Ehkä turhis mutt pakko päästä hehkuttaan...
Tein tänään uusintatestin, helatorstain haalea plussa ei vielä antanu aihetta suureen riemuun. Nyt pamahti niin vahva plussa etten o eläissäni nähny. Hcg-arvot on siis noussu, tai niin ainaki luulen (taas se epäusko nostelee rumaa päätään...) Sen verran tuloksesta kuitenkin rohkaistuin ett tilasin neuvolan. Aika on juhannusviikon maanantaina, viikkoja mulla olis sillo kuulema 7+jtn. Lupas terkka jopa ultrata samal reisul ni saa vähä selvyyttä tohon vatsansisäiseen maailmaan. Hitzi ett kädet tärisee ja naamal o sellai hölmö virne =)) Ja sit hetken perästä hirvittää.. Kyllä raskaana on ihana olla.. :D
Ja taas tuli pitkät sepustukset, kiva jos joku jaxo lukee loppuu asti *vilkuti*
Kommentit (2)
Juu, sit ultraa ootan kovasti, tietää ett joku o " kotona" . Ja muutenki ett kaik o hyvin, ku edellinen kuitenki päätty mulla keskenmenoon. Ja hyvällä tuurilla saan kuvan mukaa, voi näyttää isännälle ett tälläi siä o. Tosin o ni aluillaa toi raskaus viä sillo ettei taida paljo näytettävää olla. =D
Tosi hieno juttu!! Aika meneekin sitten yllättävän nopeaa kun olet ensimmäisessä ultrassa päässyt käymään!! onnea odotukselle!!!!!
zejo 36+5