Mitä mieltä olette henkilöstä joka syö pizzaa viikonloppuna?
Itse en voi lainkaan ymmärtää miten kukaan voi tunkea moista shittiä sisäänsä.
Kommentit (33)
Jätkäshenkilö 47 vuotta kirjoitti:
Hän syö pizzaa aivan liian harvoin. Kyllä yksi pizza päivässä pitäisi syödä.
sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielipidettä. Ajattelen vain, että hän on ihminen joka syö pizzaa viikonloppuna.
ilmiannettu
Perustelut?
Pizza on jo kansanterveydellinen ongelma. Kukaan ei tarvitse pizzaa ainakaan ravinto-opillisessa mielessä.
No miksi sitä pitäisi tarvita ravinto-opillisessa mielessä, kun siitä voi nauttiakin?
Mietin vielä vastatako jotain järkevää tähän provoon. Tulen ehkä myöhemmin vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielipidettä. Ajattelen vain, että hän on ihminen joka syö pizzaa viikonloppuna.
ilmiannettu
Perustelut?
Pizza on jo kansanterveydellinen ongelma. Kukaan ei tarvitse pizzaa ainakaan ravinto-opillisessa mielessä.
No miksi sitä pitäisi tarvita ravinto-opillisessa mielessä, kun siitä voi nauttiakin?
ilmiannettu.
Sä oot vaan kateellinen. Vaikka sanoisit mitä, niin olet.
Iik mä syön pizzaa tänään eikä oo ees viikonloppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiannettu
Perustelut?
Ei kiinnosta. Nautiskelen ja ahdistelen naisia vielä 30 vuotta ja kuolen onnellisena. Ugh! Ugh!
Mä makaan ammeessa joka on täynnä triplajuustopepperonipitsaa. Ihanaa löllöttää rasvassa täällä. Tuu säkin ap mun kaa pitsakylpyyn. Pus pus!
Vierailija kirjoitti:
Iik mä syön pizzaa tänään eikä oo ees viikonloppu
KÄÄK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiannettu
Jännityksellä odotamme mitä tapahtuu... ajattelin itse samalla tavalla. Ajatuspoliisi paikalle!
Että se voisi kutsua mut pizzalle
Vierailija kirjoitti:
Kukaan joka tykkää pizzasta, ei voi olla läpeensä paha.
Sivuhaku takaisin