Nainen, joka ei julkaise somessa koskaan mitään miehestään
Eli tunnen muutamia naisia, jotka julkaisevat esim. instassa muuten elämästään, työstään, lapsistaan, arjestaan, tosi henk.koht jutuistakin, mutta ei koskaan miehestä, vaikka naimisissa ovat. Enkä nyt tarkoita että ihmettelisin jotain pusipusirakastansuakulta-päivityksien puuttumista, mutta näillä ei ole edes semmoist, että mies vilahtaisi missään kuvissa tai olisi merkintää, että tämän henkilön kanssa syömässä/lenkillä/matkalla, vaikka muuten merkitsee julkaisuihin ihmisiä aktiivisesti ym.
Ootteko huomanneet samaa lähipiirissänne?
Kommentit (89)
On sulla murheet! 🤣 Puhut varmaan meikäläisestä. Kun ei vaan pariskuntana olla samanlaisia teekeilijöitä kuin teillä osataan olla. Kulisseissa kuohuu, mutta someen laitetaan viimeisen päälle pusipusi kaikki on niin ihQuu kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei anna julkaista hänestä kuvan kuvaa minun sometileillä, ei halua näkyä "tuntemattomille" eli minun somekavereille ketä ei tunne. Ärsyttää ja ahdistaa katsella kavereiden ihania yhteiskuvia, itsellä pitää keksiä kuviin tekstiä että perheenä jossakin jne jotta meitä ei luultaisi eronneeksi.
Mitä se kenellekään kuuluu onko eronnut vai yhdessä? Oikeat kaverit sen kyllä tietää. Vai oletko itse mustasukkaista tyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä moni vetäs herneen nenään aloituksesta ja taas käsitettiin väärin. En siis tarkoittanut niitä naisia, jotka muutenkaan eivät julkaisen somessa juuri mitään. Vaan niitä, jotka julkaisevat muuten paljon ja päivittäin ja muista ihmisistä, mutta eivät koskaan miehestään.
Pusipusi vaan kaikki <3<3<3
Oisit sitten tuonut asian kunnolla ilmi jos tarkoitit somesussuja jotka t us sun kuvillaan hakee huomiota. Tosin tiedät itsekin vastauksen miksi siellä Sussun instassa ei Jarmon kuvia vilahtele :D
Olen kieltänyt naistani mainitsemasta minua mitenkään missään somessa.
Minulla ole mitään tarvetta olla esillä netissä, enkä halua olla tunnistertavissa siellä myöskään. Erinäisissä rahakkaissa hommissa tällaista matalaa profiilia pidetään itsestään selvänä.
(Juujuu, mode näkee mistä iipeestä tulee. Sanotaanko nyt näin, että tämän iipeen takana on "muutama muukin" käyttäjä ja ilman poliisin & operaattorin yhteistyötä ei ihan heti selviä kuka/missä...)
En jaksa selata vanhaa ketjua nähdäkseni, olenko tähän joskus jo vastannut. En postaa koskaan mitään puolisostani, koska en näe siihen mitään syytä. Hänelläkin on kyllä FB-profiili ja olemme toistemme FB-kontaktit, mutta käytännössä hän ei käytä Facea lainkaan.
En postaa myöskään kuvia itsestäni kuin poikkeustapauksissa (ehkä kerran-kaksi vuodessa on joku tilaisuus, jossa tulen kuvatuksi ja saatan laittaa sen kuvan jakoon) enkä tee päivityksiä, joissa olen kavereiden kanssa jossain. Yksityisyydensuoja on minusta jokaisen oikeus.
Miksi pitäisi laittaa kuvia miehestä esim minun fb:hen?
Minun fb profiilissa ei edes lue, että olen naimisissa ja minulla on mies. Mitä se kenellekään vieraalle kuuluu.
Ystävät ja sukulaiset tietää muutenkin missä mennään, ei niitä tarvitse fb:ssa valistaa .
Onhan se ärsyttävää kun perheellisillä on muutenkin vähän yhteistä aikaa niin vaimo käyttää siitäkin vähästä ajasta suurimman osan joidenkin vanhojen koulukavereiden kuvien katseluun ja tykkäilyyn, keitä ei ole edes koulun jälkeen enää kasvotusten nähnyt!
Minä en julkaise lapsista enkä miehestä koskaan mitään.
Mies ei anna julkaista hänestä kuvan kuvaa minun sometileillä, ei halua näkyä "tuntemattomille" eli minun somekavereille ketä ei tunne. Ärsyttää ja ahdistaa katsella kavereiden ihania yhteiskuvia, itsellä pitää keksiä kuviin tekstiä että perheenä jossakin jne jotta meitä ei luultaisi eronneeksi.