Miksi joku maksaisi 41 euroa sangollisesta mustikoita?
Hän saa nämä samaan hintaa kaupasta pakasteena haluamaansa tahtiin.
Pensasmustikkaa saa vielä halvemmallakin.
Kommentit (61)
Pensasmustikka iiihan eri asia kun oikea mustikka. Ei edes tuoksu miltään. Isompia ne on joo, ei muuta.
Pystyy esittämään ahkeraa työtöntä, kun kuljeskelee tällaisen ämpärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä joku fb-kirpparin hyvä tarjous?:)
Minkä kirpparin?
Katsoin K-kaupan pirkkamustikan hintoja ja sitten on ollut mediassa juttua kuinka joku mies myy poimimaansa mustikkaa perattuna 41 euron ämpärihintaan, ja saisi enemmänkin hintaa, mutta on osin sosiaalisella mielenlaadulla liikkeellä.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Pensasmustikka iiihan eri asia kun oikea mustikka. Ei edes tuoksu miltään. Isompia ne on joo, ei muuta.
Ja yleensä ulkomaisia. Mutta, jos sillä ei ole väliä niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Isompia ja parempia. Ja alkuperältään se oikea mustikka jota englanniksi mustikaksi kutsutaan.
Kyllähän tuo nyt kaupan kilohinnan alittaa?
no 50 e ämpäri on ihan normihinta facekirppiksellä, kun olen seurannut. Nythän on huono mustikkavuosi.
Pensasmustikka on vain laimea ja valju kopio. Mulle marjojen pakastaminen on perinne, muisto jo lapsuudesta enkä aio sitä lopettaa ap:n kaltaisten ihmettelijöiden takia :)
Pirkka pakastemustikka 9,95 kilo.
Ämpärillisessä mustikkaa on noin 4,8 kiloa mustikkaa.
ap.
Jos se on tuoretta, niin olen valmis maksamaan. Suomalaiset ostaa halvinta ajattelematta muuta. Esim.tuotantotapoja.
Hiukan päälle 4€ litra tuoreita mustikoita. Mistä kaupasta saa näin halvalla?
No ei nyt 4 € litra kovin pahalta hinnalta kuulosta metsämustikasta. Etenkään, kun tänä vuonna suurimmassa osassa maata mustikkasato on vielä ollut heikko, jolloin tuota ämpärillistä ei ihan parissa minuutissa kerää. Eli voi olla, että on useamman tunnin sielä skutsissa kökkinyt. Mikä sinusta olisi kohtuullinen litrahinta käsin poimitulle, puhtaalle metsämustikalle? Oletko itse kovin usein edes ämpärillistä mustikkaa poiminut, että tietäisit vähääkään sen vaatimasta työmäärästä?
Kotiinkuljetettuna maksaisin ihan kannatuksen vuoksi ja olisin valmis tekemään kestotilauksen, sama annos kerran tai kaksi kesässä
Vierailija kirjoitti:
Pensasmustikka on vain laimea ja valju kopio. Mulle marjojen pakastaminen on perinne, muisto jo lapsuudesta enkä aio sitä lopettaa ap:n kaltaisten ihmettelijöiden takia :)
Kukaan ei ole sinua käskenyt lopettaa yhtään mitään.
Kysyin vaan että miksi halutaanb ostaa ämpärillinen mustikkaa kotiin.
Eikö enää saa kysyä mitään? Kysymisenkin olet jo kieltänyt. Mahtaa läheisilläsi olla vaikeaa. Älä ainakaan mihinkään pride-paraatiin mene ennen kuin myönnät että kysyä' saa..edes..
ap.
Vierailija kirjoitti:
ap.
kylllä kai 10 litran ämpäriin kiloja enemmän mahtuu? Mustikka on tiivis marja.
Yksi litra mustikoita painaa noin 0,7kg. Eli ämpärissä non 7kg mustikoita.
Eihän tuo ole edes paha hinta. Täällä meidän superrikkaiden alueella olen nähnyt 70-80 €/ 5kg hintoja aika keskitasoisista marjoista. Joinakin päivinä on vähän halvempaa. Ostan minäkin pakasteena, mutta tuore metsämustikka on aivan eri planeetalta maultaan.
Vierailija kirjoitti:
ap.
Eli pakastemustikan kilohinta on kovempi, mutta silti ihmettelet, miksi joku haluaisi halvemmalla hinnalla ostaa tuoretta mustikkaa ämpärillisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isompia ja parempia. Ja alkuperältään se oikea mustikka jota englanniksi mustikaksi kutsutaan.
Englanniksi pensasmustikka on "sinimarja". Eivät ne tiedä mustikoista mitään.
Oliko tämä joku fb-kirpparin hyvä tarjous?:)