Joku vanha nainen vastaankävellessä sulki silmänsä ja KÄVELI PÄIN minua!
Väistin ihan viimetipassa koska hän näki minut jo kaukaa ja ei missääntapauksessa ole sokea koska käveli kaukana miehestään joka tuli jäljestä. Mikä ihmisiä vaivaa, mista vihaa? En tuntenut koko naista tai miestä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni sinä kävelit koko ajan kuitenkin silmät auki ja silti tätä naista kohti myös... Viime hetkellä väistit.
Olin jo vasemmall puolella ja tilaa oli niukasti vastassa puskat, väistin kiveykselle runsaasti. Juu näin hänet kauempaa mutta koska kävelin vas puolella oletin hänenkin ohittavan minut oikealta puoleltani, mutta muija ajoikin ihan PÄIN. Olipa kokemus.
Nuorempi väistää ja vanhempi kävelee suoraan. Näin on aina opetettu. Ja väistää tien puolelta.
Nyt vain kävi niin että eukko kaarsi eteeni sieltä omalta puoleltaan.
Tuo on aika tavallista täällä ainakin missä eri kulttuurit voimissaan. Syytä hieman ihmetellyt itsekin. Eniten ihmetyttää että kun itse joskus väistänyt, niin eikös nämä kiilaa uudellekin eteen. Nykyisin kävelenkin keskellä niin sopii molempien kautta menemään ohi.
Käytän tätä myös. Mä teen teen niin että jos tyyppi näyttää tulevan päälle, pysähdyn hyvissä ajoin penkomaan laukkua tai katsomaan puhelinta tms. Tällöin vastaantulija ei voi provosoituakaan. En siis mitenkään pysähdy ja jää tuijottamaan toista haastavasti silmiin vaan olen muka ajatuksissani.