No mistä niitä miehiä muka löytyy, jotka hakevat pelkkää seksiä?
Kysynpä vain.
Minulle on selvästi valehdeltu.
Miehet haluavat myös seuraa, katsoa elokuvia, lenkille yhdessä ym ym.
Miksi olin luullut, että miehille kelpaisi "vain" hyvä seksi?
Kommentit (28)
Eiköhän niitä ole kuppilat pullollaan
Otat sieltä Alastonsuomesta jonkun varatun.
Mulla oli FWB -suhde. Asutaan nykyään yhdessä ja on pirun kivaa. Haittaakse?
Täällähän niitä on, soita mulle. Numero on luettelossa.
Mulle kyllä kelpaisi ja sitä haen. Muutama ihan mukava tapauskin on. Molemmissa vain kävi niin että daami löysi miehen, toinen meni jopa naimisiin.
Haen ystävää jossa on voimakas eroottinen vivahde. Kuitenkin niin ettei kumpikaan tule osaksi toisen elämää. Yhteisiä tapaamisia silloin kun se molemmille sopii.
Tunteita ei tietenkään voi tuossa täysin sivuuttaa. Tuo ei kuitenkaan tarkoita kuin että toisesta pitää. En muista koskaan harrastaneeni edes yhden yön jyystöä naisen kanssa kenestä en olisi jollain tavalla pitänyt enkä tarkoita ulkonäköä vaan muita asioita.
Laita mailia janitor @ suomi24 piste fi
Vierailija kirjoitti:
Otat sieltä Alastonsuomesta jonkun varatun.
Tämä on se ongelma. Sinkut haluaa äkkiä enemmän kuin haluan tarjota, varatulla taas ei ole aikaa eikä paikkaa, ja sitten tarvisi pettää hänen vaimoaan, mikä ei ole ollenkaan miellyttävä ajatus. En lähde siihen.
No, tällä hetkellä minulla on vakituisina 30-vuotias ja 40-vuotias FWB, vai kutsuisiko heitä rakastajiksi. Kumpikin tietää homman nimen, mukava on tapailla, mutta muuta tästä ei tule.
Toisen luona olen ollut aika paljon tällä viikolla yötä ym.
Täyryy myöntää, että on ollut ihan mukavaa viettää aikaa yhdessä. Hellyyttä, todella paljon hyvää seksiä pitkiä sessioita, ja sitten juttelemista, elokuvien katselemista (!) ym. On tässä toki lämpimiä kiintymyksen tunteita mukana, mutta parisuhdetta ei ole eikä tule.
Alun perin FWB:tä hakiessani olin kyllä ajatellut, että pelkkää seksiä ja kotiin, mutta ei se niin näytä toimivan. Minulle se sopisi kyllä hyvin.
Mistäpäin ap muuten on?