Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska olette jättäneet vauvan viikonlopuksi hoitoon ekan kerran?

Vierailija
29.05.2006 |

Esim. mummille tai isälleen ja lähtenyt itse matkalle tms.?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän 9 kk vauvan ja vajaa 4 v siskon viikon päästä isänsä kanssa neljäksi vuorokaudeksi. Lähden itse siis reissuun. Kyllä tuo mies ja lasten isi pärjää :)

Vierailija
22/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan taas suunniteltu että voitais miehen kanssa kesällä lähteä yhdessä yöksi johonkin hotelliin ja rokkiin tms. Muuten meillä ei ole ollut tarvetta " lomailla lapsestamme" (termikin on jo mielestäni omituinen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat muutenkin tuttuja, kun ollaan siellä lapsen kanssa lähes joka viikonloppu viettämässä aikaa.

Vierailija
24/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan kenellekään hoidossa.

Vierailija
25/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aikaisin lauantaiaamuna lähdettiin Tallinnaan ja myöhään sunnuntai-iltana tultiin kotiin. Mummo tuli poikaa silloin hoitamaan meille kotiin ja hyvin sujui. Ensimmäistä kertaa poika oli tädillään, eli minun siskollani, hoidossa 4 kk iässä, mutta silloin oli kyse minun väsymyksestäni eikä vain huvittelusta.

Vierailija
26/32 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanhakumatkalla sairaalassa. Esikoinen on myös joskus ollut yötä mummulassa ihan omasta halustaan. Pienemmät eivät ole olleet yötä hoidossa, joskus iltaisin pari tuntia mummun hoivissa. Ja vielä, ei isän kanssa oleminen ole mitään " hoitoon jäämistä" . Kyllä se isin hoivissa olo on ihan normaalia elämää!

Vierailija
27/32 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä ollut muutaman tunnin hoidossa silloin tällöin, ensimmäisen kerran 10kk.

Vierailija
28/32 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaksi yötä hoidossa, kun oltiin synnyttämässä. Ikää 2,5 v.

Vierailija
29/32 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa olin hoitamassa kaverin lasta hänen kotonaan (yöhoito), kun vauva oli vajaa kolme kuukautta. Neljän kuukauden iässä neiti sitten oli minun luona ekaa kertaa yötä ja seuraavan kerran taas viiden kuukauden ikäisenä. Ja kaikki on mennyt aina loistavasti. :)

Vierailija
30/32 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötä vauvana oli mummolassa sitten kun imetys antoi myöten eli vähän vajaa 1-veenä.

Vierailija
31/32 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä on viikon siellä nyt on ikää 2,8kk

Vierailija
32/32 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää nyt 3v 2kk