Naisten mielipiteitä naturel- häpykarvoista
Mitä haittaa/hyötyä on ajelemattomasta pillusta? M40 karvaisten ystävä.
Kommentit (5)
Mulla on runsas valkovuoto ollut aina, nuoresta lähtien, siksi ajelen karvoja vähemmäksi. Eli omalla kohdallani koen miellyttävämmäksi ajelun kuin jatkuvasti jossain vuodossa olevat karvat.
Haittaa:
-Häpykarvoja on välillä siellä täällä
-masturboidessa tai seksiä harrastaessa karvat saattaa joskus harvoin "jäädä väliin"
Hyötyä:
-ei tarvii sheivaa
-säästää vähä rahaa kun ei sheivaile
-en oo ihan varma tästä, mutta joskus menkkojen aikaan kun käyttää sidettä niin menee epätodennäköisemmin ohi maalin? Ehkä.
-ne peittää mun ruman luomen :D
Yhtään haittaa ei ole tullut vielä esiin. Ei ole jäänyt karvat väliin yhdynnässä, suuseksiä saan. Käyn pesulla ja pimppi voi hyvin.
Teininä hetken ajelin ja haitat oli nää: sänki, punotus, ärsyynyt iho (esim pyörällä ajo hankaa ikävästi), hyödyt..... Ei mitään.
Itselläni ei ole kertaakaan elämässäni karvat jääneet mihinkään väliin paitsi kerran kun pistin kommandona pillifarkut jalkaan ja suljin vetskarin liian nopeasti. Toisaalta hyvä, ettei jäänyt pimppi väliin...
En karvoista mitään haittaa kyllä keksi. Toki tulee joskus paha mieli kun lukee av:ta missä pillukarvoja haukutaan vastenmielisiksi ym. Toisaalta kyllä broiskujakin haukutaan, että riippuu mitä kommentteja painottaa.. ketään ei saisi pilkata.
Itselläni ei ole ollut ongelmaa karvojen hygieenisyyden puolesta, peseydyn riittävän usein. Yhtälailla posliinikin muhisi eri vuodoissa jos ei koskaan peseydy.
Hyötyjä: no tietenkin se, että on paljon vaivattomampi vaihtoehto kuin karvattomuus. Lisäksi tykkään niistä, minusta näpytön sileä ihoni ja tiivis karvoitus häpykummulla on naisellinen. Se ei ole este suuseksille, sisemmissä häpyhuulissa, välihassa ym. sisemmissä osissa ei luonnostaan kasva karvaa. Ja suutelee mies ulompiakin häpyhuulia ja tykkään.
Isoin etu kai on se, että se, että pimppini näyttää aina vaivatta siltä miltä haluan sen näyttävän ja tämä tyyli sopii minulle.
Ei ole mulle mitään haittaa ollut. Eikä kyllä erityistä hyötyäkään, tietty vähemmän tulehtuneita näppylöitä ja sisäänpäinkasvaneita karvoja kuin jos koittaa pitää pidempään posliinina.
Joku varmaan tulee kertomaan, että haisee ja on likainen, mutta kertoo vaan omasta puolestaan. Itselläni on puhdas ja maukas p.imppi ja mies tykkää nuolla. Ja mä tykkään kun nuollaan.
Kaunis, seksikäs ja talvella lämmin.
-nainen alle 30 v