaan tiedät että sellainen vaate saa sinut näyttämään pyöreämmältä kuin oletkaan.

Relaa vähän

T. Nainen bmi 33

Vierailija
25/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vaatteilla pystyy peittämään kropan muotoa. Esimerkiksi juuri nuo telttamalliset yläosat kodottavat vyötärölinjan aika tehokkaasti. En kuitenkaan usko, että vaatteet voivat huijata kovin montaa numeroa todellista kokoa.

Vierailija
26/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuosta selvästi näkee, että kyseessä on joku plusmalli.

:DDD Ihminen on plusmallin kokoinen, kun painaa yli 45 kg. Että joo, todellakin on plusmallin kokoinen, mutta täysin normaali.

Lievästi ylipainoinen, näkee suoraan. Sellainen 165/70 eli 15 kg helposti varaa tiputtaa.

Vierailija
27/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laardipallot taas selittelee ummet ja lammet paikatakseen pahaa oloaan.

En ole ikinä ollut laardipallo. Siksi jankutan aiheesta. Ap

Ehditkö jo vastata minkäpituinen ja painoinen olet? Epäilen ylipainoa asenteesi vuoksi.

Vierailija
28/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan nainen on viehättävä mutta silti ylipainoinen. Kaksoisleuka ja ehkä 10-15 kiloa ylimääräistä läskiä. Helppo ottaa pois ruokavaliota tarkkailemalla.

Vierailija
29/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuosta selvästi näkee, että kyseessä on joku plusmalli.

:DDD Ihminen on plusmallin kokoinen, kun painaa yli 45 kg. Että joo, todellakin on plusmallin kokoinen, mutta täysin normaali.

Tuo ole 45kg nähnytkään, vähintään 55kg.

Jos luetun ymmärtäminen on tuolla tasolla, ei ehkä kannata sanoa mitään. Missähän kohdassa sanoin hänen painavan 45 kg????? Olet tyhmä. Ap

Vierailija
30/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole tuhtia nähnytkään. Ei ihme, että ihmisille tulee syömishäiriöitä. Ihan tavallisen kokoinen ja näköinen ihminen.

Niinpä. Mutta tässä on syy, miksi jankutan niistä lääkärin teksteistä. Ovat selkeästi kirjoittaneet ne niin, etteivät ajattele minun niitä lukevan. Otin ITSE puheeksi syömisongelmat (ja tällä tarkoitan, että minun on vaikeaa syödä tarpeeksi), mutta en sen enempää alkanut avautumaan. Sanoin vain vaivautuneena, että minulla on ongelmia syömisen kanssa.

Oli lääkäri sitten kirjoittanut, kuin omana havaintonaan, että kanssani voidaan ottaa puheeksi syömishäiriöt.

Olisi edes kirjoittanut, että potilas itse otti puheeksi asian.

Että mitäs luulette, auttaako sellainen lääkärin tarinointi tähän kaikkeen. Kun yrittää niin perhanasti päästä yli liiallisesta kroppa- yms. ahdistuksesta, ja sitten omakannassa minut on leimattu tyyliin obeesiksi. Ja en ole lähelläkään obeesia. Ikinä ollut.

Mitä, jos seuraavan kerran otat puheeksi tuosta tekstistä johtuvan ahdistuksesi? Vaara on, että sitten sinne kirjoitetaan, vielä jotain pahempaa kuin, että vaikutat lihavalta. Mitä jos vaan punnitsee itsesi ja laitat pienemmän paidan? Sitten voit kertoa painosi ja sinut nähdään, eikä vain suurta paitaasi ja seuraava lääkäri kirjoittaa sinne nykyhetkeä vastaavan kirjoituksen. Tilanteet muuttuvat.

Mutta jos nuo lääkärit näkevät sinut suuressa paidassa obeesina, niin samalla tavalla sinut näkee kaikki muutkin, jotka kohtaat.

Vaikkei he sitä minnekään kirjoita.

Ei suoranaisesti obeesina, mutta sana jota käytettiin oli "obesiteettia." Obesiteetti on LIHAVUUTTA ja LIHAVUUS ei missään nimessä sovi minuun.

Ja kyllä olen tietoinen, että joku näkee minut sellaisena livenä. Varmaan iso osa ymmärtää, että iso paita ei ole yhtä kuin iso ihminen. Jos paita rypistyy päällä, niin siinä on tyhjää tilaa. Tätä ei näköjään edes lääkärit ymmärrä.

Vierailija
31/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei varsinaisesti ole minun ongelmani, jos joku ei ymmärrä että ison vaatteen alla voi olla pienempi vartalo. En kaipaa niin pinnallisen ihmisen seuraa, joka tuomitsee tietämättä faktoja. Jos joku mies ei lähesty minua siksi, että luulee minua isommaksi kuin olen, niin sehän on minulle pelkkää plussaa.

Johan se yksikin ääliö alkoi avautumaan, kuinka ripsari tekee ihmeitä, koska oli liian typerä näkemään, että käytän ripsaria. En hänen "neuvojaan" edes kaivannut.

Olin kertonut hänelle, että v**uttaa kun kukaan ei lähesty eikä ikinä tapahdu mitään romanttista. Hän sitten alkoi selittämään, että minun pitää meikata ja mennä baariin, että saan KUNNOLLISEN MIEHEN :DD Joo, kunnollinen mies on pinnall9

Vierailija
32/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen siis.

Vierailija
33/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuosta kuvasta näkee että on plusmalli. Tod. näk. pitkä ja painava ja pitkät jalat niinkuin näillä malleilla yleensä on. Hankala niitä kiloja on peittää jos kadulla vastaan tulee. Ja sievä nainen mikäs siinä. Moni mies vähän pelkää pitkiä ja isokokoisia naisia. 

Vierailija
34/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen on ainakin 80 kiloa, ei peitä paita ei.

Vierailija
35/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua aloittajan pointtia. Tuo "ei kroppaa voi piilottaa isojen vaatteiden alle" tarkoittaa sitä, että lihava ei saa huijattua itseään hoikan näköiseksi, vaikka laittaisi päälle kuinka isot ja löysät vaatteet. Sinä taas puhut aloituksessa ikäänkuin päinvastoin, että löysä vaate tekisi ihmisestä lihavamman näköisen.

Ja mistä lääkäriraporteista täällä puhutaan? Onko tämä jatkoa jollekin muulle ketjulle?

Vierailija
36/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole käsitystä mitä miehet hakevat, jopa ne kunnolliset. He hakevat puolisoa, jonka kanssa he haluavat olla. Se sisältää myös fyysisesen viehättävyyden. Monelle siihen sisältyy kropan muoto ja viehättävät kasvot. Sen lisäksi he haluavat myös naisen, jonka seura on kivaa. Tämän kahden asian kanssa sitten tasapainotellaan.

Ensi kerralla kun menet lääkärille pukeudut toisin. Niin ettei tulkinnan varaa jää. Siihen voit vaikuttaa, et siihen osaako vai eikö joku katsoa vaatteiden alle.

Vierailija
37/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö nyt oikein, että ap kävi lääkärillä, ja lääkäri kirjoitti raporttiin hänellä olevan ylipainoa. Ap on nyt tästä suivaantunut ja on sitä mieltä, että "ylipainoisuus" syntyi vain siitä, että hän käyttää isoja paitoja.

Rohkenen kyllä väittää vastaan tässä. Vaatteilla ei oikeasti voi huijata niin kauheasti suuntaan eikä toiseen. Kyllä sen näkee, millainen kroppa siellä alla suunnilleen on. Iso vaate ei saa hoikkaa/normaalia naista näyttämään ylipainoiselta: se saa hänet näyttämään hoikalta naiselta, jolla on iso vaate päällä.

Esimerkiksi tämä hoikka nainen on pukeutunut valtavaan ja ihan muodottomaan paitaan, mutta ei se hänestä ylipainoisen näköistä tee:

https://imgnew.wholesale7.net/images/201301/goods_img/67591_P_135806419…

Helposti näkee, että hoikka hän tuolla alla on.

Luulen, että tämä "en ole lihava, minulla on vain iso paita päällä" on vähän samaa kastia kuin "en ole lihava, minulla on vain isot luut". Eli selittelyä ja totuuden kieltämistä.

Vierailija
38/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen povekas ja jos käytän kovin löysiä saati tietyn mallisia tunika ym yläosia niin näytän selkeästi isommalta kuin olen. Eli aika istuvia ovat puseroni ja jotkut jopa ns ihonmyötäisiä olematta kuitenkaan makkarankuoren näköisiä. Ei minua kiinnosta mitä joku ajattelee, pieni on ihmisen mieli joka toisen vaatteita, tyyliä, kroppaa tms tarkkailee saati arvostelee.

Vierailija
39/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jankkaaja ap V facen naistenhuoneelta? Ja jos olet niin kyllä, olet huomattavasti ylipainoinen. Tee asialle jotain tai anna olla.

Vierailija
40/50 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kokoiset naiset ovat mielestäni täydellisiä. Itse en pidä salitytöistä enkä luurangoista.

T. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan