Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tajunnut, että ne on todellisuutta: ankkahuulet

Vierailija
20.08.2019 |

Sain työpaikan Helsingin keskustasta, ja päivittäin tulee vastaan muutamia (nuoria) naisia, joilla on törkeän ankkahuulet tyyliin Suvi Pitkänen. Olen elänyt jotenkin kuplassa ja kuvitellut, että noita on vain joillain ulkomaisilla realitytähdillä. Mutta ei. Joka päivä niitä kävelee vastaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla. Jatkakaa vaan haukkumista ulkonäön perusteella.

Eihän tässä ulkonäköä haukuta, vaan toimenpidettä.

No höpö höpö, ulkonäköä arvostelette. Olette nettikiusaajia.

Mä arvostelin myös puhetta. Siitä tulee ihme sössötystä.

Vierailija
42/48 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillain on nätit ankkahuulet, mutta toisilla alkaa se jokerihymy näkyä tosi äkkiä siellä suunpielissä. Esim. Belörffin kuvissa näkyy suunpielissä vinosti sivusta kuvattuna se ylöspäin kaartuva jokerihymy, pulleutta on vain siinä huulien keskiosassa. Kun taas esim. Michelle Pfeifferilla on just sellaset huulet, jotka tahtoisin. Johtuuko tekijästä vai huulien alkuperäisestä muodosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aika jännä ilmiö tämä, että Suomessa saa olla aina vaan yhdestä muotista valettu, vain yhdenlainen ulkonäkö sallitaan "hyväksyttävänä", kaikki muu tuomitaan. Hmmm, kertoo aikamoisesta kapeakatseisuudesta, mutta jos siitä saa kiksit haukkua muiden ulkonäköä vauvalla niin mikäs siinä, eihän se tietty oo keltään pois tällainenkaan mielipiteen vapaus. 

Noh, saa ja saa - ankkahuulia on kuitenkin paljon, myös suosituilla bloggaajilla ja julkisuuden henkilöillä, joten minun mielestäni ei voi oikein sanoa, ettei sellaisia saisi olla. Vai mitä mieltä olet?

Minusta ankkahuulissa, ja muissa överiksi menevissä suurennuksissa (joista joku jo kirjoittikin) on kyse siitä, että ihminen tulee sokeaksi sille, mikä parantaa hänen ulkonäköään. Monen kohdalla ensimmäiset huulitäytteet voivatkin olla parannus. Laitetaan luonnollisen näköistä. Kun pistoksia otetaan enemmän, ei riitäkään enää se, että huulet näyttävät luonnollisesti pulleilta, vaan halutaan isompaa, sellaista, joka jättää sen aiemman vaikutuksen varmasti taakseen. Ja kohta ollaan ankkahuulissa.

En oikein usko, että kauhean moni pitää sitä plastiikkakirurgialookia tavoiteltavana (ehkä tiedätte, mitä tällä tarkoitan), tai kauniina. Se tulee muokkauksen sivutuotteena. Voihan tietenkin olla niinkin, että moni haluaa näyttää mahdollisimman keinotekoiselta, mistäs minä tiedän, mutta sanoisin, että näitä on vähemmän.

Vierailija
44/48 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisissä naisissa, en muista minkä kaupungin, yksi nainen sanoi ankkahuulelle, että sen naama näyttää punaperseapinan peräaukolta.. ja tottahan se on, siltä sellaset huulet näyttää.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ad/Baboon_buttocks.jpg

Onpas söpö beba

Vierailija
45/48 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka monet haukkuvat ankkahuulia, on ne myös ainakin itselleni aiheuttaneet paljon enemmän kehuja. Ennen olin juurikin täysin tavallisen näköinen jota ei edes huomattu missään.

Vierailija
46/48 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nykyään jopa täällä "maalla" (helsingin ulkopuolella) olen nähnyt. Herttainen ja kaunis nuori nainen, kaupan kassa, oli yhtäkkiä ankkahuulinen. Tunsin jotenkin äidillistä suojelunhalua. Miksi, oi miksi teki itselleen niin.

Luultavasti huomasin hänen kauneutensa vasta silloin, kun hänellä oli jo täyteaineita monta ml. Kun jollain muuttuu huulet "yhtäkkiä" ankkahuuliksi, on kyseessä yleensä jo vuosien täyttö ja monta ml lyhyehkön ajan sisällä.

Vierailija
47/48 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, nykyään jopa täällä "maalla" (helsingin ulkopuolella) olen nähnyt. Herttainen ja kaunis nuori nainen, kaupan kassa, oli yhtäkkiä ankkahuulinen. Tunsin jotenkin äidillistä suojelunhalua. Miksi, oi miksi teki itselleen niin.

Luultavasti huomasit hänen kauneutensa vasta silloin, kun hänellä oli jo täyteaineita monta ml. Kun jollain muuttuu huulet "yhtäkkiä" ankkahuuliksi, on kyseessä yleensä jo vuosien täyttö ja monta ml lyhyehkön ajan sisällä.

Vierailija
48/48 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää, onko ankkahuulinen itse tyytyväinen tulokseen eli kummin kaunihimpi, ilman vai täytteen kanssa? Monet ei varmaan tiedä itsekään.