Koska olette jättäneet vauvan viikonlopuksi hoitoon ekan kerran?
Esim. mummille tai isälleen ja lähtenyt itse matkalle tms.?
Kommentit (32)
Nyt ollaan taas suunniteltu että voitais miehen kanssa kesällä lähteä yhdessä yöksi johonkin hotelliin ja rokkiin tms. Muuten meillä ei ole ollut tarvetta " lomailla lapsestamme" (termikin on jo mielestäni omituinen)
Isovanhemmat muutenkin tuttuja, kun ollaan siellä lapsen kanssa lähes joka viikonloppu viettämässä aikaa.
Ei ole ollut koskaan kenellekään hoidossa.
Eli aikaisin lauantaiaamuna lähdettiin Tallinnaan ja myöhään sunnuntai-iltana tultiin kotiin. Mummo tuli poikaa silloin hoitamaan meille kotiin ja hyvin sujui. Ensimmäistä kertaa poika oli tädillään, eli minun siskollani, hoidossa 4 kk iässä, mutta silloin oli kyse minun väsymyksestäni eikä vain huvittelusta.
vauvanhakumatkalla sairaalassa. Esikoinen on myös joskus ollut yötä mummulassa ihan omasta halustaan. Pienemmät eivät ole olleet yötä hoidossa, joskus iltaisin pari tuntia mummun hoivissa. Ja vielä, ei isän kanssa oleminen ole mitään " hoitoon jäämistä" . Kyllä se isin hoivissa olo on ihan normaalia elämää!
Päivällä ollut muutaman tunnin hoidossa silloin tällöin, ensimmäisen kerran 10kk.
Oli kaksi yötä hoidossa, kun oltiin synnyttämässä. Ikää 2,5 v.
Ekaa kertaa olin hoitamassa kaverin lasta hänen kotonaan (yöhoito), kun vauva oli vajaa kolme kuukautta. Neljän kuukauden iässä neiti sitten oli minun luona ekaa kertaa yötä ja seuraavan kerran taas viiden kuukauden ikäisenä. Ja kaikki on mennyt aina loistavasti. :)
Yötä vauvana oli mummolassa sitten kun imetys antoi myöten eli vähän vajaa 1-veenä.
Tälläkin hetkellä on viikon siellä nyt on ikää 2,8kk
Jätän 9 kk vauvan ja vajaa 4 v siskon viikon päästä isänsä kanssa neljäksi vuorokaudeksi. Lähden itse siis reissuun. Kyllä tuo mies ja lasten isi pärjää :)