Miksi "suvaitsevaiset" vetävät herneen nenään kaikesta mitä Trump tekee?
Eikö ole ahdistavaa elää jonkun toisen ihmisen tekemisten kautta koko elämäänsä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
yksinkertainen provo, hanki jotain tekemistä.
Ei mulla oo mitään muuta tekemistä, elämäni ainoa sisältö on trollaaminen täällä.
Ap
Kuvaako termi "suvaitsevainen" siis nykyisin kaikkia ihmisiä, jolla on sivistystä ja aivot?
Ei tämä mikään provo ole. Miten te ette näe, että tätä Trump juuri hakee. Saa näkyvyyttä ja voittaa myös seuraavat vaalit. Olette hyödyllisiä hölmöjä Trumpille. - AP
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mikään provo ole. Miten te ette näe, että tätä Trump juuri hakee. Saa näkyvyyttä ja voittaa myös seuraavat vaalit. Olette hyödyllisiä hölmöjä Trumpille. - AP
Totta. Jos tämä sinun suvaitsevaistosi ei ottaisi asiaa esille, muu maailma ei varmasti edes tietäisi, että Yhdysvalloilla on presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaako termi "suvaitsevainen" siis nykyisin kaikkia ihmisiä, jolla on sivistystä ja aivot?
Ei kun ne on persuja, joilla on omat aivot.
Vierailija kirjoitti:
Jos aivot on, miksi niitä ei käytetä?
Luulisi jo nyt ihmisille olevan selvää, että tämä 24/7 jauhaminen Trumpista vain hyödyttää Trumpia. Ei ole tullut todellista haastajaa hänelle, eikä tule kun jatkuvasti puhutaan vain Trumpista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä jonka sivistys perustuu ulkoaohjattuun indoktrinaatioon ja aivot koostuvat samaan aikaan unelmakiisselistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁😀🤣🙄😀🤣 Ja oikein puhtaaksi pestyt.
No sehän Trump joka vetää herneen nenäänsä joka asiasta. 😁
On muuten jännä, että hän voi liikutella kaikille muille, paitsi ei juutalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁😀🤣🙄😀🤣 Ja oikein puhtaaksi pestyt.
Persuaivoja ei tarvitse pestä. Punamädätys valuu sen pinnalta pois kuin vesi hanhen selästä.
Lastenkasvatuksessakin oppii että kärsivällisyys ja toisto on kaiken a ja o. Vaikka lapsi kiukuttelee miten monta kertaa tahansa, ei pidä antaa periksi vaan aikuismaisen johdonmukaisesti on kerrottava lapselle että hän toimii väärin. Muuten lapsi voi kuvitella että jankkaamalla saa tahtonsa lopulta lävitse.
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä siis äänioikeus Yhdysvaltojen presidentinvaaleissa? En tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä jonka sivistys perustuu ulkoaohjattuun indoktrinaatioon ja aivot koostuvat samaan aikaan unelmakiisselistä.
Voin ihan hyvin myöntää että minulla on sellainen unelma että edes maailman johtajilta voisi odottaa tasapainoista aikuismaista käytöstä. Se että presidentti vaikuttaa ylikasvaneelta koululuokan kovikselta ei kuulu minun unelmiini.
Vierailija kirjoitti:
Ovat median aivopesemiä
Minusta on hyvin noloa että vasemmistolaiset ovat useimmiten median aivopesemiä.
Miksi he antavat median hallita sitä mitä he ajattelevat? Tv-boksi tekee ajattelun sinun puolestasi, tulee mieleen Orwell ja kuinka vasemmistolaiset ovat juuri niin aivopestyjä, eläen kuin Matrixissa.
Ainakin Trumpilla on täysi sananvapaus ja näyttää käyttävän tämän häikäilemättömästi hyväkseen. Mä sanon mitä mä haluan!
yksinkertainen provo, hanki jotain tekemistä.