Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän IS juttu Tinderistä: "Tässä taas nähdään. Kun nainen laittaa pelkän kasvokuvan, niin tulee sata viestiä. Miehen pitää riisua puolialasti ja todistaa olevansa fyysisesti hyvässä kunnossa, ennen kuin kelpaa yhtään kellekään."

Vierailija
21.08.2019 |

"Tässä taas nähdään. Kun nainen laittaa pelkän kasvokuvan, niin tulee sata viestiä. Miehen pitää riisua puolialasti ja todistaa olevansa fyysisesti hyvässä kunnossa, ennen kuin kelpaa yhtään kellekään. Ihan naurettavaa epäaitoa pintaliitoa. Tinder on kuin joku naisten karkkikauppa ja hyväkroppaiset miehet ovat sen näyteikkuna."

"Johtunee siitä että 80% naisista haluaa vain ne top 20% miehistä ja loput miehet taistelee lopuista naisista kuin koirat."

Kommentti tinderin tylsistä persoonottomista naisista:

""Todella vaikeaa aloittaa tällaisen kanssa keskustelu ja pitää keskustelua yllä, koska naisen keskustelutaidot ovat yhtä heikot kuin profiilikin" - pitää täysin paikkaansa. Parhaimpina yhdellä sanalla vastaavat naiset, joita on yllättävän paljon. Sellaisten kanssa on turha tuhlata aikaa ja energiaa, koska naisen elämä ja sivistys on kapea tai mies ei ole riittävän kiinnostava; joten uutta matoa koukkuun."

"Varmaan 99% miehistä haluaa pohjimmiltaan parisuhteen, samantasoisen naisen kanssa kuin itse on. Ongelma on siinä, että naisille se samantasoinen ei kelpaa, koska naiset saavat huomiota paljon itseään paremman tasoisista. Nämä miehet taas haluavat naiselta pelkkää seksiä (vaikka eivät sitä myöntäjän), koska tiedostavat olevansa markkina-arvoltaan ylempänä. Tämä johtaa siihen, etteivät ihmiset pariudu."

Yksi muutos profiilissa räjäytti miehen Tinder-osumat: ”En etsinyt seksiseuraa, mutta miksipä olisin kieltäytynyt”

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006210310.html

Tässä se taas nähdään.... kommentit ovat ihan täyttä totuutta. Tinder ei näytä tekevän hyvää, kun näitä kommentteja lukee.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä yleensä saa mitä tilaa. Miehet näkyvät tilaavan mieluummin määrää kuin laatua.

Pakko yrittää maksimoida matchien määrä kun naiset antavat matcheja vain niille komeimmille. Jopa naiset jotka eivät ylety niin komeiden tasolle.

Minä en vieläkään ymmärrä, mitä iloa olisi matchista ihmisen kanssa, jota ei kiinnostaisi edes tavata.

Kyllähän niitä kiinnostaa tavata ne parhaimmat mätchit. Katsos kun miehet tekevät niin että antavat kaikille mätchin ja sitten sorttaavat pärstäkertoimen mukaan. Tämä voi olla naisille vaikea strategia ymmärtää mutta se on helppo toteuttaa kun niitä mätchejä on kymmenen ei ole tuhansia.

Ja jos vähän mietitte niin kyllähän tuo on ihan luonnollinen vastaveto naisten ultranirsoudelle.

Edelleenkään en ymmärrä. Jos minulle tulee match ihmisen kanssa, jota en viitsi edes lähteä tapaamaan, niin mitä iloa siitä on.

P.S. En ole Tinderissä enkä sinne mene, koska minulle sanoo järkikin, ettei ulkonäköön perustuvassa applikaatiossa olisi 50+ pyöreällä naisella vientiä. Jos joskus parisuhteen haluan löytää niin ihan ystäväpiirin, harrastusten ja muiden menojen kautta oletan parhaiten seuraa löytyvän. Seksiä saa baarista eikä tarvitse etukäteen miettiä, kohtaavatko kemiat livenä.

Kyllä ne muutkin kuin 185cm+ komeat kummasti alkaisivat sua kiinnostamaan jos heitä ei olisi tarjolla.

Se kun todistettu katsomalla mitä tapahtuu sota ajan jälkeen ja naisvaltaisilla aloilla. Kun miehistä on pulaa niin naiset alkavat tapella surkeimmistakin rääpäleistä.

No mutta tässähän sä juuri ratkaisit ongelman.

Miehet joukolla hakemaan naisvaltaisille aloille. Saanti on taattu "surkeimmilla rääpäleilläkin", kuten itse asian ilmaisit. Hoitoalalla onkin huutava pula työntekijöistä. eri

Vierailija
62/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jon-ne ei tajua, että jos tulisi sota, naisista ei kilpailisi vain ne komeat upseerit, vaan myös valloittajan komeat upseerit.

Tyhmä jon-ne jäisi edelleen ilman. Ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka arvioi kenet ja minkä tasoiseksi? Jämämiehet yrittävät vakuuttaa kauniita naisia siitä, että nämä eivät ole niin tasokkaita kuin luulevat, jotta saisivat itseään tasokkaamman kumppanin. Pelimiesoppaista tuttua tinkaamista ja väkesyntään perustuvaa nujerrusta, negaamista, jolla pyritään murtamaan toisen arvostelukyky ja itsetunto.

Metodi toimii ilmeisesti yhtä hyvin kuin jos tuputtaisi näille miehille heitä itseään alempitasoisia naisia: Ei miehiäkään kiinnostaisi tavata naista, jonka paino on kymmenen tai viisitoista kiloa enemmän hottiksilla saa olla, jonka naama on taviksen ja jolla on ikää enemmän kuin itsellä ja jolla on koulut käymättä, työtön tai hanttihommissa.

Silti miehet jatkavat vinkumista siitä, että kauniiden naisten (jotka eivät ole näiden miesten mielestä niin kauniita, että saisivat kauneudellaan alfan suhteeseen) tulisi laskea rimaa ja huolia se hieman lyhyempi ja pulleampi, jopa reilusti itseään vanhempi, kaljuuntuva, hieman heikommin koulutettu, kasvoiltaan täysin tavallinen mies, vaikka toisinpäin sama diili on heille itselleen ehdoton ei.

Kannattaa katsella ympärilleen, millaisia naisia niillä kaikkein kuumimmilla miehillä on. Hyvin harvoin näillä on joku ultratimmi malli puolisona, tavallinen perusnätti ja itseään vanhempi nainen (Pamela Tola s.1981) kelpasi jopa Lauri Tilkaselle (s.1987), jota on ainakin joskus pidetty esimerkkinä suomalaisesta mieskauneudesta.

Palstapetet on hypergamisia.

Vierailija
64/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä yleensä saa mitä tilaa. Miehet näkyvät tilaavan mieluummin määrää kuin laatua.

Pakko yrittää maksimoida matchien määrä kun naiset antavat matcheja vain niille komeimmille. Jopa naiset jotka eivät ylety niin komeiden tasolle.

Minä en vieläkään ymmärrä, mitä iloa olisi matchista ihmisen kanssa, jota ei kiinnostaisi edes tavata.

Kyllähän niitä kiinnostaa tavata ne parhaimmat mätchit. Katsos kun miehet tekevät niin että antavat kaikille mätchin ja sitten sorttaavat pärstäkertoimen mukaan. Tämä voi olla naisille vaikea strategia ymmärtää mutta se on helppo toteuttaa kun niitä mätchejä on kymmenen ei ole tuhansia.

Ja jos vähän mietitte niin kyllähän tuo on ihan luonnollinen vastaveto naisten ultranirsoudelle.

Edelleenkään en ymmärrä. Jos minulle tulee match ihmisen kanssa, jota en viitsi edes lähteä tapaamaan, niin mitä iloa siitä on.

P.S. En ole Tinderissä enkä sinne mene, koska minulle sanoo järkikin, ettei ulkonäköön perustuvassa applikaatiossa olisi 50+ pyöreällä naisella vientiä. Jos joskus parisuhteen haluan löytää niin ihan ystäväpiirin, harrastusten ja muiden menojen kautta oletan parhaiten seuraa löytyvän. Seksiä saa baarista eikä tarvitse etukäteen miettiä, kohtaavatko kemiat livenä.

Kyllä ne muutkin kuin 185cm+ komeat kummasti alkaisivat sua kiinnostamaan jos heitä ei olisi tarjolla.

Se kun todistettu katsomalla mitä tapahtuu sota ajan jälkeen ja naisvaltaisilla aloilla. Kun miehistä on pulaa niin naiset alkavat tapella surkeimmistakin rääpäleistä.

Ihan ohiksena: elämäni suurimmat rakkaudet ovat olleet noin 170 cm pitkiä. Ja niin pitkään kuin en tapaa miestä, jonka kanssa aidosti haluan viettää loppuelämäni, olen mieluummin ilman kuin että alkaisin väkisin yrittää kiinnostua jostain.

Vierailija
65/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jankattu moneen kertaan kuinka naisten ei tarvi tehdä muuta kuin laihduttaa. Hanki lihasta ja ota kuva, niin helppoa se on miehillekin.

Onneksi miesten markkina-arvo kasvaa iän myötä, naisten laskee. Hankkimalla omaisuutta voi sitten etsiä nuorempaa naista, jollaista miehet etsivät, vaikka jotain muita kriteerejä laskisivatkin (https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005703072.html)

Laihduttaminen = syö vähemmän

Lihasten hankkiminen = syö hyvin ja paljon, treenaa, lepää, jatka samaa vuosia

Osalla miehistä muuten lihakset eivät edes kasva treenaamalla (kyllä, tätä on tutkittu, tsekkaa vaikka tutkija Juha Hulmin blogi).

Vaihtaisin tällä sekunnilla osia naisten kanssa tässä pariutumismaailmassa.

Harmi että vain miehet yleisesti ovat tietoisia näistä asioista. Harvat naiset tietää. Ikävää että uskotaan että mies syntyy lihaksikkaana, eikä se vaikuttava keho olevinaan vaadi töitä.

Ja ihan samalla tavalla naisten kohdalla uskotaan, että huoliteltu ulkonäkö ei vaadi töitä. Ei tarvitse sheivata eikä värjätä ja muotoilla hiuksia eikä hoitaa ihoa ja valokuvistakin aina ensimmäinen räpsäys onnistuu.

Näinpä. 

Itse teen joka päivä valintoja ja kovasti töitä jotta pysyisin 52 kiloisena. Olen todella lyhyt, joten tämäkin paino on liikaa. Treenaan aktiivisesti muutamana päivänä viikossa, silti kehonkoostumus alkanut iän myötä muuttumaan huonommaksi. Esimerkiksi perse on täynnä selluliittia vaikka kuinka kyykkään ja kahvakuulailen. Pitäisi saada osa rasvasta korvattua lihaksella, mutta lihakset kehittyvät minulla todella surkean huonosti. Sama vika kaikilla sukuni naisilla, eli vaikka olisi kuinka hoikka niin selluliittia on paljon, lihakset ei kasva edes salilla vaikka painot kyllä kasvavat jne. Liittyy varmaan jotenkin hormonitasapainoon. Hedelmällistä porukkaa ollaan kyllä... Ja näistä pienistä rinnoista en edes ala, en halua edes tutkia kuinka paljon maksaa silikonit tallinnassa riskeistä puhumattakaan. 

Naamassa alkaa näkyä pieniä ilmejuonteita tässä 34-vuotiaana. Miehet saa kyllä kurtistua ja rypistyä mutta naisen ihon pitäisi olla aina vaan heleä ja sileä. Hiusten hoitoon, pesuun, värjäämiseen ja laittamiseen menee paljon aikaa, minulla on vyötärömittaiset hiukset. Koska en ole enää 17-vuotias niin pitäisi varmaan meikata joka päivä mutta kun on atooppinen iho ja herkästi ärtyvät silmät niin en yksinkertaisesti voi meikata ihan päivittäin. Iho ei myöskään kestä karvanpoistoa, joten ajan säännöllisesti vain kainalot. Nilkkavamman vuoksi pidän korkokenkiä vain harvoin. En onnistu olemaan tarpeeksi naisellinen jotta saisin jonkun mukavan miehen. Laitan kyllä naamani huolella ennen tindertreffejä mutta silti monesti katsotaan kuin halpaa makkaraa.

Irtoseksi ei minua kiinnosta vaan kahden aikuisen välinen parisuhde. Mutta eipä tällaiselle naiselle ole ottajia. 

N34

Vierailija
66/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tasoja.

Naisten on niin vaikea ymmärtää tasoja kun kaikki naiset tasosta riippumatta saavat seksiä.

Myöskin se ettei sitä voi vaatia yhtä sun tätä ilman että itse tarjoaa saman verran on niille outo käsite.

Niin saa miehetkin, kun laskevat rimansa riittävän alas. Vaikka sitä miesten top20% länkytetään totena, niin eivät ne kaikkia naisia kerää. Mene iskemään joku elähtänyt pubiruusu, eiköhän irtoa. Jos ei kiinnosta, niin olet saavuttanut sen mielialan, joka naisille tulee näistä "saatte jos haluatte" -jankutuksista.

Ei kuule irtoa. Sehän on just se asian ydin. Alin 80% miehistä tappelee alimmasta 20% naisista joten heilläkin on varaa valita.

Etkö mitenkään pysty ymmärtämään aikaulottuvuutta tässä ongelmassa? Jos yhdellä hetkellä naisella tinderissä näennäisesti kaikki komeimmat miehet valittavana, kunkin miehen voi valita vain yksi nainen kerrallaan. Jos sadalla naisella on sata miestä, kukin saa lopulta vain yhden. Se, että minulla oli sata mätsiä, ei riitä, jos huomenna ei ole yhtäkään.

Vierailija
67/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sellaisen miehen tykkäyksellä on joka tykkää kaikista - tai no, melkein puolista - näkemistään naisista?

Vierailija
68/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Varmaan 99% miehistä haluaa pohjimmiltaan parisuhteen, samantasoisen naisen kanssa kuin itse on. Ongelma on siinä, että naisille se samantasoinen ei kelpaa, koska naiset saavat huomiota paljon itseään paremman tasoisista. Nämä miehet taas haluavat naiselta pelkkää seksiä (vaikka eivät sitä myöntäjän), koska tiedostavat olevansa markkina-arvoltaan ylempänä. Tämä johtaa siihen, etteivät ihmiset pariudu."

Sepä se onkin kun ylipainoisetkin naiset ovat tottuneet tinderistä ripped miesurheilijoihin, koska kukapa mies kieltäytyisi hyvästä suihinotosta ja ehkä jopa anaalista, jota nämä siis tarjoavat näille korkeamman tason miehille että saisivat niitä.

Sittenpä sen jälkeen ei huolita enää omantasoista, vaan hamaan tulevaisuuteen haetaan aina vain sitä parempaa ja parempaa kuin mitä ne aikaisemmat Chadit oli. 

Tämä on karu kierre ja tuhoaa monen naisen mielen deittailun suhteen. Pair-bonding kyky katoaa.

Wau. Missähän ne kaikki mun miesurheilijat oikein piileskelee? Eipä paljon mätsejä tule edes ylipainoisilta miehiltä...

- ylipainoinen nainen -

Vierailija
69/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se onkin kun ylipainoisetkin naiset ovat tottuneet tinderistä ripped miesurheilijoihin, koska kukapa mies kieltäytyisi hyvästä suihinotosta ja ehkä jopa anaalista, jota nämä siis tarjoavat näille korkeamman tason miehille että saisivat niitä.

Sittenpä sen jälkeen ei huolita enää omantasoista, vaan hamaan tulevaisuuteen haetaan aina vain sitä parempaa ja parempaa kuin mitä ne aikaisemmat Chadit oli. 

Tämä on karu kierre ja tuhoaa monen naisen mielen deittailun suhteen. Pair-bonding kyky katoaa.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005703072.html

Evoluutiopsykologin mukaan miehet kiinnostuvat nuorista naisista, olivat itse minkä ikäisiä tahansa. Muita kriteerejä vähennetään, ikä säilyy - vaikka oma markkina-arvo laskisi.

Vierailija
70/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau. Missähän ne kaikki mun miesurheilijat oikein piileskelee? Eipä paljon mätsejä tule edes ylipainoisilta miehiltä...

- ylipainoinen nainen -

Laita sijainti yhdysvaltoihin ta iso britanniaan. Siellähän noi kokeilut on tehty.

Tosin vaikea uskoa ettei suomesta mätchäisi kun täällä on kaikenmaailman irakilaisia angolalaisia ym vähemmän valikoivaa miesporukkaa.

Vierailija
71/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pistän aina ruksia jos miehellä paidaton kuva.

Varmasti laitat kun vastaan tulee ihq Love Islandin Chad-jätkä. 

Kaikkea sitä täällä loogisella mielellä naiset väittää, mutta emotionaalinen puoli ottaa vallan kun våtty kostuu tinderiä selatessa miehen vatsalihaksista.

Olen painanut ruksia todella hyvännäköisillekin miehille, jos miehen profiili on täysin tyhjä (ei mitään esittelyä itsestä), profiili on ollut täynnä emoji-rivistöjä, esittely on ollut todella tylsä, mies vaikuttaa muuten juntilta ja jos mies kuuntelee paskaa musiikkia. Rallien aikaan näitä näki paljon ja ihan joka ikiselle painoin ruksia. Ihan sama vaikka olisi ollut millainen adonis, sekun ei merkkaa mitään jos mies on tyhmä, yksinkertainen ja/tai ylimielinen. Yhdenkään tideri-ukon kanssa en ole harrastanut seksiä ja sille asteelle minun kanssani pääsee ainoastaan älykkään ja mielenkiintoiset miehet. Harva hyvännäköinen on älykäs saati mielenkiintoinen.

Vierailija
72/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että keskivertomies etsii tinderistä eri asiaa kuin keskivertonainen. Keskivertomies haluaa päästä panemaan. Keskivertonainen etsii parisuhdetta tai jotain muuta vähän pidempikestoista kuviota. Eräs naispuolinen ystäväni on yrittänyt jo pitkään löytää tinderistä hyvää seksisuhdetta, ei löydä. Koska ne miehet jotka myös haluavat sitä nopeaa seksiä ovat järjestään liian itsekkäitä seksin suhteen. Hyvää rakastajaa on todella vaikea löytää, saati miestä jonka voisi kelpuuttaa parisuhteeseen. 

Miesten on turha olla kateellisia siitä että keskivertonainen saa ehkä enemmän matcheja kuin hän. Mitä väliä sillä matchien määrällä on jos niistä yksikään ei ole sitä mitä itse etsii?

Vierailija
73/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa uli, sillä ajalla minkä olet käyttänyt täällä palstalla vinkumiseen, olisit salilla kasvattanut jo vaikka minkälaiset lihakset. Tai tee vaikka kotona omalla ruumiinpainolla treeniä, jos et ulos uskalla mennä. Tämä palstalla roikkuminen on kaikki pois siitä ajasta jonka voisit käyttää ulkonäkösi kehittämiseen.

Ja jos uli tahtoisi tuplata mahdollisuutensa, viettäisi aikaa sekä kuntosalilla että luentosalissa. Henkinen tasapaino kehittyisi kun tulisi onnistumisia eri aloilta ja samalla tapaisi ihmisiä joiden kautta voi löytyä uusia mielenkiintoisia tyyppejä ja vaikka saada säpinää elämään.

Mutku ei. Istutaan ruudun ääressä ja jumitetaan. Henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
74/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tasoja.

Naisten on niin vaikea ymmärtää tasoja kun kaikki naiset tasosta riippumatta saavat seksiä.

Myöskin se ettei sitä voi vaatia yhtä sun tätä ilman että itse tarjoaa saman verran on niille outo käsite.

Niin saa miehetkin, kun laskevat rimansa riittävän alas. Vaikka sitä miesten top20% länkytetään totena, niin eivät ne kaikkia naisia kerää. Mene iskemään joku elähtänyt pubiruusu, eiköhän irtoa. Jos ei kiinnosta, niin olet saavuttanut sen mielialan, joka naisille tulee näistä "saatte jos haluatte" -jankutuksista.

Ei kuule irtoa. Sehän on just se asian ydin. Alin 80% miehistä tappelee alimmasta 20% naisista joten heilläkin on varaa valita.

Etkö mitenkään pysty ymmärtämään aikaulottuvuutta tässä ongelmassa? Jos yhdellä hetkellä naisella tinderissä näennäisesti kaikki komeimmat miehet valittavana, kunkin miehen voi valita vain yksi nainen kerrallaan. Jos sadalla naisella on sata miestä, kukin saa lopulta vain yhden. Se, että minulla oli sata mätsiä, ei riitä, jos huomenna ei ole yhtäkään.

Hohhoija...

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…

Eipä todellakaan ole juttu eikä mikään miehelle panna paria kolmea eri muijaa viikon aikana.

Vierailija
75/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies parantaisi osakkeitaan ihan jo näillä yksinkertaisilla asioilla:

-Kirjoita se esittelyteksti, ja ilman pahempia kirjoitusvirheitä kiitos. 

-Valitse epäselvien vessaselfieiden sijaan jotain edes vähän parempia kuvia. Pyydä vaikka kaveri ottamaan joku kuva kivan harrastuksen parissa. Jos ei kunnollisia kuvia eikä edes sitä esittelytekstiä niin ainut johtopäätös minkä siitä voi tehdä on se ettei mies ole tinderissä tosissaan eikä oikeasti halua edes seuraa.

-Paidattomat kuvat pois

Keskisormennäyttäjistä, autonsa kuvaajista jne en edes aloita. 

Vierailija
76/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa uli, sillä ajalla minkä olet käyttänyt täällä palstalla vinkumiseen, olisit salilla kasvattanut jo vaikka minkälaiset lihakset. Tai tee vaikka kotona omalla ruumiinpainolla treeniä, jos et ulos uskalla mennä. Tämä palstalla roikkuminen on kaikki pois siitä ajasta jonka voisit käyttää ulkonäkösi kehittämiseen.

Ja jos uli tahtoisi tuplata mahdollisuutensa, viettäisi aikaa sekä kuntosalilla että luentosalissa. Henkinen tasapaino kehittyisi kun tulisi onnistumisia eri aloilta ja samalla tapaisi ihmisiä joiden kautta voi löytyä uusia mielenkiintoisia tyyppejä ja vaikka saada säpinää elämään.

Minäpäs kirjoittelen tänne settien välillä. Mutta eipäs nyt leikitä että tavis suomimies naamalla olisi naismenestystä olipa sitten millaiset lihakset tahansa.

Vierailija
77/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tässähän sä juuri ratkaisit ongelman.

Miehet joukolla hakemaan naisvaltaisille aloille. Saanti on taattu "surkeimmilla rääpäleilläkin", kuten itse asian ilmaisit. Hoitoalalla onkin huutava pula työntekijöistä. eri

Hoitoalalla ei ole huutavaa pulaa työntekijöistä vaan maksajista. Myöskään naisvaltaista alaa opiskelemalla ei käy flaksi yhtään sen paremmin, kokemusta on

ohis

Vierailija
78/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tasoja.

Pahnanpohjimmaisilla (juopot ym) miehillä ei ole mitään mahdollisuuksia naisiin, joten ne prosentit voi unohtaa. Siisti tavismies löytää naisia jos vain tiputtaa rimaa tarpeeksi. Sehän ei ole mikään ongelma, koska riittää kun on reikä ja hengittää, right?

Usko nyt että ei löydä. Olen siisti työssäkäyvä ylimpään tulodesiiliin kärkkyvä kiltti ja kunnollinen mies. Etsin ikäistäni ja vanhempaa naisseuraa yhdessäoloon ja harrastuksiin. Kaikki kelpaa kunhan pulssi tuntuu mutta ei löydy mitään kun alfat vievät kaiken.

Vierailija
79/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä että keskivertomies etsii tinderistä eri asiaa kuin keskivertonainen. Keskivertomies haluaa päästä panemaan. Keskivertonainen etsii parisuhdetta tai jotain muuta vähän pidempikestoista kuviota. Eräs naispuolinen ystäväni on yrittänyt jo pitkään löytää tinderistä hyvää seksisuhdetta, ei löydä. Koska ne miehet jotka myös haluavat sitä nopeaa seksiä ovat järjestään liian itsekkäitä seksin suhteen. Hyvää rakastajaa on todella vaikea löytää, saati miestä jonka voisi kelpuuttaa parisuhteeseen. 

Miesten on turha olla kateellisia siitä että keskivertonainen saa ehkä enemmän matcheja kuin hän. Mitä väliä sillä matchien määrällä on jos niistä yksikään ei ole sitä mitä itse etsii?

Eipä ole ihme jos tavisnaiset alkavat väsähtää koko Tinderiin. Aivan turhaa työtä läpikäydä matcheja, lopputuloksena seksiä mankuvia, pelkästään omasta tyydytyksestä kiinnostuneita kertapainoksia. 100% ajanhukkaa.

Vierailija
80/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpäs kirjoittelen tänne settien välillä. Mutta eipäs nyt leikitä että tavis suomimies naamalla olisi naismenestystä olipa sitten millaiset lihakset tahansa.

Kun katsot ympärillesi (ystävät, tuttavat, opiskelu/työ/harrastustuttavat, naapurit, sukulaiset, muut ihmiset joita näet) niin et näe tavissuomimiehiä, jotka ovat naisen kanssa parisuhteessa? Tiedätkö mitä? M i n ä   e n   u s k o. Itse en tunne mitään muita kuin tavissuomimiehiä ja suurin osa heistä on parisuhteessa, niin nuorista kuin vanhemmistakin. Vielä vuonna 2012 yli 80 % miehistä oli parisuhteessa viimeistään vähän yli kolmekymppisinä enkä todellakaan usko, että se olisi pudonnut kymmenillä prosenteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän