Mistä olet saanut kritiikkiä töissä tai arjessa ja miten reagoit siihen?
Mistä olet saanut kritiikkiä töissä tai arjessa ja miten reagoit siihen? Oliko kritiikki mielestäsi aiheellista?
Kommentit (3)
Meillä töissä ei saa tehdä mitään kunnolla koska kaikki on liian kallista ja aikaa menee liikaa, myöskään vanhoja koneen osia ei saisi heittää pois.
Viimeeksi tuli sanomista kun bräkleen on niin kallista ettei saa käyttää.
Pomolla on jatkuvasti jotain aivopieruja, millään ei ole väliä kunhan jotenkin saadaan koneet toimimaan.
Olen saanut kritiikkiä töissä siitä, että olen liian hidas. Ei se ollut noin suoraan sanottu, mutta se oli kuitenkin pointti. En ollut tajunnut olevani mitenkään erityisen hidas, mutta reagoin kritiikkiin niin, että monen monen vuoden jälkeenkin stressaa se, että olen mahdollisesti hidas. En tiedä nopeuttiko kyseinen kritiikki perusluonnettani, mutta sai aikaan stressinaiheen, joka pysyy vaan mukana. Miten sitten mielestäni tuollainen kritiikki töissä jollekin pitäisi antaa? No en kyllä tiedä, ehkä enemmänkin porkkanoilla eli palkitsemalla nopeasta työstä kuin vain kritiikillä.
Isältäni saan kritiikkiä, etten pidä tarpeeksi yhteyttä. Voisin kuulemma soitella useammin.
Kai se aina vähän loukkaa ja hämmentää. Meillä on hankalat välit, olen ainoa lapsi avioeroperheestä, enkä nähnyt isääni juuri lainkaan eron jälkeisinä vuosina ollessani esiteini ja teini. Myöhemmin hän on usein sanonut, että minun olisi kuulunut olla se joka ottaa yhteyttä jos haluan isän elämääni.
En sano vastaan ikinä, myötäilen isää ja yritän olla aina ystävällinen.
Töissä en ole saanut aikuisiällä mitään erityistä kritiikkiä. Joku raportti on ollut myöhässä niin tietysti siitä muistutetaan, mutta ei kummempaa.
Noin 20 vuotta sitten nuorena kollina olin kesätöissä siivouspuljussa ja siellä ei saanut muuta kuin asiatonta kohtelua, kovia haukkuja ja ilkeilyä. En tiennyt silloin työelämästä paljoa ja nieleskelin kaikki haukut ja pyytelin vielä itse anteeksi. Vasta jälkikäteen ymmärsin, että se olikin kiusaamista, ei mitenkääm asiallista ja työhön liittyvää. Mutta kun se tuli esimiesasemassa olevalta niin en oikeasti tunnollisena nuorena osannut ajatella että esimies on vain mlkku.