Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan plaseboa? Olen syönyt d-vitamiinia muutaman päivän ja olo on kuin taikaiskusta...

Vierailija
20.08.2019 |

Parempi. Mieliala on kirkas ja kokoajan on energinen ja kesäinen fiilis sekä fyysisesti olo on myös parempi. Töissä ei enää iske niitä jäätäviä iltapäiväkoomia.

Olen syönyt 150ug lähes viikon. Tiedän, ettei tasot nouse juurikaan näin nopeasti, mutta onkohan joku mahdollinen mekanismi, että toimii silti? Aika näyttää onko vaan plaseboa... ainakaan ennen mikään lisäravinne ei ole muuttanut oloani vaikka odotukset on ollut korkealla.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihmetellyt, kun aloin syömään isoja määriä d-vitamiinia enkä ole ollut flunssassa yli viiteen vuoteen. Ennen oli jonkinlainen flunssa ja poskiontelotulehdus muutaman kerran vuodessa. En tiiä, mutta jatkan d:n syömistä.

Vierailija
42/43 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla d-vitamiini vaikuttaa nopeasti. Ei ehkä muutamassa päivässä mutta parissa viikossa jo huomaa eron. Syön pienemmän annoksen kuin ap mutta kuitenkin ihan reilusti. Olo on virkeämpi, hiukset alkavat kasvaa nopeammin ja uutta suortuvaa pukkaa ohimoille. Jos olen pidempään ilman d-vitamiinilisää, hiukset alkavat taas ohentua ja näytän samalta kuin juuri imetyksen lopettaneet äidit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että plasebo-vaikutus voi viedä päiväväsymyksen pois..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme