Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?

Vierailija
21.08.2019 |

Jos kyllä, mitä pidit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kyllä. Lämpö ehkä yllätti silloin. Ei kiihottanut, mutta ei minusta kyllä ollut niin ällöä kuin ensimmäinen tyttöystävä aina muisti moittia.

Jälkeen päin kaikki naiset ovat erityisesti maininneet, että se on neutraalin, tai jopa hyvän makuista, mitä painottivat oikeasti kehuna useaan muuhun verrattuna.

Vierailija
2/12 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri liikuttanut mitenkään. Ihmettelen, mikä siinä on niin kamalaa joillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti.

Seksin jälkeen nuollut pillusta. Suusta suuhun suuseksin jälkeen. Omalta kädeltä. Vaimoni tisseiltä, mahalta, yms

Joskus myös kortsusta, tällä keinolla yleensä saanut heti aikaan uusinta kierroksen.

Vierailija
4/12 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jokanen mies olla maistanu omaa mälliänsä. Jos ei muutoin niin ainakin uteliaana poikasena sen sormenpäässä olevan tipan verran.

Miltä maistui? Makealta ja suolaselta samaan aikaan. Ehkäpä raaka kananmuna olisi lähimpänä makuelämystä.

Vierailija
5/12 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi maistaa enempi. Siinä on kaikenlaisia hivenaineita.

Vierailija
6/12 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, naisen suusta.

Vierailija
7/12 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vaimo pakottaa nuolemaan itsensä puhtaaksi jos olen lauennut sisälle.. joskus taas minut sidotaan sellaisen asentoon että kun laakean niin tulen kasvoille.

Eli olen maistanut

Vierailija
8/12 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut, tosin runkkaamalla omaan suuhun. Olis kyllä melko kiihottavaa, jos puoliso ottas mällit suuhun ja sitten suudeltais. Tai antais nuolla pimpsaansa..

M41

Vierailija
9/12 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useasti. Omalta kädeltä ensin ja olen myös runkannut asennossa jossa laukean omalle naamalleni. Naiseni haluaa että laukean hänen suuhunsa jonka jälkeen hän suutelee minua. Joskus laukean hänen kasvoilleen tai rinnoille ja hän pyytää minua nuolemaan ne puhtaaksi. 

M42

Vierailija
10/12 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut eikä maistunut hyvälle tai maku oli lämmin suolainen mutta se nieluun jäävä omituinen maku ei ollu kiva. Aivan kuin jäisi kirvelemään. Onko muilla vastaavaa?

Pitäisi syödä hedelmiä enemmän ja vähentää kahvin juontia reilusti. Josko sillä maku kummenisi.

Vierailija
11/12 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aamulla heitän mällit puuron sekaan.. Sopiva proteiiniannos

Vierailija
12/12 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni vaati että jos hän ottaa lastit suuhun on myös minun siihen oltava valmis niin monesti on Pillusta ja huulilta/suusta saanut omia spermoja maistaa..ja Ompa sittemmin tullut lauettua myös suoraan omaan suuhun