Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väitän että Robin ei olisi menestynyt 99% maailman maista. Suomessa hän menestyi vain koska ei näyttänyt samalta kuin 99% pojista.

Vierailija
21.08.2019 |

Laulajanahan hän ei ole kummoinen. Romaniassa tai vaikkapa Albaniassa hän ei erottuisi lainkaan massasta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaanosaamyöslaulaa kirjoitti:

Tuskin se suosio mistään ulkonäöstä on kiinni, toki eihän siitä haittaakaan ole, mutta oli vasta lapsi kun suosio tuli.

Ihan ”tavallisen kivan” näköinen kaverihan tuo oikeastaan on. En tarkoita, että olisi huonon näköinen vaan oli suloinen lapsena ja nyt aikuisena komea pitkä kaveri. Keskivertomiestä komeampi ehkä. Ei paljon aikaa kun hänet näin livenä ja pituus yllätti.

Onhan se komea, mutta eikös Robin ole "vaan" 180cm? Eli sanoisin komea kaveri kyllä, mut ei komea pitkä kaveri. Netissä ainakin lukee 180cm, ja nuorten miesten keskipituus on 181cm.

Ihme vinkumista taas... juu "vaan" 180cm... huh huh.. ja ei todellakaan keskipituus ole 181cm.. ihan huuhaata tuo tutkimus oli, pelkkiä espoolaisia mittasivat ja tekivät projektiot siitä miten pitkiksi sinä vuonna syntyvät oletetaan kasvavan.

Tää. Ei todellakaan ole nuorten keskipituus mitään 180cm, jos nuorella siis tarkoitetaan nyt vaikka alle 25v (jos johonkin pitää rajata). Kulkekaa joskus ulkona, se on lähempänä jotain 175cm jos miehistä puhutaan.

Itse olen 172cm nainen ja jatkuvasti tulee vastaan minua lyhyempiä tai suunnilleen samanpituisia miehiä.

Vierailija
42/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin on ihan ok näköinen, siis ei ruma missään nimessä, mut ei sellainen, että laittaisi mun sukat jaloissa pyörimään :)

Eikä mulla Robinista noin muutenkaan ole mitään sanottavaa, ei ainakaan pahaa. Se on sellanen tasapaksu, joka on tehnyt semmosta lallatusmusaa (juuri aamulla tuli hulahula radiosta ja siis eihän se oikeasti kovin kummonen biisi ole, mut sellanen hyväntuulinen rallatus, joka ei laita v*tuttamaan niin paljoa, että pitäisi kanavaa vaihtaa) mut ei sillä kyllä oikeasti hyvää musiikkia ole ja tuskin tulee englannilla pärjäämään. Suomessa pärjäisi suomenkielisillä rallatusbiiseillä, kun keski-ikäiset naiset on innoissaan söpöstä ja hyväntuulisesta laulajasta, mut kyllä nää sen uudet biisit ovat vain noh... täysin mitäänsanomattomia. Ne hukkuu massaan täysin ja ilman aiempia suomenkielisiä rallatuksia ne ei olisi ikinä radiosoittoon edes päätyneet.

Tarkoitit kai sanoa, että on sulla jotain sanottavaa eikä se ole varsinaisesti hyvääkään ;)

No  ei se pahaakaan ole, sanoin Robinin olevan söpö ja hyväntuulinen ja hänen kappaleidensa olevan hyväntuulista rallatusta. Eikä minua hänen englanninkieliset massabiisinsäkään häiritse, ne vaan ovat tosiaan niin massaa, että niistä ei voi sanoa hyvää eikä pahaa, kun ne on noh, massaa. Nuo suomenkieliset erottui sillä hyväntuulisella rallatuksellaan, englanninkieliset ei erotu mitenkään, ne vain on.

Ei sitä tietty tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ehkä se joskus saa jonkun huippuhitin ja sehän on vaan hyvä juttu, jos niin sattuisi käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan tavallisen näköinen hän on. Mikä muka erityistä?

No se, että hänestä on tietoisesti rakennettu tuote markkinoille ja hän on siihen muottiin sopiva. Ehkäpä hän on määrätietoisesti pyrkinyt alalle vanhempien avulla? Tiedän paremman näköisiä poikia/nuoria miehiä, mutta eivät he joko halua tai ole sopivia tuollaiseen viihdealan hommaan.

sori, et ollaan tehty tätä vuosii viimeistelty biisit aina tarpeeks hyvää kuosii ei pahemmin piitattu mitä muut on mieltä sori, monet raivattiin pois tieltä ku omakustanteet ei aina loppupeleis riitä vietiin juttu pidemmälle, niin siis anteeks siitä mitä mä tein, mitä mä hain, dollareitako vain oon kehunu itteeni, naamassa glitterii, huomiota mä sain

sori, me ollaa pahoillamme kaikest ymmärretää, et jengi suuttuu iha aiheest sori biiseist ja kliseist ja helyist sanoist ja hiteist ja levyist sori, oikeesti pahoillamme kaikest anteeks, et tajuttiin tää vast täs vaihees pakko päästä purkaa sydänt täst aiheest me ollaan pahoillamme täst kaikest

ei me olla vastuus siit et päästii tähän näi levy-yhtiön sedät ne käski tehä näin sori jos en vielkää osaa yhtää käyttäytyy yleisö loi roolin, en vaa osaa eläytyy kyl se täytyis vissii käydä pikkuhiljaa ripittäytyy ku tein shittii suomipopille ja menin telkkuu näyttäytyy ai että helpottaa, saada tä sydämmeltä oli tarkotus antaa, ei ottaa mitää yhtää keltää

sori, me ollaa pahoillamme kaikest ymmärretää, et jengi suuttuu iha aiheest sori biiseist ja kliseist ja helyist sanoist ja hiteist ja levyist sori, oikeesti pahoillamme kaikest anteeks, et tajuttiin tää vast täs vaihees pakko päästä purkaa sydänt täst aiheest me ollaan pahoillamme täst kaikest

joo en saa yöllä nukuttuu niin paljon mua kaduttaa ei ollu tarkotus ketään suututtaa nyt on pakko ottaa skidii etäisyyttä ehkä tä kaikki ei ollukaa tyhmyyttä nöyrät pahottelut siihen vielä lisään, mä otan vastuun kaikest mut en muuta siitä mitää

sori, leikisti pahoillamme kaikest ymmärretää, et jengi suuttuu iha aiheest sori biiseist ja kliseist ja helyist sanoist ja hiteist ja levyist sori, leikisti pahoillamme kaikest anteeks, et tajuttiin tää vast täs vaihees pakko päästä purkaa sydänt täst aiheest

sori, leikisti pahoillamme kaikest ymmärretää, et jengi suuttuu iha aiheest sori biiseist ja kliseist ja helyist sanoist ja hiteist ja levyist sori, leikisti pahoillamme kaikest anteeks, et tajuttiin tää vast täs vaihees pakko päästä purkaa sydänt täst aiheest et oltais muka pahoillamme kaikest

Vierailija
44/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä on pointtina? Robin on menestynyt meillä ja monelle on hänestä iloa, kaihertaako se jotenkin ap:ta?

Vierailija
45/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielikuva on sellainen, että hän on niin kunnollinen ja puhtoinen että on tosi hyvä roolimalli eikä tavallaan ärsytä ketään. Ihmiset (nuoret) haluavat samaistua edustamansa maailman valoisuuteen, suosittuna oloon ja elämän helppouteen.

Vierailija
46/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielikuva on sellainen, että hän on niin kunnollinen ja puhtoinen että on tosi hyvä roolimalli eikä tavallaan ärsytä ketään. Ihmiset (nuoret) haluavat samaistua edustamansa maailman valoisuuteen, suosittuna oloon ja elämän helppouteen.

Robin ei ärsytä muka ketään, mutta jotenkin näitä palstakeskusteluja selatessa vaikuttaa, että hän ärsyttää. Ehkä juuri sillä kunnollisuudellaan ja ns. virheettömyydellään (mitä kukaan ei oikeasti ole).

Vierailija
47/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin ura taisi loppua nyt kun ei enää suomeksi laula.

Vierailija
48/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väitän, että Robin voisi olla Justin Bieber kuuluisa, jos olisi amerikkalainen/kanadalainen ja saanut siellä vastaavan startin kuin Suomessa.

Vierailija
49/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä väitän, että Robin voisi olla Justin Bieber kuuluisa, jos olisi amerikkalainen/kanadalainen ja saanut siellä vastaavan startin kuin Suomessa.

Onneksi ei ole. Siinä sitä olis kestämistä nuorelle miehelle.

Vierailija
50/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla meillä on Robinin näköinen teinipoika pelikonsolin ääressä nököttämässä :)

Olisinpa ollut Robinin näköinen teininä, olisin todennäkösesti välttynyt koulukiusaamiselta ja muulta mukavalta..

-M23

HAHAHAHAAHA!!! Mua kiusasi rankasti muut pojat koko peruskoulun ajan sen takia koska tytöt tykkäsi mun ulkonäöstä jonka vuoksi sain paljon huomiota joka söi muita poikia eikä se kiusaaminen ole loppunut oikein vieläkään tässä aikuisten maailmassa.

Tämä asia on selvinnyt nyt kun kasvettiin aikuisiksi ja ollaan juteltu.

-M27

Vierailija
51/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla meillä on Robinin näköinen teinipoika pelikonsolin ääressä nököttämässä :)

Olisinpa ollut Robinin näköinen teininä, olisin todennäkösesti välttynyt koulukiusaamiselta ja muulta mukavalta..

-M23

HAHAHAHAAHA!!! Mua kiusasi rankasti muut pojat koko peruskoulun ajan sen takia koska tytöt tykkäsi mun ulkonäöstä jonka vuoksi sain paljon huomiota joka söi muita poikia eikä se kiusaaminen ole loppunut oikein vieläkään tässä aikuisten maailmassa.

Tämä asia on selvinnyt nyt kun kasvettiin aikuisiksi ja ollaan juteltu.

-M27

Mä oon ymmärtänyt ettei Robinkaan täysin oo kiusaamiselta ala-asteella ainakaan välttynyt. Eri asia kuinka vakavaa se on ollut.

Vierailija
52/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset