Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan erikoisia sattumuksia, mille tuntuisi olevan pieni todennäköisyys tapahtua, mutta ne tapahtuivat silti

Vierailija
21.08.2019 |

Onko teille sattunut jotain tapahtumia/epäonnea/onnea/sattumuksia elämässä, jolle tuntuisi oikeasti olevan hirveän pieni todennäköisyys tapahtua, mutta jostain syystä teille on juuri tapahtunut tällaista?

Esimerkiksi, olette onnistuneet tipauttamaan avaimenne/puhelimen johonkin sellaiseen rakoon, minne ne pitäisi olla täysin mahdotonta tiputtaa, edes yrittämällä.

Tai olette pistäneet viimeiset rahat arpaan ja voittaneet.

Kertokaa näitä elämän mielenkiintoisia tositapahtumia :-D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, kun tapasin mukavan miehen, mutta hän sattui olemaan hyvän kaverin ex poikaystävä josta olin kuullut ummet ja lammet. Eipä siitä mitään tullut sitten, koska jotkut periaatteet sentään.

Vierailija
2/9 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reppureissailemassa Vietnamissa ja majoittunut parin tuhannen ihmisen kylään. 

Eikös kylänraitilla tullut seinänaapuri vastaan :D 

Voisi kuvitella, että yksi mahdollisuus miljoonasta (jos sitäkään) on tällainen sattumus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri haastoi jatkuvasti riitaa ja hänen turmeltuaan omaisuuttani, sain tarpeekseni. Menin katsomaan uutta asuntoa pian valmistuvasta yhtiöstä ja naapuri tuli ulos samalla ovenavauksella, kun minä menin sisälle.

En todellakaan ottanut sitä riskiä, että meillä olisi muuttoauto samana päivänä pihassa ja oltaisiin uudelleen naapurit. Naapuri muutti ja elämä helpottui.

Vierailija
4/9 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin reppureissailemassa Vietnamissa ja majoittunut parin tuhannen ihmisen kylään. 

Eikös kylänraitilla tullut seinänaapuri vastaan :D 

Voisi kuvitella, että yksi mahdollisuus miljoonasta (jos sitäkään) on tällainen sattumus. 

Tämä on uskomaton juttu :)

Matkat Vietnamiin ovat tietysti viime vuosina täältä yleistyneet, olen itsekin ollut siellä pari viikkoa. 

En törmännyt kertaakaan edes ylipäänsä suomalaiseen. Laaja, väkirikas valtio, joitain pohjoismaalaisia pari kertaa näin maaseudulla. 

Vierailija
5/9 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin (ja epämiellyttävin) sattumus, kun olin itse opiskelemassa ja velkainen: erittäin epämiellyttävä enoni perheineen (vaimo oli vielä epämiellyttävämpi, lapsia en voi syyttää mistään) voitti kaksi kertaa lähes peräkkäin Lotossa. Onneksi  (!) olivat aika isoja kimppapelejä. ;) Kaiken huipuksi sama perhe voitti bingossa henkilöauton noihin aikoihin. Vähänkö ketutti. Paha ei saanut silloin palkkaansa, mutta nyttemmin kyllä.

Vierailija
6/9 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli otsikon perusteella mieleen tämä, mutta kun luin avauksen viestin, tämä menee kyllä ohi aiheen... kerron silti!

Olimme keväällä kuistilla esikoiseni kanssa kylvämässä siemeniä ruukkuihin. Pyysin lasta levittämään pöydälle lehtiä ja mainoksia suojaksi. Kun laskimme ruukkuja papereiden päälle, lapsi huomasi, että yhdessä mainoksessa oli jäätelöauton kuponkeja. Hän sanoi, että ne voisi säästää, mä sanoin, että ne menivät nyt jo likaisiksi, enkä tiedä, kulkeeko jäätelöauto täällä (asumme haja-asutusalueella). Siinä samassa jäätelöauton pimputus soi! Sanoin heti lapselle ja miehelleni, että nyt äkkiä ostamaan sieltä jätskiä, ei voi olla menemättä, kun tällainen sattuma osui kohdalle.

Joo, ei hirveän dramaattista, mutta epätodennäköinen yhteensattuma kuitenkin.

Vierailija
7/9 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin matkalla Venäjällä ja poikkesimme ihan pikipäin Aunuksessa hotelli aunuksen pihaan.  Lähdimme jaloittelemaan ja kävelin yksikseni hotellin sivuitse ja kappas, siellähän oli meidän naapurin mies - ikä n. 70 - vehtaamassa sikäläisen teinitytön kanssa.

Käännyin äkkiä pois ja vasta sitten huomasin oman paikkakuntamme turistibussin pihassa.  En puhunut kenellekään ja naapurin mies on jo mennyt manan majoille.

Vierailija
8/9 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan ton olis pitänyt kirjottaa se naapurin mies, että kun lähdin kerrankin tarpeeksi kauas vähän kopaseen, niin eikö jumankeuta naapurin akka ilmesty kulman takaa!

Vierailija
9/9 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki kakkasi päähäni neljänä kesänä peräkkäin Lintsillä. :D