Miehesi pituus ja paino tai BMI? Tai jos olet mies, vastaa suoraan
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
182cm ja 165kg. Teen liian hyvää ruokaa miehelleni ja yritän tietoisesti lihottaa miestäni ettei kukaan vie häntä minulta. T: nainen 168cm ja 60 kg.
Olisi muuten mahtava tutkimusaihe että kuinka moni nainen on feederi, vai toteuttavatko naiset feederismiään (saa nyt luvan olla sana) lapsilleen eikä niinkään puolisoilleen?
mieheni on 178/88 hän on harteikas ja vahva.
painoindeksin mukaan hän on lihava mutta minusta hän on hot.
minun mielestä miehen pitää olla vähän iso eikä mikään mikkihiiri. isolla en tarkoita lihavaa.
192 / 108 kg.
Pyöräilen 4000 km vuodessa, jaksan juosta puolimaratonin, reisilihaksissa löytyy. Kehosta löytyy kovaa ja pehmeää.
Vierailija kirjoitti:
minun mielestä miehen pitää olla vähän iso eikä mikään mikkihiiri. isolla en tarkoita lihavaa.
No miehesi ei ole iso vaan hädintuskin keskimittainen ja hieman ylipainoinen. 88kg kun ei ole painona vielä paljon mitään aikuiselle miehelle.
Kdkdkdk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minun mielestä miehen pitää olla vähän iso eikä mikään mikkihiiri. isolla en tarkoita lihavaa.No miehesi ei ole iso vaan hädintuskin keskimittainen ja hieman ylipainoinen. 88kg kun ei ole painona vielä paljon mitään aikuiselle miehelle.
ylipainoinen hän on siksi koska hänen ruumiinrakenne on roteva. oletko kenties kateellinen kun minulla on harteikas ja seksikkään näköinen mies?
lihava hän ei ole vaikka ylipainoa hänellä on.
175cm / 88kg.
Käy salilla mutta voisi muutaman kilon pudottaa.
184 /28 eli läskin puolelle pukkaa mutta ei vielä mikään kovin toivottoman vatsa kas. Sellaiset 15 kg pitäisi kyllä ottaa pois ei vain ole motivaatiota moiseen naama luonne karkoittaa jo jennit eikä varrestakaan mitään kummallista saa vaikka pudottelisikin painoa
182cm, 90kg molemmin puolin (riippuen kuinka paljon on treenannut).
Vierailija kirjoitti:
174cm ja 64kg, eli joku 21 tuosta tulee.
T. M22 ja entinen kilpaurheilija
4 kg varaa tiputtaa.
T: 172/70 läski M38
Olen mies ja pituus 203 cm, BMI on 21.
187 cm ja 71 kg. Rakas, hoikka ja pitkä. <3
182cm ja 165kg. Teen liian hyvää ruokaa miehelleni ja yritän tietoisesti lihottaa miestäni ettei kukaan vie häntä minulta. T: nainen 168cm ja 60 kg.