Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö käydä kampaajalla

Vierailija
19.08.2019 |

Siellä muka rentoutuu. No en. Hiki pukkaa kun 2,5h laitetaan raidat, pesu, leikkaus.
Siksi käynkin vain 2x/v

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluimmin lähettäisin pääni käymään siellä. Mutta tykkään lopputuloksesta, en siellä.istumisesta.

22/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kampaajalla varmaan 15 vuoteen. Tasaan latvat kotona. Nuorena hävetti, kun en keksinyt mitään sanottavaa. Vaivaannutti se hiljaisuus tai jatkuva kysymysten tulva. Luultavasti hävettäisi sama asia edelleen, jos kävisin kampaajalla. Olisihan se kyllä mukavaa uudistaa tyyliään, koska on ollut sama hiustyyli lapsesta asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska en ikinä keksi mitään jutusteltavaa ja se hiljaisuus on vaivaannuttavaa

Mulla on läppäri mukana ja teen siinä samalla etätöitä. 

Vierailija
24/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, siispä leikkaan ja värjään itse, myös ripset ja kulmat. On pitkät hiukset, joiden latvat on helppo tasoittaa itse. Ei ole varaa nykyisiin hintoihin ja niskassani on vikaa,ja saan järkyttävät kivut pesupaikalla kun hermoja puristaa. (Olen opiskellut kampaajaksi, mutta päivääkään en niitä töitä sitten tehnyt, osasyynä juuri tuo niska).

Vierailija
26/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska en ikinä keksi mitään jutusteltavaa ja se hiljaisuus on vaivaannuttavaa

Oman kokemukseni mukaan kampaajat puhuvat ja utelevat koko ajan. Vaikka kuinka yritän vastata välttelevästi ja lyhyesti, niin kysymyksiä riittää. Erityisesti haluavat tietää työni. Ja minä erityisesti en halua sitä sanoa.

Niin onkos sulla vapaapäivä tänään? 

Vierailija
27/32 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en puhu koskaan, eikä ole vaivaannuttavaa. Sama kuin hierojalla, ei ole pakko jutustella.

Vierailija
28/32 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella tykkää.

Kaiholla muistelen aikoja, kun parturissa käynti oli rentouttava ja odotettu hetki, josta sai nauttia. Nyt saa koko ajan olla valppaana, mitä parturi tekee tai jättää tekemättä.

Nykyään ei edes hiusten pesun yhteydessä saa päähierontaa, vaan ovat kovakouraisia. Ennen hiuksiin laitettiin hoitoaine ja annettiin vaikuttaa 5-10min. ja sai kunnon päähieronnan ja se oli hyvin rentouttavaa.

Vierailija
29/32 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää enkä käy.

Kärsin sosiaalisesta jännittämisestä, kampaajalla käynti jännitti aina niin etten saanut nukuttua edellisenä yönä ja siinä tuolissa istuessa tunsin itseni aina todella rumaksi. En tarvitse tuollaisia kokemuksia.

Olen leikannut suorat puolipitkät hiukseni itse kymmenisen vuotta, opettelin ja kehityin ja olen ollut kovin tyytyväinen. Kontrolli on omissa käsissä ja lisäetuna säästyy rahaa. En värjää.

Vierailija
30/32 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan kampaajat puhuvat ja utelevat koko ajan. Vaikka kuinka yritän vastata välttelevästi ja lyhyesti, niin kysymyksiä riittää. Erityisesti haluavat tietää työni. Ja minä erityisesti en halua sitä sanoa.

Sama! Tästä syntyy aina kiusallinen tilanne.

Vierailija
31/32 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hiljaisuus ei ole vaivaannuttavaa. Enemmän häiritsee se, kun kampaaja kyselee jotain "no onkos sulla tänään vapaata töistä, mitäs lomasuunnitelmia kesälle, mikäs olet muuten ammatiltasi". 

Vierailija
32/32 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelu on ärsyttävää. Olen tavannut 2 kampaajaa jotka eivät utele ammatista tai muusta elämästä liikaa, keskustelu pysyy yleisellä kevyellä tasolla. Näillä olen sitten käynyt pidempään. Toinen kylläkin alkoi tuputtaa omaa elämäntapaansa hiukan liikaa, joten vaihdoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä