Kerro itsestäsi jotain, niin kysyn sinulta mitä vain (asiallisuuden rajoissa)!
Itsestäni sen verran, että olen kolmekymppinen mies ja mulla on paksu kissa.
Kommentit (48)
Olen nelikymmpinen mies ja minulla on sekä paksu, että kissa.
Olen nelikymppinen nainen ja paksu.
asun asumisoikeusasunnossa :D olen 29 v.
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmikymppinen nainen ja minulla on kolme kissaa.
Onko yksikään niistä semmoinen "terapiakissa"?
Toisinaan eläimet on semmoisia ihmisten hoitajia ja olen huomannut, että joillakin se taipumus on todella vahva. Tämä mun läskimooses on semmoinen hoitaja. Se hoitaa mun kämppistäkin. Kämppistä ärsyttää kun se paksukainen on sitten tunkemassa vessaankin mukaan.
ap
Olen 26v ja asun edelleen porukoillani
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kissoista.
Tykkäätkö myös koirista vai oletko vaan kissaihminen? Onko itselläsi kissaa?
Monet ajattelee, että on kissaihmisiä ja koiraihmisiä, mutta mielestäni lisäksi on vielä vaan eläinihmisiä, jotka vaan pitää eläimistä.
ap
Olen 39-vuotias ja tykkään hevosista.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymmpinen mies ja minulla on sekä paksu, että kissa.
Onko myös pitkä? Onko kissakin pitkä ja semmoinen venyvä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 42 ja asun maalla.
Oletko aina asunut maalla vai muutitko sinne kaupungista? Onko siellä paljon metsiä? Viihdytkö? Lämpiääkö sauna puulla vai sähköllä, jos sellainen on?
Itsekin haluaisin muuttaa maalle. Kaipaisin rauhaa ja oma pieni kanala olisi hieno.
ap
Olen alle 20-vuotias ja rakastunut 22 vuotta vanhempaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina ollut paksu? Haittaako se itseäsi jotenkin? Jos ei, niin se on hienoa. En jaksa terveydestä saarnata, ellet ole jo sohvan kokoinen. En kyllä silloinkaan viitsi, jos totta puhutaan. Oli sellainen työkaveri ja se kyllä tiesi, miten paksu oli, eikä nauttinut siitä.
On pakko myöntää, että mäkin olen ollut paksu. Aika monella on joskus paksu vaihe.
ap
Vierailija kirjoitti:
asun asumisoikeusasunnossa :D olen 29 v.
Millaiset asumiskustannukset sulla on siinä? Onko hyvä kämppä?
ap
Olen neljäkymppinen nainen. Ja ihan tyytyväinen elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Olen 26v ja asun edelleen porukoillani
Terveisin Naispelko26
Oletko ajatellut muuttaa omillesi? Ärsyttääkö sua koskaan asua siellä? Pelkäätkö kaikkia naisia vai onko siinä jotain poikkeuksia? Oletko aina pelännyt naisia? Mistä se on lähtenyt mielestäsi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina ollut paksu? Haittaako se itseäsi jotenkin? Jos ei, niin se on hienoa. En jaksa terveydestä saarnata, ellet ole jo sohvan kokoinen. En kyllä silloinkaan viitsi, jos totta puhutaan. Oli sellainen työkaveri ja se kyllä tiesi, miten paksu oli, eikä nauttinut siitä.
On pakko myöntää, että mäkin olen ollut paksu. Aika monella on joskus paksu vaihe.
ap
Paksuna oleminen on varmaan ihan luonnollista välillä.
SEurustelen ikäisesi miehen kanssa. Hän näyttää vanhemmalta ja minä reilusti nuoremmalta. Harva arvaa meidän ikäeroa, mutta voisin jopa olla hänen äitinsä.
Minulla ei ole sopivaa tyynyä. Toinen on liian muhkea ja toinen ihan littana. Vaihtelen niitä vuorenperään saman yönkin aikana. Välillä taitan littanan kaksinkerroin. En jaksa käydä ostamassa uutta.
Olen kolmikymppinen nainen ja minulla on kolme kissaa.