Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppani ja lapsi 35-vuotiaana?

Vierailija
21.08.2019 |

Mitä luulette, onko mahdollista enää 35-vuotiaana aloittaa alusta ja löytää itselleen sopiva kumppani ja kenen kanssa saada lapsia?

Haluaisin tietenkin toimivan rakastavan parisuhteen ja lapsia myös. En pelkkiä lapsia. Haluaisin perheen.

Nykyinen mieheni on elämäni mies. Kukaan ei ole koskaan kohdellut minua niin kuin hän kohtelee eikä koskaan ole ollut minulla niin sopivaa kumppania niin monella eri tavalla.

Lapsia mies ei halua. Mies muutti mielensä eli asia ei ollut tiedossa alkuun. Niin ihmisten mieli voi muuttua ja hänen mieli on muuttunut. Hän ei halua hoitaa pieniä lapsia tai olla vauvojen kanssa tekemisissä ja parisuhde kärsisi ja hänen elämänsä lapsista liikaa.

Minä tunnen että tämän ikäisenä.. onko minulla oikeasti mitään mahdollisuuksia aloittaa alusta enää. Ensinnäkin rakastan miestäni niin paljon. Mutta miten se toive ja halu saada lapsia voi olla niin vahva ? Kun näitä keskusteluja lukee käsketään vaan hankkimaan uutta sisältöä elämään yms. Niinkö se toimii..

Mutta tärkein kysymys tässä on että voisiko 35v nainen löytää vielä uuden kumppanin joka lapsia haluaisi ja vielä suht nopeasti? Realistisesti ajateltuna jos eroan miehestäni, joudunko vaan ojasta allikkoon. Tulisiko minun nyt vaan hyväksyä tämä asia, että en saa lapsia ? Etten saisi edes yrittää. Lisäksi kokoajan toivon että meille kävisi jokin vahinko ja se on todella kuluttavaa pistää kaikki toiveensa joka kuukausi siihen että ehkäisy olisi pettänyt ja toivoa suorastaan ihmettä . Se on naurettavaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin isoa asiaa toinen voi kusettaa sulta vuosia.

Tämäpä juuri. Jos noin ehdoton on. Eiköhän ole vain puhunut ympäripyöreitä että on saanut sut koukkuun. 

Mutta vastaus kysymkyseen. Tottakai voi. Mutta askel on otettava pian. Ero siis. Älä ala toivomaan vahinkoa tuollaiseen parisuhteeseen, rikki se siinä menisi kuitenkin.

Ero ja verkot vesille tai sitten ero ja hankit lapsen yksin (tai löytyisikö kenties tullainen sopimusvanhempi niin et olisi yksin kasvattamassa?)

Jos halu lapseen ja äityiteen on noin kova, niin katkeruus on edessä. Aina kun tulee jostain riita, vedät lapsikortin (lapsettomuuskortin) esille. 

Vierailija
22/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti eroat. Jos käy hyvin löydät uuden ja tulet äidiksi. Tuon miehen kanssa et tule.

Mies muutti mielensä yhdessä tärkeimmistä asioista, sama kuin itse päättäisit ettet käytäkään ehkäisyä. (Toki näin et tee).

Mikä on miehen syy vuosien jälkeen ettei halua lapsia vaikka ennen halusi? Vai onko vain valehdellut?

Tossa voi käydä ettei sua huomenna rakasta vaikka ennen rakasti.

Hanki uusi mies ja elämä, ehdit vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit löytää. Nyt eroat ripeästi ja alat aktiivisesti etsiä uutta miestä. Varmista heti alussa, että mies haluaa lapsen/lapsia ja vielä suhteellisen nopealla aikataululla, ei "sitten joskus". Tällaisiakin miehiä on olemassa; itse tunnen 2 +30 v sinkkumiestä joilla on aivan hillitön vauvakuume. Kun he löytävät parisuhteen niin luultavasti baby nro 1 laitetaan tulille alle vuoden sisään.

Ei ole liian myöhäistä, etkä ole ainut jolle on käynyt noin. Mutta nyt on aika toimia, uutta matoa koukkuun vaan samantien. Lapsettomuus toisen ihmisen tahdon vuoksi on liian suuri kompromissi parisuhteessa, samoin kuin se että suostuisi lapseen vain koska toinen haluaa. Molemmat ratkaisut katkeroittavat.

Vierailija
24/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä olin 37 ku tapasin miehen ja 38 ku lapsi synty.

Vierailija
25/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät ehkäisyn vaivihkaa pois ja edesautat "vahinkoa" tapahtumaan :)

Luultavasti miehesikin on lopulta hyvin tyytyväinen "vahingosta".

Vierailija
26/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät ehkäisyn vaivihkaa pois ja edesautat "vahinkoa" tapahtumaan :)

Luultavasti miehesikin on lopulta hyvin tyytyväinen "vahingosta".

Ei missään tapauksessa näin. Epäreilua ennen kaikkea lasta kohtaan, toki myös miestä. Kukaan ei ansaitse syntymistä isälle joka ei häntä halua eikä rakasta. Sehän ei siis todellakaan ole mikään itsestäänselvyys että miehestä kuoriutuisi hyvä ja rakastava isä, vaan todennäköisesti hän katkeroituisi ja lapsi saisi kyllä sen tuntea nahoissaan. Lapsi aistii kyllä sen, onko hän haluttu vai ei.

Lisäksi jos tuossa tilanteessa ehkäisy pettäisi, niin saisi kyllä mies olla harvinaisen tyhmä ellei tajuaisi mitä on tapahtunut.

/23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi