Trumpilta näytti tulevan taas vaihteeksi ns. uhmaikäisen kiukuttelukohtaus
Peruu Tanskan valtiovierailun kun Tanska ei suostunut myymään Grönlantia.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Jos trumppi haluaa grönlannin niin eiköhän se miehitä sen aika nopeaa....
Niin ja samalla ulkomaankauppa kärsisi ja arvostus rapisisi silmissä. Boikotointia tuotteissa jne.....
Vierailija kirjoitti:
Voisko häneltä edes pyytää tarjousta Ahvenanmaasta? Tai what the hell, Lappikin voisi olla myytävänä jos arktisempi ympäristö kiinnostaa. Voisivat Putinin kanssa käydä siellä hirvimetsällä ja vertailla hirsilinnojansa.
Ei Lappia!! Paras psikka Suomessa.
Kumma juttu, kun Suomessa ollaan Trumpille niin kateellisia. Kuinka moni teistä kadehtijoista itse pääsisi edes Suomen, saati sitten Yhdysvaltojen presidentiksi? En ole itsekään Trumpin kanssa läheskään kaikista asioista samaa mieltä, mutta tuo hänen jatkuva mollaamisensa Suomessa kyllä ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, kun Suomessa ollaan Trumpille niin kateellisia. Kuinka moni teistä kadehtijoista itse pääsisi edes Suomen, saati sitten Yhdysvaltojen presidentiksi? En ole itsekään Trumpin kanssa läheskään kaikista asioista samaa mieltä, mutta tuo hänen jatkuva mollaamisensa Suomessa kyllä ihmetyttää.
Ahaa, tämä olikin mollaamista! Eli Trump ei perunut valtiovierailua kiukuspäissään? On siis edelleen menossa Tanskaan? Sulla on hyvät kontaktit kun tiedät Trumpin menoista enemmän kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Et ole seurannut Trumpin mollaamista USAssa? Suomi kalpenee sen rinnalla. Eihan siella kaikista molaytyksista edes kirjoiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole seurannut Trumpin mollaamista USAssa? Suomi kalpenee sen rinnalla. Eihan siella kaikista molaytyksista edes kirjoiteta.
Joo, mutta hän onkin siellä presidenttinä, ei Suomessa. Joten on ymmärrettävää, että presidenttiä arvostellaan tai jopa mollataan enemmän omassa maassaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne isot ilapallotrumpit ovat mauttomia, pitäisi olla jotain kunnioitusta valtionpäämiestä kohtaan. Trump on kiltti henkilönä vaikka naisien kanssa pisahtaakin sovinismilinjalle, välistä. Nobody is perfect.
Onko sinusta kiltti henkilo sellainen joka sanoo etta jos minua lyodaan, lyon kymmenen kertaa kovemmin takaisin? Tai jos olet eri mielta hanen kanssaan niin keksii sinulle mahdollisimman halventavan pilkkanimen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, tämä olikin mollaamista! Eli Trump ei perunut valtiovierailua kiukuspäissään? On siis edelleen menossa Tanskaan? Sulla on hyvät kontaktit kun tiedät Trumpin menoista enemmän kuin hän itse.
Minä en Trumpin motiiveja tuossa asiassa tiedä, sen hän tietää vain itse. Kyse voi olla myös puhtaasti politikoinnista, joku toinen presidentti olisi voinut tehdä saman. Ja puhuin Trumpin mollaamisesta yleisellä tasolla, en pelkästään tässä tapauksessa. Suomessa Trumpia mollataan teki tai sanoi hän mitä tahansa; vaikka rupeaisi kasvissyöjäksi sekin olisi varmasti jollekin ongelma.
Uutistenlukijoilla vaikuttaa olevan jo pokassa pitelemistä, kun yrittävät pokerinaamalla lukea ton tollon edesottamuksista, joita tulee liki päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa Trumpille, että kävisikö Grönlannin sijasta Suomen Åland?
voitas vaikka maksaa vähän jos ottas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en Trumpin motiiveja tuossa asiassa tiedä, sen hän tietää vain itse. Kyse voi olla myös puhtaasti politikoinnista, joku toinen presidentti olisi voinut tehdä saman. Ja puhuin Trumpin mollaamisesta yleisellä tasolla, en pelkästään tässä tapauksessa. Suomessa Trumpia mollataan teki tai sanoi hän mitä tahansa; vaikka rupeaisi kasvissyöjäksi sekin olisi varmasti jollekin ongelma.
Pahoja ihmisiä saa haukkua, varsinkin jos tuollainen pahansuopa narsisti onnistuu huijaamaan itsensä jonkun ison valtion päämieheksi. Trumpia tulee kohdella samalla tavalla kuin kaikkia muitakin presidenttejä. Haukkuisin ketä tahansa presidenttiä jos se suoltaisi sontaa suustaan yhtä ahkerasti kuin Trump. Ihan sama, vaikkei olisi Suomen presidentti. Trumpin kanssa samaan kastiin menevät hulluudessa ainakin Brasilian presidentti ja Brittien uusi pääministeri.
Presidentillista kaytosta?
Trump pääsi presidentiksi suurelta osin siksi että media raportoi uskollisesti kaikki hänen julkisuustemppunsa. Hän saa vähintäänkin satojen miljoonien dollarien edestä ilmaista mainosta, ja osa kuitenkin aina tykkää. Sehän on vanha slogan että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.
Putin on aika kova jätkä kun sai junailtua Trumpin pressaksi....
Trump sopisi paljon paremmin stand up lavalle kuin presidentiksi. Mieshän on täys koomikko ulkonäköään myöten.
Jos trumppi haluaa grönlannin niin eiköhän se miehitä sen aika nopeaa....