Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän IS juttu Tinderistä: "Tässä taas nähdään. Kun nainen laittaa pelkän kasvokuvan, niin tulee sata viestiä. Miehen pitää riisua puolialasti ja todistaa olevansa fyysisesti hyvässä kunnossa, ennen kuin kelpaa yhtään kellekään."

Vierailija
21.08.2019 |

"Tässä taas nähdään. Kun nainen laittaa pelkän kasvokuvan, niin tulee sata viestiä. Miehen pitää riisua puolialasti ja todistaa olevansa fyysisesti hyvässä kunnossa, ennen kuin kelpaa yhtään kellekään. Ihan naurettavaa epäaitoa pintaliitoa. Tinder on kuin joku naisten karkkikauppa ja hyväkroppaiset miehet ovat sen näyteikkuna."

"Johtunee siitä että 80% naisista haluaa vain ne top 20% miehistä ja loput miehet taistelee lopuista naisista kuin koirat."

Kommentti tinderin tylsistä persoonottomista naisista:

""Todella vaikeaa aloittaa tällaisen kanssa keskustelu ja pitää keskustelua yllä, koska naisen keskustelutaidot ovat yhtä heikot kuin profiilikin" - pitää täysin paikkaansa. Parhaimpina yhdellä sanalla vastaavat naiset, joita on yllättävän paljon. Sellaisten kanssa on turha tuhlata aikaa ja energiaa, koska naisen elämä ja sivistys on kapea tai mies ei ole riittävän kiinnostava; joten uutta matoa koukkuun."

"Varmaan 99% miehistä haluaa pohjimmiltaan parisuhteen, samantasoisen naisen kanssa kuin itse on. Ongelma on siinä, että naisille se samantasoinen ei kelpaa, koska naiset saavat huomiota paljon itseään paremman tasoisista. Nämä miehet taas haluavat naiselta pelkkää seksiä (vaikka eivät sitä myöntäjän), koska tiedostavat olevansa markkina-arvoltaan ylempänä. Tämä johtaa siihen, etteivät ihmiset pariudu."

Yksi muutos profiilissa räjäytti miehen Tinder-osumat: ”En etsinyt seksiseuraa, mutta miksipä olisin kieltäytynyt”

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006210310.html

Tässä se taas nähdään.... kommentit ovat ihan täyttä totuutta. Tinder ei näytä tekevän hyvää, kun näitä kommentteja lukee.

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän aina ruksia jos miehellä paidaton kuva.

Vierailija
2/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmaan 99% miehistä haluaa pohjimmiltaan parisuhteen, samantasoisen naisen kanssa kuin itse on. Ongelma on siinä, että naisille se samantasoinen ei kelpaa, koska naiset saavat huomiota paljon itseään paremman tasoisista. Nämä miehet taas haluavat naiselta pelkkää seksiä (vaikka eivät sitä myöntäjän), koska tiedostavat olevansa markkina-arvoltaan ylempänä. Tämä johtaa siihen, etteivät ihmiset pariudu."

Sepä se onkin kun ylipainoisetkin naiset ovat tottuneet tinderistä ripped miesurheilijoihin, koska kukapa mies kieltäytyisi hyvästä suihinotosta ja ehkä jopa anaalista, jota nämä siis tarjoavat näille korkeamman tason miehille että saisivat niitä.

Sittenpä sen jälkeen ei huolita enää omantasoista, vaan hamaan tulevaisuuteen haetaan aina vain sitä parempaa ja parempaa kuin mitä ne aikaisemmat Chadit oli. 

Tämä on karu kierre ja tuhoaa monen naisen mielen deittailun suhteen. Pair-bonding kyky katoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pistän aina ruksia jos miehellä paidaton kuva.

Varmasti laitat kun vastaan tulee ihq Love Islandin Chad-jätkä. 

Kaikkea sitä täällä loogisella mielellä naiset väittää, mutta emotionaalinen puoli ottaa vallan kun våtty kostuu tinderiä selatessa miehen vatsalihaksista.

Vierailija
4/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei puolialastomille miehille, vihjaa vähän siitä että ihmiskuvamme ovat erilaiset. 

Vierailija
5/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on vaikea myöntää että vaikka me palstalaiset ei pidetä paidattomista miehistä, niin jotkut silti pitävät? Itse hylkäsin lisäksi miehet joilla oli pitkä tai humoristinen esittelyteksti deittiprofiilissa. Kasvokuvakin oli liikaa. Nuo asiat osoittivat minulle että mies on sosiaalinen ja siksi huono vaihtoehto. En silti väitä täällä että suurin osa naisista inhoaa supliikkeja miehiä jotka ovat ystävällisiä myös tuntemattomille.

Vierailija
6/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus on naisille kaikki kaikessa...

Vierailija
7/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa näyttänyt kuvan tai pienen videoclipin avulla että vehkeet toimii moitteettomasti, ja silti naiset ei kiinnostu M43

Vierailija
8/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä miehen pitää todistaa olevansa älykäs, ja sehän ei kaikilta onnistu.

Vierailija
9/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen huomannut että asian on täysin päinvastoin, kaikki miehet haluaa sen top20% naisen, eikä omantasoinen todellakaan kelpaa.

Nimim. : Nainen, joka ei ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle. En voi olla niin tasoton, etteikö omaa tasoani vastaavia miehiäkin löytyisi, ja olisin erittäin kiinnostunut tutustumaan.

Vierailija
10/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu muuallakin elämässä, kun ei äly riitä aletaan sinnikäs inttäminen. Sehän toimi lapsenakin, äiti heltyi lopulta.

Vierailija
11/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te itkette tästä asiassa päivät pitkät?Ihan kuin olisi joku perusoikeus että joku tykkää teistä.Ei vinkujista ei tykkää kukaan.

Vierailija
12/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun fiksu kaveri pistää tekstit, mutta pärstäni pilaa kaiken.

Vierailija
13/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, joko taas. Montako kertaa se pitää selittää että satakaan viestiä tinderissä ei ole mikään tae, että kelpaat. Ensitreffien jälkeen mies katoaa kuin pieru saharaan tai viimeistään kun on päästy seksiin asti. Siitäkö naisen pitäisi olla onnellinen, kun hän kelpaa tuollaiseen leikkiin, jossa ei parisuhteesta ole tietoakaan.

Vierailija
14/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jankattu moneen kertaan kuinka naisten ei tarvi tehdä muuta kuin laihduttaa. Hanki lihasta ja ota kuva, niin helppoa se on miehillekin.

Onneksi miesten markkina-arvo kasvaa iän myötä, naisten laskee. Hankkimalla omaisuutta voi sitten etsiä nuorempaa naista, jollaista miehet etsivät, vaikka jotain muita kriteerejä laskisivatkin (https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005703072.html)

Laihduttaminen = syö vähemmän

Lihasten hankkiminen = syö hyvin ja paljon, treenaa, lepää, jatka samaa vuosia

Osalla miehistä muuten lihakset eivät edes kasva treenaamalla (kyllä, tätä on tutkittu, tsekkaa vaikka tutkija Juha Hulmin blogi).

Vaihtaisin tällä sekunnilla osia naisten kanssa tässä pariutumismaailmassa.

Vierailija
15/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen huomannut että asian on täysin päinvastoin, kaikki miehet haluaa sen top20% naisen, eikä omantasoinen todellakaan kelpaa.

Nimim. : Nainen, joka ei ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle. En voi olla niin tasoton, etteikö omaa tasoani vastaavia miehiäkin löytyisi, ja olisin erittäin kiinnostunut tutustumaan.

En syytä sinua valehtelusta, mutta silti väite tuntuu uskomattomalta, kun en ole koskaan tavannut normaaliksi laskettavaa naista, joka ei olisi kenellekään kelvannut.

Vierailija
16/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on muitakin paikkoja tavata ihmisiä kuin sovellukset. Elämä on tuolla ulkona ->

Vierailija
17/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syytä sinua valehtelusta, mutta silti väite tuntuu uskomattomalta, kun en ole koskaan tavannut normaaliksi laskettavaa naista, joka ei olisi kenellekään kelvannut.

Ehkä puhutte eri asiasta kun puhutte kelpaamisesta. Toinen tahtoo kelvata hetken, toinen ehkä loppuelämän.

Vierailija
18/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jankattu moneen kertaan kuinka naisten ei tarvi tehdä muuta kuin laihduttaa. Hanki lihasta ja ota kuva, niin helppoa se on miehillekin.

Onneksi miesten markkina-arvo kasvaa iän myötä, naisten laskee. Hankkimalla omaisuutta voi sitten etsiä nuorempaa naista, jollaista miehet etsivät, vaikka jotain muita kriteerejä laskisivatkin (https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005703072.html)

Osalla miehistä muuten lihakset eivät edes kasva treenaamalla (kyllä, tätä on tutkittu, tsekkaa vaikka tutkija Juha Hulmin blogi).

Harmi että vain miehet yleisesti ovat tietoisia näistä asioista. Harvat naiset tietää. Ikävää että uskotaan että mies syntyy lihaksikkaana, eikä se vaikuttava keho olevinaan vaadi töitä.

Vierailija
19/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se onkin kun ylipainoisetkin naiset ovat tottuneet tinderistä ripped miesurheilijoihin, koska kukapa mies kieltäytyisi hyvästä suihinotosta ja ehkä jopa anaalista, jota nämä siis tarjoavat näille korkeamman tason miehille että saisivat niitä.

Sittenpä sen jälkeen ei huolita enää omantasoista, vaan hamaan tulevaisuuteen haetaan aina vain sitä parempaa ja parempaa kuin mitä ne aikaisemmat Chadit oli. 

Tämä on karu kierre ja tuhoaa monen naisen mielen deittailun suhteen. Pair-bonding kyky katoaa.

Niin, kukapa mies kieltäytyisi seksistä? No ainakin minun toivemiehen on syytä kieltäytyä, kunnes papin aamen on sanottu, tai ainakin hyvin lähelle sitä ;)

Sekä naiset että miehet pilaa mahdollisen parisuhde- elämänsä vapaalla seksillä, kuten näistä kaikista jutuista pystyy päättelemään. Opetelkaa pidättäytymään, niin eiköhän ala sitoutuminen kiinnostaa!

Vierailija
20/202 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, lihastohtorin sivut on tutut. Nykyisin laihatläskit naisetkaan ei muuten kelpaa, joten naisten kohdalla se on alipainon rajoilla keikkuva BMI tai sitten treenattu.

Ja sitten on vielä se iän ja varallisuuden tuoma hyöty.

Vaihtaisin tällä sekunnilla mieheksi jos se ilman leikkauksia tms olisi mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä