Mitä mieltä olette henkilöstä joka syö pizzaa viikonloppuna?
Itse en voi lainkaan ymmärtää miten kukaan voi tunkea moista shittiä sisäänsä.
Kommentit (33)
Kukaan joka tykkää pizzasta, ei voi olla läpeensä paha.
Pizza on perinteinen sunnuntairuoka Italiassa. Sunnuntai on viikonloppua, joten en ajattele mitään erikoista tuollaisesta ihmisestä.
ENpä mitään. Ihan tavanomaista on muiden paitsi pahimpien terveysnatsien tai kalorikammoisten parissa. Itsekin tulee varmaan kerran viikossa pizzaa syötyä ja olen hoikka ja keski-ikäisenäkin terve.
Ei mielipidettä. Ajattelen vain, että hän on ihminen joka syö pizzaa viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei mielipidettä. Ajattelen vain, että hän on ihminen joka syö pizzaa viikonloppuna.
ilmiannettu
Itse pitsaa viikonloppuisin syöneenä mietin, miten joku voi olla tykkäämättä pitsasta tai ajattelee sen olevan shittiä. Jokainen voi vaikuttaa siihen mitä päällisiä siihen tulee. Tietysti jos ap shittiä siihen laittaa, niin sitähän se pitsa sitten varmaan onkin.
Ei kiinnosta muiden mitättömyyksien syömiset.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairasta.
tämä.
Varmaan joku demoni tai mutantti.
Sunnuntaina syödään nuorta välilihaa kun vaimo on matkoilla.
Minä ajattelin hakea koko perheelle pitsat huomenna torstaina.
Vain täysin epänormaali ei syö pizzaa viikonloppuna. Paitsi että se on herkullista se kuuluu myös kulttuuriimme. Niin ja laita ananasta siihen.
Naapurin nainen syö 1-2 pizzaa viikossa ja silloin tällöin näen myös Fazerin sinisen sujahtavan hänen ruokakassiin lähikaupassa. Järkyttäväähän tuo on.
Onko sulla pärinäjuoma loppu ja alkoi vttumaiset hermoja raastavat viekkarit. Voi sua pientä.
Voi elämä, mikä murhe! Teen pizzaa lähes joka viikonloppu. Anteeksi kovasti siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiannettu
Perustelut?
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin hakea koko perheelle pitsat huomenna torstaina.
No etkä! Saat vielä jonkun kirouksen jos torstaina pitsailette. ;D Perjantai on virallinen pitsapäivä.:D
Hän syö pizzaa aivan liian harvoin. Kyllä yksi pizza päivässä pitäisi syödä.
Tiedostan kyllä, että ihmisillä on mt-ongelmia.