Onko itseruskettavan käyttö niin noloa
kun siitä kysyttäessä kukaan ei myönnä sitä käyttäneen? Kenenkään rusketus ei kestä kahta kuukautta punaruskeana tai jos toukokuussa on jo paahdetun värinen pikkuvarpaasta korvannipukoihin yhtä samaa tasaista rusketusta.
Kommentit (8)
Ei. Mieluummin rusketus purkista kuin ihosyöpä auringosta. Kohtuudella kuitenkin.
Ei oo noloa mut eioo sama asia mitä aurinko. KUn aurinko on vitamiinija ja se rusketus on tasanen ja kaunis aina! Solarim on parempi mitä voide mut betacaroten kanssa auttaa mut pitää syödä paljon se auttaa väriin
Ei ole noloa, enkä tiedä kuka niin enää tänäpäivänä väittää.
Olen valkoinen punapää ja palan kuin soihtu auringossa, joten käytän itseruskettavaa näyttääkseni kesäisin edes vähän terveellisemmän väriseltä. En mitenkään salaile tätä.
Vierailija kirjoitti:
Olen valkoinen punapää ja palan kuin soihtu auringossa, joten käytän itseruskettavaa näyttääkseni kesäisin edes vähän terveellisemmän väriseltä. En mitenkään salaile tätä.
Betacaroten ja totuta sun ihoa! Älä aina vältä aurinkoa sen takia se palaa kun ei totu siihen yhtään
Vierailija kirjoitti:
Ei oo noloa mut eioo sama asia mitä aurinko. KUn aurinko on vitamiinija ja se rusketus on tasanen ja kaunis aina! Solarim on parempi mitä voide mut betacaroten kanssa auttaa mut pitää syödä paljon se auttaa väriin
Öö miten niin on tasainen ja kaunis aina? Jos minä otan rusketukseni auringosta, ihoni on jostain kohtaa punainen, jostain vitivalkoinen. Kädet ja kyynärvarret saattavat olla ruskeat, olkavarret valkoiset. Bikinirajat, t-paitarajat, sandaalien rajat, aurinkolasien rajat.
Paljon mieluummin käytän maltillisesti itseruskettavaa kuin yritän saada auringosta tasaista, kaunista rusketusta, joka katoaa parissa viikossa jos sellaisen onnistuukin saamaan.
Mut kun aurinko vaan tarttuu niin hyvin sanotaan. Kaipa jotkut sit ruskettuu ihan vesikelilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Betacaroten ja totuta sun ihoa! Älä aina vältä aurinkoa sen takia se palaa kun ei totu siihen yhtään
Taidan passata silti edelleen. Mulle tulee ihan fyysisestikin paha olla suorassa auringonvalossa ja kärsin myös helteistä.
Kiitos kuitenkin vinkistä :)
Oon ihmetellyt samaa minäkin, ja on aika noloa kyllä.