Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten ruokaostokset JÄRKYTTÄVIÄ!

Vierailija
21.08.2019 |

Tässä yleisimmät ostokset. Lähestulkoon nämä kaikki tuotteet löytyy asiakkaan ostoksista hihnalta. Leipää useaa eri laatua, eineksiä, leikkeleitä, kaljaa, tupakkaa, karkkia, sipsiä, keksejä, leivoksia, jäätelöä ja järkyttävä määrä lihaa 😮 Lisukkeena jokin yksi, maksimissaan 2 vihreää tuotetta. Yleisimmin kurkku tai salaatti. Sitten ihmetellään miksi voidaan huonosti, lihotaan ja ollaan masentuneita.

Kommentit (170)

1/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme osta kaupasta kasviksia koska ne on suomalaisessa maaperässä suurin osa kasvatettuja.

Vierailija
2/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aloittajaa, mutta ei tänne kannata tällaisia keskustelunavauksia tehdä.

Tällaiset ammutaan alas ja puolustelijoita löytyy pilvin pimein. Lopuksi  sanotaan, että olet kummallinen, kun kyttäät muiden ostoksia.   :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein käyt suomalaisissa kaupoissa? Kyllähän sen jo ihan tarjonnasta näkee mikä menee kaupaksi.

Vierailija
4/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan meidän ostoskorista ei noita löydy. Jäätelöä kyllä n 1x/kk, olutta vain juhliin. Leikkeleitä ei koskaan sillä syömme juustoa. Sipsejä 2x vuodessa, eineksiä todella harvoin. Tänään gnoccheja koska perunoista ei vielä saa muussia, muuten olisin tehnyt itse.

Vierailija
5/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haetaan kaikki vihreä, eli esim. monta kiloa salaattia viikossa, suoraan kasvattajalta ja muut kasvikset toiselta tilalta...

Ehkä jotkut muutkin tekee niin?

Vierailija
6/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmosia suurin osa suomalaisita on laiskoja ja mukavuudenhaluisia herkuttelijoita. Itse hain taas aamupäivällä hevi-osastolta purjoa, selleriä, porkkanaa ja perunaa. Maukas juureskeitto juuri valmistumassa jonne laitetaan sekaan paistettuja naudansuikaleita, jotka olen itse suikaloinut lihatiskiltä ostamastani 100% suomalaisesta naudasta, joka on saanut olla vapaasti niityillä heinää syömässä. PRÖÖT! PRÖÖT! PRÖÖT!

Vierailija
7/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia tavaraa, eivätkä kaikki suomalaiset ole lihavia.

Keksit ovat halpaa herkkua.

Jotenkinhan sitä pitää elää ja olla.

Vierailija
8/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Olen kassana S-marketissa, ei pidä tuo paikkaansa. Leipä sitä paitsi on kyllä oikein terveellistä, juuri kukaan ei osta enää mitään ranskanleipä-tyyppistä vehnähöttöä. Ihmiset saa keskimäärin aivan liian vähän kuituja, joten joku kuituisa leipä on tosi hyvä terveystuote.

Vierailija
9/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole lihavia.

Vierailija
10/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap piikittää heroiinia tauolla ja vetää pullon viinaa kotona joka päivä. Tekopyhä ruikuttaja, olet SÄÄLITTÄVÄ!

Vierailija
11/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästäpä järkytyt :D Ehkä kannattais hankkia muuta tekemistä ku toisten kyttääminen.

Vierailija
12/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä paikkaansa!! Heviosasto on myydyin osasto joka kaupassa (siis isot ja keskisuuret)

Miksi puhut pas*aa?

Vierailija
13/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut 15 vuotta kaupassa töissä ja seurataan myös kilpailijoidemme raportteja joten ei nyt ihan pidä paikkaansa sun jorinat ainakaan myytyjen tuotteiden osalta.

Vierailija
14/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo ja täyttä pötyä.

Olen kaupankassalla töissä ja vastaavaan en ole vielä törmännyt, vaikka olen ollut vuosia töissä.

Juu leipä on ainoa ja kokojyväleipä on ehdottomasti suosituin ja ruisleipä. Ja suurin osa ei osta lihaa lainkaan. Jäätelöä menee kesällä, muuten ei.

Ja suomalaiset syövät todella terveellisesti, jos sitä vertaa muihin Euroopan maihin esim. Englantiin. Siellä aamu aloitetaan makealla vaalealla leivällä ja sokerisilla hilloilla ja samoin päivä päätetään niinhin iltateen yhteydessä.

Vierailija
15/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me haetaan kaikki vihreä, eli esim. monta kiloa salaattia viikossa, suoraan kasvattajalta ja muut kasvikset toiselta tilalta...

Ehkä jotkut muutkin tekee niin?

Minä haen tähön aikaan vuodesta omalta kasvimaalta, talvella kellarista ja pakastimesta.

Vierailija
16/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta AP:n listasta nuo keksit ja leivokset joutaisi jättää pois.

Mutta nuo kaikki muuthan ovat erinomaisen hyviä ja terveellisiä elementtejä, ja tuollaisella puheenalaisella suomalaisellahan on aivan erinomainen ruokavalio ja elämäntavat.

Ne oluet voisi toki hakea itse Latviasta pakettiautolla - kerran vuodessa vähän suurempi lasautus - ja viinit tilata netistä, jotta ei suotta tukisi tätä Suomen alkoholimonopoli- ja verotussysteemiä ynnä niistä rahoitettavia Pekka Puskia ja muita ulosteenjauhannan ja ilonpilaamisen erikoisprofessoreita ja -laitoksia.

Vierailija
17/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Marjoja syödään kerran vuodessa kesäisin eikä joka päivä. Eipä tarvitse ihmetellä, miksi suomalaisilla on eri sairauksia.

Vierailija
18/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen kyylää kaupoissa muiden ostoksia, jösses!

19/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tämä tutkimuksesi on selostettu, vertaisarvioitu ja julkaistu?

Silppu voi mennä takaisin peiton alle syömään psyykenlääkkeitä.

Meillä ei käytetä mitään lääkkeitä koska sossu maksaa ne köyhille ja Suomessa on liian halvat lääkkeet.

Vierailija
20/170 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Marjoja syödään kerran vuodessa kesäisin eikä joka päivä. Eipä tarvitse ihmetellä, miksi suomalaisilla on eri sairauksia.

Ai, pitäisikö lähteä metsään poimimaan marjoja tammikuussa, vai mitä tarkoitat?

Suomen olosuhteissa marjat poimitaan/ostetaan kesällä, kun sato on parhaimmillaan ja pakastetaan omaan kotipakastimeen. Tuskin käyt kurkkaamassa mitä marjoja kotonaan syövät.

Vai tarkoitatko, ettei ihmiset osta talvella tehotuotannolla ja myrkytettyjä tuoremarjoja kaupasta, joiden alkuperäismaata ei kukaan tiedä. Suosittelen pesemään marjat tummassa astiassa, niin näen mitä niiden pintaan on ruiskutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän