Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa jotain rintaliivimerkkiä. ov

Vierailija
24.07.2008 |

Mikä on suosikkisi?

Mitä et ostaisi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli harvemmin löydän alle 30-50 euron hintakategoriasta mitään. Juuri nyt käytössä Triumphin ja Espritin liivejä, yksi suosikeistani myös Chantelle. Ehdottomasti sileäpintaiset ns. t-paitaliivit. H&M:n ym. halpisliiveihin mun ei kannata koskeakaan, niitä voi mielestäni käyttää vain jos on tosi pienet ja kiinteät rinnat, yhtään enemmän jos on rintavarustusta niistä ei ole mihinkään. Tärkeintä tietenkin on se, että liivit on oikean kokoiset ja itselle oikean malliset!

Vierailija
2/9 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ovat mielestäni hyviä myös hinta-laatusuhteeltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

marie jo, lejaby, aubade, prima donna ja da capo on ihan kivoja, istuvia ja kauniita ja hyvälaatuisia. Nyt on päällä triumphit ne on ihan ok ja laatu käypäinen, mutta ei mitenkään erityiset ja ulkonäöltään aika tylsät.

EN enää ikinä aio ostaa niitä lindexin tai seppälän halpa rintsikoita, joiitten kaarituet narisee ja täytteet menee pesussa taitteille tai möykyille. Tämä päätös on kyllä helppo pitääkin, sillä näissä kaupoissa ei yleensä ole kokoa 75d (ja ei, minä en halua "rinnakkaiskokoa" 80C, koska mun oikea ympärysmittani on sen 75 senttiä ja haluan, että liivit on napakat ja tukevat eivätkä lötkähdä heti.) Lisäksi luulen, etten enää osta figurashopin liivejä. En tykännyt myyjän asiantuntemuksen puutteesta ja sitäpaitsi niissäkin push up täytteet jotenkin liikkuivat paikaltaan pesussa, ja iiden takaisin asetteleminen oli kamalan vaivalloista.

Vierailija
4/9 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

espritistä en tykkää

nelonen

Vierailija
5/9 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Sokokselta saatavaa Actuelle-merkkiä. Kaarituet on, ei toppauksia koska olen aika isorintainen. On isojakin kokoja, omani 75E

Vierailija
6/9 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole ihan edullisimmasta päästä, mutta mun E-kupilla tuntuu että pitkästä aikaa vaatteetkin istuvat niinkuin pitää.

Tavismerkeissä ei koskaan ole hyviä tarjouksia isoille kupeille, joten isorintainen joutuu kyllä maksamaan aika paljonkin enemmän kuin pikkukuppiset.

Vierailija
7/9 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: G70

Ihan tavallisissa liiviliikkeissä myydään.

Vierailija
8/9 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
9/9 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on munkin mielestä hyvä ja sieltä olen saanut todella hyvää palvelua! suosittelen lämpimästi.

halpisrintsikoita en minäkään osta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan