Kun AV, HS ja IS kyllästyttää. Millä sivustolla olisi kiva selailla?
Huomaan käyväni näillä kolmella sivulla monta kertaa päivässä. Kaipaan vaihtelua. Kertokaa hyviä sivuja, joilla käytte usein. Kertokaa myös miksi ne on hyviä. Ei haittaisi, vaikka sivulla olisi jotain ns. positiivista ajateltavaa. Tai ylipäänsä ajateltavaa. Olen töissä käyvä kouluikäisten lasten äiti, joka tykkää ajatella mutta ei "ehdi" lukea kirjoja.
Kommentit (24)
Etuovi. Com asuntoja, tori. Fi mökkien myynti-ilmoitukset, zalandosta vaatteita, youtubesta musiikkia ja tyylitietoutta ja nyt myös espanjan kielikursseja. Apula mistä voi katsella kissojen ja koirien myynti-ilmoituksia. Personality cafe erilaisia persoonallisuus-juttuja. Googlen art & culture voi ihastella taidetta ja kulttuuria ja nähtävyyksiä. Op verkkosivulla voi ihastella pankkitilin saldoa.
mtv, yle, menaiset, anna, seiska : )
Minä ehdin lukea kirjoja. Olen päässyt siitä tavasta, että pitää lukea koko kirja kerralla ja luen vaikka vain yhden luvun kerrallaan. Olen viime aikoina lukenut paljon ja netissä tuleekin huomaamatta vietettyä vähemmän aikaa. Tänne tulin pitkästä aikaa, ei juurikaan tule käytyä. Mutta olet siinä mielessä oikeassa, kaipaan entisen kaltaisia keskustelufoorumeita, joissa oli välillä kunnon keskustelua. Facebook on hektinen ja pinnallinen. Liityin sinne harrastuksen takia ja liityin muutamaan ryhmään, joista olen lähes kaikista poistunut. Yleensä ihmiset kommentoivat kahta lausetta pitempään viestiin "ei jaksa lukea". Ei nykyään oikein ole.
Mä olen ruvennut katselemaan you tubea. Seuraan muutamia mielestäni kiinnostavia tubettajia, kuten Unnatural Vegan (en ole vegaani), True Crime Loser, Tapio on the move (suomalaisen lentokapteenin kanava), Karvakasa koirakaveri (detransitioitunut lesbo) jne.
Yleensä vain googlaan jollakin hakusanalla ja seuraan minne hakutulokset johtavat. Äskettäin olen katsellut kuulentojen laskeutumispaikkoja ja Uuden-Seelannin maisemia sekä selvittänyt punatukkaisten harmaantumista, josta löytyy harmillisen vähän aitoja kuvia. Edellä oli jo hyviä vinkkejä, myös mm. murha-info (anteeksi väärin kirjoitus, mutta tuo sana jää muuten sensuurin kynsiin), feissarimokat, oman kotikaupungin valituspalsta ja erilaiset kysy mitä vain -sivustot tarjoavat loputtomasti huvia. Aika usein roikun myös seksichatissa, joskus sieltä löytyy hyvääkin juttuseuraa.
Nuorempi työkaveri näyttää viihtyvän tuntikausia imgur.com-sivustolla. Vähän sekava, mutta on siellä kiinnostaviakin juttuja.
Näitä luen päivittäin:
English Amiga Board - amiga-tietokoneista kiinnostuneille paras foorumi
Ylilautaaa - hyvää tietoa monista aiheista
marshallprotocol.com - marshallin kuuluisa protokolla kroonisiin sairauksiin
cpnhelp.org - enemmän harrastelijoita
physicsforums.org - fysiikasta kiinnostuneille
zerohedge - talousaiheisia juttuja
armstrongeconomics.com - mm. Socrates-järjestelmä, joka osaa ennustaa kaikkea talouteen ja luonnonilmiöihin liittyvää, mm. composite, syklisyyteen perustuvat mallit
Tehkää twitter tili ja tilatkaa sieltä lehtiä ja mielenkiintoisia ihmisiä, niin ei lopu jutut kesken.
Jos terveellinen ruoka kiinnostaa niin katsii sitä googletella. Se on ihan pohjaton suo, ei lopu lukeminen kesken ja jos innostuu omia ruokatottumuksia muuttamaan niin elimistö kiittää🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tässä hyvä sivusto, parhaat uutiset ja asioita mitä meille ei haluta kertoa. Päätoimittaja de Witt on nero mieheksi ja ymmärtää suurempia kokonaisuuksia ja avaa niitä avustajineen maanläheisesti ja ymmärrettävästi.
Uusi Suomi
Verkkouutiset
Kansan Uutiset
Oikea Media
Pinterest ,se ruokapuoli.Hyviä reseptejä
Kiitos näistä! Hyviä ideoita.
Lisääkin saa laittaa jos joku keksii.
Potkunyrkkeilevä karateka-iskän blogi oli hyvä. Harmi että se poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Potkunyrkkeilevä karateka-iskän blogi oli hyvä. Harmi että se poistettiin.
Sai tappouhkauksia ja haasteita takapihalleen.
Ihmetteli kovasti miten porukka ei osaa ottaa asioita huumorilla...
Vierailija kirjoitti:
Tehkää twitter tili ja tilatkaa sieltä lehtiä ja mielenkiintoisia ihmisiä, niin ei lopu jutut kesken.
Komppaan! Ja Jodel.
Ainoan kerran kun luin Uusi suomea, naisen kirjoittama seksuaalirikoksiin liittyvä pohdinta. Juttu oli ok mutta ne kommentit! Hannut omilla nimillään ja kuvillaan selitti omaa vajavaista tulkintaansa. Kuvottavinta ikinä.
Mitä vaan, muttei Uusi suomea.
Samaa olen miettinyt. Samat aiheet pyörivät päivästä toiseen mainituissa. Alemman tason viihdettä.