Voiko näöntarkastukseen mennä piilarit päässä?
Kun ei ole laseja ja ilman piilareita ei onnistu autolla ajo tai muukaan.....
Kommentit (13)
Voi varmaan mennä, mutta tarkastuksen ajaksi joudut ottamaan ne pois, joten varaa nesteet ja kotelo mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi varmaan mennä, mutta tarkastuksen ajaksi joudut ottamaan ne pois, joten varaa nesteet ja kotelo mukaan.
No eihän tarvii ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites se näkö sit saadaan tarkastettua oikein 🤔
Voit sitten tarkistaa piilolasireseptistäsi, pitikö tämä uusi tarkastus kutinsa. Nerokasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä :)
Tottakai ja kannattaakin jos ei muuten näe mutta siellä ne otetaan pois. Se kai koko homman idea onkin, näön tarkastaminen ilman apuvälineitä kuten lasit tai piilarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä :)
Ei se siitä miettimällä miksikään muutu, kaikki ylimääräinen pois kun näköä tarkastetaan.
Toki voit eikä tarvi ottaa poiskaan. Jos pitää näköä parantaa niin saat uudet piilarit vanhojen päälle laitettavaksi.
EI SAA MENNÄ! optikko selitti mulle että piilarit kun on olleet päässä, kestää tunnin ennenkuin silmän mykiö on ennallaan ja häiriötön, piilari lisää siihen painetta ja poisto tekee alipaineen joka vaikuttaa tuloksiin. Saat toki mennä piilareilla mitta näöntarkastus ei ole silloin tarkka. Paras on mennä silmälaseilla ja niin ettei ole ollut piilareita sinä päivänä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
EI SAA MENNÄ! optikko selitti mulle että piilarit kun on olleet päässä, kestää tunnin ennenkuin silmän mykiö on ennallaan ja häiriötön, piilari lisää siihen painetta ja poisto tekee alipaineen joka vaikuttaa tuloksiin. Saat toki mennä piilareilla mitta näöntarkastus ei ole silloin tarkka. Paras on mennä silmälaseilla ja niin ettei ole ollut piilareita sinä päivänä ollenkaan.
Myös mulle sanottiin näin. Ilman piilareita ois hyvä olla jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No joo, ei se nyt ihan noinkaan mene pehmeillä piilolaseilla. Se on eri asia ,jos jollakin on kovat , mikä on harvinaista , muuten kuin keratoconuksessa,
No mikä ettei. Minä menin näöntarkastukseen vaikka on lasisilmät.