Tummat naiset näyttävät hyvältä ilman meikkiäkin
Verrattuna tällaseen värittömään maantiehen. Puhumattakaan jostain ihan vitivaaleasta.
https://www.seiska.fi/Hllwd/Oho-Talta-nayttaa-Kim-Kardashian-ilman-meik…
Kommentit (17)
Sanoisin että näyttävät melkein paremmalta ilman meikkiä.
Ei ne kaikki tuolta näytä... Aika paljon on tummempia naisia joilla on ilman meikkiä tosi tummat silmänaluset ja näyttävät kolkoilta, jotkut jopa miehisiltä jotenkin. Meikki sitten tekee ihan ihmeitä.
Oho? Siis mitä ihmeellistä tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Oho? Siis mitä ihmeellistä tuossa on?
Tajusin vaan tänään, että mun pitää sutia aika paljon ripsaria ja kulmakynää, että pääsen tuohon Kimin meikittömään lookkiin asti.
Ap
Noissa ripsissä on kyllä ripsiväriä, mutta en väitä etteikö hänellä voisi ripsivärin alla olla mustat ripset. Nuo vaan ei näytä meikkaamattomilta ripsiltä.
Kiitti tiedosta. Onko vauva av palstasta tullut joku teinien uusi keskustelukanava kun aloitukset on tätä tasoa.
Niin mikä tämän ilmoituksen pointti oli? Muistuttaa, että me värittömät ja kalpeat suomalaiset olemme rumia? Kiitos tiedosta, en voi väritykseni aiheuttamalle rumuudelleni paljonkaan. Tai voisinhan mä, mutta silloin mulle naureskeltaisiin, kuinka feikki olen ja luulenko näyttäväni Kardashianilta karvat värjäämällä, paksulla pakkelilla ja suihkurusketuksella.
Kuka tahansa näyttää hyvältä ilman meikkiä, jos on ns säännöllinen perushuolto tehty: iho, hiukset ja järkevät elämäntavat.
Ihmisen vaaleus tai tummuus ei hänestä tee sen kauniimpaa.
Miljoonatuloa tahkoavat ihmiset menevät niin tiukan mankelin läpi ennen kuin ovat riittävän hyviä julkisuuteen sekä tuottamaan rahaa, etteivät he voi olla vapaallakaan aivan sitä mitä ovat.
Tuo eukko meikkaa ihan liikaa.
Eikö ole aika ra sis tista kehuskella kuinka tummat näyttää niin paljon kauniimmilta ilman meikkiä kuin vaaleat? Ajatelkaa, jos lause olisi päinvastoin...
Näinhän se on. Vaalean tukan miinuspuolena ovat vaaleat ripset ja kulmakarvat, jotka eivät erotu ilman meikkiä.
Joo, tumma iho peittää ihovirheet paremmin eikä verisuonet kuulla läpi. Nätimpää on. Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa näyttää hyvältä ilman meikkiä, jos on ns säännöllinen perushuolto tehty: iho, hiukset ja järkevät elämäntavat.
No ei kyllä näytä hyvältä kaikki ja itseläni iso osa on juuri vaaleus. Ihoni on pinkkiin vivahtava hyvin kalpea, eli ns. possunpunainen. Couperosa koristaa vielä nenää ja poskia lisäpunoituksella. Silmänalusissa iho on niin ohutta että paksut siniset verisuonet kuultaa läpi, eli sinertävät silmänaluset. Vaikka tukkani ei ole ihan vaalea vaan "pahvilaatikonruskea", niin silmäripset ja kulmat on vaaleankeltaiset. Näytän ilman meikkiä melkoisen häijyltä.
Vierailija kirjoitti:
Miljoonatuloa tahkoavat ihmiset menevät niin tiukan mankelin läpi ennen kuin ovat riittävän hyviä julkisuuteen sekä tuottamaan rahaa, etteivät he voi olla vapaallakaan aivan sitä mitä ovat.
En minä vaan. :D ripset ei erotu silmistä lainkaan ja iho on epätasainen (paitsi kesäisin ruskettuneena, rusketus peittää virheet). Kerran erehdyin menemään töihin ilman ripsaria, heti kysyttiin olenko sairas.
Taas tätä paskaa. Valkoisten haukkumista ja mielipidevaikuttamista. Että hävetkää nyt vielä vähän lisää, valkonaamat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti tiedosta. Onko vauva av palstasta tullut joku teinien uusi keskustelukanava kun aloitukset on tätä tasoa.
Eräänlaista propangandaahan tämä on. Häpeän ja huonon itsetunnon lietsomista, jotta saadaan suomalaisista entistä heikompia.
Aha.