En ole tajunnut, että ne on todellisuutta: ankkahuulet
Sain työpaikan Helsingin keskustasta, ja päivittäin tulee vastaan muutamia (nuoria) naisia, joilla on törkeän ankkahuulet tyyliin Suvi Pitkänen. Olen elänyt jotenkin kuplassa ja kuvitellut, että noita on vain joillain ulkomaisilla realitytähdillä. Mutta ei. Joka päivä niitä kävelee vastaan.
Kommentit (48)
Näkyyhän täällä landellakin jonkinverran heitä ja aina ollut 100% reaktio negatiivinen.Miksi ja miten nuo voi näyttää kenestäkään hyvältä. Vaikka nainen olisi kaunis ja fiksukin niin heti tuntuu ettei voi olla kaikki kohdallaan pääkopassa.
Sitten vielä insta mainokset missä kuvia ennen ja jälkeen(herranjumala)...
t.Mies!
Älkää tehkö sitä. Ette saa huomiota siksi että teitä kadehditaan, ihaillaan tai halutaan, vaan ne huulet oikeasti ovat mykistävät. Ne ovat kuin jokin uusi eläinlaji mitä tuijottaa koska ei voi käsittää että se on oikeasti olemassa.
Olin kesällä Marbellassa. Siellä vasta oli järkky näky 🙈
Mun piti ihan googlata, kun Suvi ei ollut tuttu. Siis voi kamala! Miksi se on tehnyt tuommoista itselleen! Näin kuvia ennen "kauneus"leikkauksia, sehän oli oikeasti kaunis silloin, toisin kuin nyt.
Ei ole tarkoitus varmaan näyttää kauniilta. Halutaan vaan saada huomiota niin että ensimmäisenä pistää silmiin ne turbohuulet...
Se on Homer-turpa 😄. Joillakin on kunnon kuono, esim. Uinolla.
Sillä lailla. Jatkakaa vaan haukkumista ulkonäön perusteella.
Mä luulin kans aiemmin, että noita ottaa jotkut seksityöläiset tai seiska-julkkikset. Sittenpä tuli esimies, jolla oli ankkahuulet. Meillä meni kaikki aika aina sen huulien ja sen sössötyksen ihmettelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ulkonäköä haukuta, vaan toimenpidettä.
Katie Pricekin oli nätti buorena, ennen "kauneusleikkauksia".
Nuori vieläkin, mutta näyttää iättömän vanhalta.
20vuotias+ankkahuulet=30vuotias.
Ulkonäöltään.
Joo, nykyään jopa täällä "maalla" (helsingin ulkopuolella) olen nähnyt. Herttainen ja kaunis nuori nainen, kaupan kassa, oli yhtäkkiä ankkahuulinen. Tunsin jotenkin äidillistä suojelunhalua. Miksi, oi miksi teki itselleen niin.
Miksi tuijottaa niitä huulia? Se ihminen niiden takana voi olla vaikka kuinka kiva! Itselläni ei ole sellaisia, mutta paljon olen niitä nähnyt, ja jo tottunut siihen näkyyn ja monen ankan kanssa juteltuani olen todennut että usein ihan kivoja ihmisiä ovat, joten samapa se, millaiset huulet jollain on, jos itse sellaiset haluavat ja ovat muuten ok ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuijottaa niitä huulia? Se ihminen niiden takana voi olla vaikka kuinka kiva! Itselläni ei ole sellaisia, mutta paljon olen niitä nähnyt, ja jo tottunut siihen näkyyn ja monen ankan kanssa juteltuani olen todennut että usein ihan kivoja ihmisiä ovat, joten samapa se, millaiset huulet jollain on, jos itse sellaiset haluavat ja ovat muuten ok ihmisinä.
No joo, totta kai voivat olla kivoja, mutta silti alkaa jotenkin miettiä, että mitä ongelmia ja harhoja sillä ihmisellä on itsestään, kun pilaa ulkonäkönsä sillä tavalla, ennestään kaunis nuori ihminen. Että joku ruuvi sieltä päästä puuttuu, jossain mättää. Toivoisi että tulisivat järkiinsä, arvostaisivat itseään.
Lähteekö ne huulet itsestään pois, siis laskeeko se turvotus joskus, eikö ne niihin jotain botoxpiikkejä ota?
Vai kestääkö ankkahuulet jopa ikuisesti, ilman pistelemättäkin?
Toivottavasti eivät.
Joskus jossain ohjelmassa oli joku nainen, joka muokkaili itseään, ja oli suurentanut huulian kerran niin että ne repesivät ja ihan hengenlähtö oli ollut lähellä. Silti tämä ohjelmassa sanoi, että aikoo kuitenkin kokeilla siitäkin isompia huulia. :(
En ymmärrä miten on mahdollista että tommosia "hoitoja" annetaan kellekään, vielä selvästi ihan pimahtaneille jotka eivät osaa edes lopettaa mihinkään, vaan pitää saada isompaa ja isompaa huulta ja tissiä, eivät saa tyydytystä ennen kuin täjähtävät, ilmeisesti.. ja joku ottaa rahat mielellään ja ryhtyy pumppaamaan vaan näitä.
Nuo kaikki rankalla kädellä ulkonäköään muuttaneet ovat hämmästyttävän samannäköisiä.
Taru Kalenov ja Jessica Ruokola esimerkiksi.
Ja ovat molemmat myös paljon ikäistään vanhemman näköisiä.
Kunnon nettikiusaaminen taas vauhdissa. Jos joku ulkonäköön liittyvä asia saa kantajansa tavalla tai toisella tuntemaan olonsa paremmaksi, niin go for it! Joillakin tavoite voi nimenomaan olla esim. huonon itsetunnon takia saada huomiota keinolla millä hyvänsä. Sitten tulee nimetön nettisolvaaja joukko, joka pahimmillaan sättii nimellä, kuten tässäkin aloituksessa. Sitten kauhistellaan, kun lapset tekevät ihan samaa luokkakavereilleen. Mitä isot edellä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ulkonäköä haukuta, vaan toimenpidettä.
No höpö höpö, ulkonäköä arvostelette. Olette nettikiusaajia.
Näin edellä nimeltämainitun henkilön lentokentällä ja raukka ei saanut suutaan kiinni lainkaan. Sääliksi kävi.