Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummasta prinsessasta pidät enemmän, Victoriasta vai Madeleinesta, ja miksi?

Vierailija
19.08.2019 |

Tulipahan tällainen kysymys mieleeni, kun luin kuninkaallisuutisia Iltalehdestä. Itse olen aina tykännyt jotenkin enemmän Victoriasta, koska hän vaikuttaa jotenkin vaatimattomammalta ja maanläheisemmältä kuin nuorempi siskonsa.

Mitäs mieltä muut ovat?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria tottakai, kun on kerran sama nimi ja syntyny epäilyttävät 3kk myöhemmin... vanhemmat ei kyl vaikuta olevan monarkisteja mutta jotenkin haiskahtaa että ois nimetty prinsessan mukaan vaikka nimi ei tuntematon olekkaan suvussa, oli 1782 syntyny ja toinen 1921 (vaarin pikkusisko, kuoli nuorena).

Vierailija
22/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan molemmista.

Victorialla on ihana luonne ja perhe.

Madde on nätti, ja arvostan, ettei Chris yritä elellä ruotsalaisten siivellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin Danielin❤

Se onkin suomalainen.

On on ja Kuopion poikia Savonmualta.😉

Ruottalaiset rinsessat ei onnex oo niin paljoo esillä kuin tyrkky Meghan. Ei päivää ilman herttuatarta, yöks.🤮

Vierailija
24/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maddella on hullun katse.

Vierailija
25/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kumpaakaan.

Vierailija
26/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä madeleine ei ole kauniimpi todellakaan... noh kumpikaan ei oo mun mitään kauneusihanteita, mut madeleine ei etenkään oo kaunis.... :D

Kauneushan on toki katsojan silmässä, mutta kyllä tässä sellaisilla keskimääräisillä standardeilla on melko kaunis nainen:

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/201706062200189487

https://fi.newsner.com/viihde/ruotsin-hovilta-ikavia-uutisia-liittyen-p…

https://kruununvartija.com/2018/03/03/madeleine-on-ollut-kohuotsikoissa…

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/kuninkaalliset/madeleine-ja-chris-ru…

Olis kiinnostavaa kuulla kuka sinusta on kaunis jos Madeleine on ruma. Mutta itsekin pidän enemmän Victoriasta noin tyyppinä.

Vierailija
27/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan media uhri ja menen heidän näkemysten mukaisesti...

Mutta Victoria tuntuu asialleen omistautuneelta ja päättäväiseltä. Erityisesti pidän siitä, että Estelle on otettu täydellisesti mukaan toimintaan. Ei piilotella ja osaa käyttäytyä kuin unelma. Toivon, että heidän perhe-elämänsä on sellaista idylliä miltä se ulospäin näyttää.

Madeleine taas tuntuu perus ”pappa betalar” ruotsalaiselta. Kaikki on tullut sormia napsauttamalla ja kun ulkonäköäkin on suotu, silmiä räpsyttämällä on saanut vielä lisää. Ikinä ei ole tarvinnut itse tehdä mitään. Avioliitto tuntuu myös sellaiselta, että pakko oli saada äkkiä joku ja äkkiä myös paljon lapsia että olen edelleen parempi kuin Victoria tai Sofia, katsokaa kuinka hedelmällinen olen. Tulee sellainen olo, että hän ei ole onnellinen, mutta toivon olevani väärässä.

Sofia on mun suosikki. Selkeästi näkee, että hän on tai he molemmat ovat todella rakastuneita edelleen. Sofia on kärsinyt menneisyydestään mutta hienosti hän on tehnyt itsestään lämpimän oloisen ja työlleen omistautuneen.

Ja kaikki tämä voi olla vain median aikaan saama julkisuuskuva ja todellisuus ihan toinen! Sofian ja CP:n olen nähnyt ihan henkilökohtaisesti, he lomailivat pienellä paikkakunnalla Kreikassa ja satuin ravintolassa viereiseen pöytään istumaan. Hetken kesti että edes tajusin heidät ja yritin mahdollisimman vaivihkaisesti seurata heitä. Mukavalta pariskunnalta näyttivät ja jutustelivat ihan tavallisia asioita.

Vierailija
28/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin Danielin❤

Se onkin suomalainen.

Ruottalaiset rinsessat ei onnex oo niin paljoo esillä kuin tyrkky Meghan. Ei päivää ilman herttuatarta, yöks.🤮

Off topic. Meghan ei itse hakeudu julkisuuteen eikä hän saa siitä mitään etuja itselleen. Päinvastoin hän on pyrkinyt vetäytymään yksityisyyteen voidakseen olla rauhassa vauvan ja miehensä kanssa.

Vierailija
29/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin Danielin❤

Se onkin suomalainen.

Off topic. Meghan ei itse hakeudu julkisuuteen eikä hän saa siitä mitään etuja itselleen. Päinvastoin hän on pyrkinyt vetäytymään yksityisyyteen voidakseen olla rauhassa vauvan ja miehensä kanssa.

Lisää offia: Kyllä saippuaherttuatar lentelee ympäriinsä ja nimenomaan haluaa olla esillä.

Kuninkaallisista tyrkyistä tyrkyin ja ilkein kun henkilökuntakin lähtee lätkimään.

Ruotsin prinsessoista Vicktoria on vaatimattomampi ja miellyttävämpi kuin sisarensa.

Vierailija
30/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin Danielin❤

Se onkin suomalainen.

Lisää offia: Kyllä saippuaherttuatar lentelee ympäriinsä ja nimenomaan haluaa olla esillä.

Kuninkaallisista tyrkyistä tyrkyin ja ilkein kun henkilökuntakin lähtee lätkimään.

Ruotsin prinsessoista Vicktoria on vaatimattomampi ja miellyttävämpi kuin sisarensa.

Miksi tuota moititaan tyrkyksi? Itse en ole huomannut hänen olevan esillä sen enempää kuin muutkaan. Toki uusimpana jäsenenä lehdistö on hänestä ja heidän avioliitostaan enemmän kiinnostunut ja uutisoi herkemmin.

31/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tietenkin vastata vain julkisuuskuvan perusteella, että kumpi on kiinnostavampi, ja vastaan Victoria. Olen suunnilleen saman ikäinen Victorian kanssa, ja muistan jo lapsena kun hänen kuviaan oli lehdissä jne. Madeleine ja Carl-Philip olivat vain "ne pikkusisarukset".

Kun Victoriasta oli juhlallisuuksien myötä tullut kruununprinsessa 90-luvun loppupuolella ja samoihin aikoihin hän sairastui syömishäiriöön, tunsin myötätuntoa häntä kohtaan. Hän oli syntynyt julkiseen rooliin eikä voinut paeta sitä. Haastatteluista vaistosin, ettei hän ollut mielellään huomion keskipisteenä. Hän vastaili tosi lyhyesti kysymyksiin. Carl-Philip vaikutti myös tosi ujolta silloin. Myöhemmin Victoriasta on tullut parempi esiintyjä.

Vierailija
32/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin Danielin❤

Se onkin suomalainen.

Miksi tuota moititaan tyrkyksi? Itse en ole huomannut hänen olevan esillä sen enempää kuin muutkaan. Toki uusimpana jäsenenä lehdistö on hänestä ja heidän avioliitostaan enemmän kiinnostunut ja uutisoi herkemmin.

Ei päivää ilman Megania!!!!!!🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi