Kerro itsestäsi jotain, niin kysyn sinulta mitä vain (asiallisuuden rajoissa)!
Itsestäni sen verran, että olen kolmekymppinen mies ja mulla on paksu kissa.
Kommentit (48)
äo:ni on 128 usealla testistillä, olen lähihoitaja ja yh.
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 20-vuotias ja rakastunut 22 vuotta vanhempaan mieheen.
Seurusteletteko ja onko asia ihmisten tiedossa? Oletko kuullut outoja kommentteja?
ap
maksan alle 500 e vuokraa kuussa. :D t. n 29.
Voisin ottaa kissan. Se saisi metsästää hiiriä pihalla. Se ei olisi sisäkissa ja mulla ei olisi pissalaatikkoa nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
äo:ni on 128 usealla testistillä, olen lähihoitaja ja yh.
ja selvästi lukihäiriöinen ja huono näköinen mamma (huomasin virheeni)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 39-vuotias ja tykkään hevosista.
Harrasteletko hevosten kanssa jotain ja pääsetkö olemaan niiden kanssa usein?
Mä myönnän pelkääväni hevosia jonkin verran. Lapsena pääsin joskus siskon mukana tallille. Se ratsasti ja myöhemmin opiskeli alalle. Pääsin sitten itsekin kokeilemaan ja omat kerrat meni kiukkuisen ponin kanssa painiessa.
ap
Harrastelen, käyn ratsastustunnilla ja hoitelemassa ja ratsastamassa tutun hevosella. Oli mulla vuokrahevonenkin, mutta se kuoli.
Se ei ole ihme, että hevoset pelottavat. Ne ovat potentiaalisesti vaarallisia eläimiä. Nykyään hevoset ovat enimmäkseen aika kilttejä, mutta mä noudatan aika tiukkoja turvallisuussääntöjä niiden kanssa ja olen koko ajan hereillä niiden kanssa.
Olen 39 vuotias enkä pidä kissoista enkä koirista
Vierailija kirjoitti:
Olen neljäkymppinen nainen. Ja ihan tyytyväinen elämääni.
Mikä on tyytyväisyytesi salaisuus? Onko siinä salaisuutta? Mikä tekee susta tyytyväisen?
ap
Olen nelikymppinen mies ja tykkään lapsista.
Vierailija kirjoitti:
SEurustelen ikäisesi miehen kanssa. Hän näyttää vanhemmalta ja minä reilusti nuoremmalta. Harva arvaa meidän ikäeroa, mutta voisin jopa olla hänen äitinsä.
Mikä mielestäsi tekee hänestä vanhemman näköisen? Oletko joutunut outoihin tilanteisiin nuoren ulkonäkösi takia?
Näytän itse vähän turhankin nuorelta, joten tiedän, millaista se voi olla. Ihmiset ei aina meinaa uskoa, että olen kuitenkin "jo" tämän ikäinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 39-vuotias ja tykkään hevosista.
Mä myönnän pelkääväni hevosia jonkin verran. Lapsena pääsin joskus siskon mukana tallille. Se ratsasti ja myöhemmin opiskeli alalle. Pääsin sitten itsekin kokeilemaan ja omat kerrat meni kiukkuisen ponin kanssa painiessa.
ap
Harrastelen, käyn ratsastustunnilla ja hoitelemassa ja ratsastamassa tutun hevosella. Oli mulla vuokrahevonenkin, mutta se kuoli.
Se ei ole ihme, että hevoset pelottavat. Ne ovat potentiaalisesti vaarallisia eläimiä. Nykyään hevoset ovat enimmäkseen aika kilttejä, mutta mä noudatan aika tiukkoja turvallisuussääntöjä niiden kanssa ja olen koko ajan hereillä niiden kanssa.
Ikävä kuulla vuokrahevosestasi. On kuitenkin hyvä, että pääset harrastamaan.
Onhan hevoset potentiaalisesti hyvin vaarallisia ja tämä on kai sinänsä tervettäkin pelkoa kun en osaa esim. siskoni tavoin lukea niitä. Niin iso eläin saattaa satuttaa ihmistä vahingossakin helposti. Siskollekin on sattunut kuitenkin etenkin ravihevosten kanssa kaikenlaista ja tutuille on sattunut vakaviakin juttuja.
On ne kuitenkin jänniä ja älykkäitäkin eläimiä. Ihan varmasti joillain on jonkinlainen huumorintajukin... Itse pidän niiden laumakäyttäytymistä kiehtovana ja tykkään kuunnella siskon hevosjuttuja.
ap
Olen 40+ nainen ja minulla on 2 kissaa, toinen niistä vähän muhkeampi.
Ap, oletko sinä se jonka kissat ja koira osaavat kadota näkyvistä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole sopivaa tyynyä. Toinen on liian muhkea ja toinen ihan littana. Vaihtelen niitä vuorenperään saman yönkin aikana. Välillä taitan littanan kaksinkerroin. En jaksa käydä ostamassa uutta.
Jos olisi pakko valita, niin kumman kanssa mieluummin nukkuisit yösi elämäsi loppuun asti? Jos siis oletetaan, että ne pysyvät aina samanlaisina.
Mä tykkään eniten kovista ja litteistä tyynyistä. Nukun myös yöt retkipatjalla lattialla. Selkä tykkää siitä. Aluksi lonkka kipeytyi, mutta nykyisin tämä on vaan mukavaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SEurustelen ikäisesi miehen kanssa. Hän näyttää vanhemmalta ja minä reilusti nuoremmalta. Harva arvaa meidän ikäeroa, mutta voisin jopa olla hänen äitinsä.
Mikä mielestäsi tekee hänestä vanhemman näköisen? Oletko joutunut outoihin tilanteisiin nuoren ulkonäkösi takia?
Näytän itse vähän turhankin nuorelta, joten tiedän, millaista se voi olla. Ihmiset ei aina meinaa uskoa, että olen kuitenkin "jo" tämän ikäinen.
ap
Tämä on hauska idea sinulta jaksaa kysellä meistä ihmisistä. Kiitos siitä!
Mies on sarjakuvasankari Glark Kentin näköinen ja joskus mietin voiko ihminen oikeastikin syntyä monta kertaa uudelleen. Hänessä on paljon sellaista vanhanaikaisen herrasmiehen siistiä tyyliä ja jollaisia näkee harvoin. Vaatimaton , viisas ja rauhallinen,minkä vuoksi ei hösää ja pompi kuin moni ikäisensä.
Oman ulkonäköni takia on tapahtunut hölmöjä juttuja. Törmään usein siihen, miten minua nuoremmat naiset neuvovat elämänkokemuksensa perusteella ja kuinka minäkin heidän iässään sitten ymmärrän asioita paremmin. Tai haukutaan, että olen väärässä ikäryhmässä. Tai nuoret miehet säikähtävät, kun kerron ikäni ja ovat siihen mennessä yrittänet minua (joskus se on ihan hyvä tosin mätkäistä heti kättelyssä tiedoksi). Mutta tykkään olla nuorekas ja terve ja kiitollinen siitä. Se on sukuvika. Ihan kuin olisimme joku avaruusrotu.
Mukavaa jatkoa sinulle!
Olen paksu viisikymppinen nainen ja minulla on hoikka kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole sopivaa tyynyä. Toinen on liian muhkea ja toinen ihan littana. Vaihtelen niitä vuorenperään saman yönkin aikana. Välillä taitan littanan kaksinkerroin. En jaksa käydä ostamassa uutta.
Jos olisi pakko valita, niin kumman kanssa mieluummin nukkuisit yösi elämäsi loppuun asti? Jos siis oletetaan, että ne pysyvät aina samanlaisina.
Mä tykkään eniten kovista ja litteistä tyynyistä. Nukun myös yöt retkipatjalla lattialla. Selkä tykkää siitä. Aluksi lonkka kipeytyi, mutta nykyisin tämä on vaan mukavaa.
ap
Litteämpi on parempi. Ennen nukuin parhaiten ilman tyynyä. Nykyään niskat tulee siitä kipeäksi. Luulen, että nykyisen patjan takia ei mikään tyyny tunnu sopivalta.
ap