Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yhden illan nainen antoi painaa paljaalla.

Vierailija
19.08.2019 |

Kortonkeja olin varannut mukaan kun lähdin baariin. Sieltä yllättäen löytyikin sitten nätti nainen, jonka kanssa ilta päättyi hänen asunnolleen ja sänkyyn. Ei edes kysellyt kortonkien perään, vaan paljaalla sai painaa loppuun saakka.
Olen kyllä sen verran vastuuntuntoinen itse, että jos tietäisin tai edes epäilisin itselläni jotain tautia, en ilman kumia työskentelisi. En kyllä ollut varma hänen tilaanteestaan tautien suhteen, mutta olen aika rohkea kaveri tekemään kaikenlaista.
Oli jo ehkä seitsemäs- tai kahdeksas nainen tässä parin vuoden sisällä joka päästi paljaalla sisään. Kumia vaadittu vaan parissa muussa tilanteessa.
Onhan se kivempaa paljaalla, varmaan molempien mielestä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kyllä kovin vastuuntuntoinen ole, jos ilman kumia panit.

Sitä voi ja kannattaa käyttää vaikkei nainen siitä mitään sanoisi.

Vierailija
2/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olit sitten niin tyhmä, että otit riskin mahdollisesta lapsesta ja mahdollisesta piilevästä taudista minä daamilla oli.  Loisto juttu, ole ylpeä itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla voi olla seitsemän tai kahdeksan lasta joista et itse tiedä mitään?

Tätä en ymmärrä miehissä.

Vierailija
4/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykypäivänä uskaltaisi yhden illan juttuja ilman suojausta panna. Naisilla on nykyään, niin paljon ollut kumppaneita, että aika iso riski on saada joku pysyvä muisto taudin muodossa. Ei ole kondyloomat, herpekset sun muut kovin kivoja kantaa sen vuoksi, että tuntuu paremmalta.

Vierailija
5/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhden illan tuttavuus antaa sinulle paljaana, niin kyllä se on antanut edellisellekin miehelle.

Vierailija
6/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin minkä ikäinen olet? Entä naiset jotka ovat paljaalla antaneet?

Vierailija
7/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen tässä sitä, miksi ap on ollut niin tyhmä, että on pannut paljaaltaan. Ihan sama mitä mieltä nainen on ollut.  Kerran olen jättänyt panematta, kun ei ollut kumia mukana. Tai oli se, eteisessä lompakon taskussa, mutta valehtelin uudelle tyttöystävälle kun halusin kuumottaa häntä kunnolla. Halusin tehdä hyvä vaikutuksen ja varmistaa, että hän varmasti käy tarpeeksi kuumana. Niin kävi, söi elävältä seuraavan kerran.

Vierailija
8/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivin voi saada keneltä vain. Oli elämäni raskain vuosi -90 luvun alussa kun pelkäsin saaneeni sen. En ottaisi mitään noin hullua riskiä enää, tumputan vaikka loppuikäni hanskaan.

Vierailija
9/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mikäs siinä, en itsekään ole kondomia miehiltä vaatinut.

Jos miestä ei yhtään kuumota, että ennen häntä olen harrastanut paljaalla seksiä mm. nistin kanssa jolla on C-hepatiitti, niin siitäkö vaan.

Omalla vastuulla.

Vierailija
10/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran painanut eka iltana paljaalla pari tuntia tapaamisen jälkeen. Nainen on vaimoni. Vaimo sanoi ettei niin ole tapahtunut kuin pari kertaa.

Kerran 15 vuoden jälkeen kiimaisena paljasti antaneensa kaikkien panna paljaalla loppuun asti ja kumppaneitakin oli viisi kertaa enemmän kuin ensin sanoi.

Minua tieto kiihotti ja kiihottaa edelleen.

Vierailija
11/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran painanut eka iltana paljaalla pari tuntia tapaamisen jälkeen. Nainen on vaimoni. Vaimo sanoi ettei niin ole tapahtunut kuin pari kertaa.

Kerran 15 vuoden jälkeen kiimaisena paljasti antaneensa kaikkien panna paljaalla loppuun asti ja kumppaneitakin oli viisi kertaa enemmän kuin ensin sanoi.

Minua tieto kiihotti ja kiihottaa edelleen.

Onko meillä sama vaimo? Oliko kaikki kumppanit teidän suhdetta edeltäviä, vai suhteen aikana sattuneita?

Vierailija
12/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli antaa kaikkien painaa paljaalla ja samoin ap painaa kaikkia paljaalla. Kertoo teistä molemmista aika paljon. Kaikki taudit ei aiheuta oireita läheskään kaikille. Osa niistä on ikävämpiä. Minusta fiksu mies vaatii ilman muuta kondomia. Itse asiassa fiksu mies miettisi, haluaisiko edes edetä tuollaisen naisen kanssa. No, kai se on sitten epätoivoista pilkun jälkeen.

Noin ne taudit leviää.

Vierailija
13/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli antaa kaikkien painaa paljaalla ja samoin ap painaa kaikkia paljaalla. Kertoo teistä molemmista aika paljon. Kaikki taudit ei aiheuta oireita läheskään kaikille. Osa niistä on ikävämpiä. Minusta fiksu mies vaatii ilman muuta kondomia. Itse asiassa fiksu mies miettisi, haluaisiko edes edetä tuollaisen naisen kanssa. No, kai se on sitten epätoivoista pilkun jälkeen.

Noin ne taudit leviää.

Itsehän en ole kertaakaan vieraan naisen matkaan lähtenyt, mutta kunhan tässä pohdin että alkoholilla on melko varmasti tyhmentävä vaikutus fiksumpaankin ihmiseen.

Saati "jos kerrankin" näyttää irtoavan, niin tuskin moni jättää tilaisuutta käyttämättä vain sen takia ettei kummaltakaan kumia löydy. Fiksuahan se ei ole

Vierailija
14/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tullut nuorena mieleen panna ilman kumia, halusi nainen mitä tahansa. Silloin pahin pelko oli että tulee paksuksi ja joutuu maksamaan elatusmaksuja ja vasta toissijaisena taudit.  Eikä ollut puhettakaan, että ylipäätään luottaisi naisen sanaan. Siksi lompakossa oli aina kumi varalta. Kumista luovuin vasta, kun molemmat halusimme lasta kun olimme jo kihloissa.

Vierailija
15/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimellisesti kahden miehen antanut painaa paljaalla elämäni aikana. Nyt löytyi papa-testin yhteydessä korkean riskin HPV. Joudun käymään epämiellyttävissä kokeissa vuosittain. Tuo korkean riskin HPV siis aiheuttaa syöpää. Kyllä, olen katkera. Tiesin miehen harrastaneen aina seksiä paljaalla mutta luulin, että klamydia ja tippuri olisivat olleet ne realistisimmat riskit, ja ne testit tehtiin, ennen kuin kumi jätettiin pois. Kannattaisi miettiä. :( Ikuinen muisto: korkea kohdunkaulan syöpäriski.

Vierailija
16/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin monen puolesta sanoa että kun tulee tilaisuus saada seksiä ilman kumia niin pakottava tarve on tilaisuuteen tarttua. Pidempiaikaisena sinkkuna se on harvinaista herkkua

Vierailija
17/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhden illan tuttavuus antaa sinulle paljaana, niin kyllä se on antanut edellisellekin miehelle.

Tästä tuli mieleen tää kesäjuttu

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/4d2f85b0-cd75-4821-…

"Netta käytti seksikumppaneiden kanssa kondomia, mutta osan kanssa hän sopi, että mies voi harrastaa seksiä Netan kanssa ilman kondomia, muttei kenenkään muun kanssa"

Kuinka tyhmä voi ihminen olla?

Joo. Ihan varmasti ne Tinderpanot noudatti tätä sopimusta. Ihan varmana käyttää kaikkien muiden kanssa kumia vaikka ei halua sitä sun kaa.

Vierailija
18/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhden kerran harrastanu seksiä ilman kumia. Olin 25v mies laivalla, lähdin vanhemman naisen kanssa hyttiin. Oli vähän vieras tilanne ja jännitti, nainen ei sanonu kondomista mitään joten se jäi. Hölmönä annoin mennä ja laukesin sisään. Ei nähty enää sen jälkeen

Vierailija
19/61 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kondomi rouvilta vieraan kanssa useimmiten unohtua. Meillä rouva on ottanut useamman miehen lastit sisään avioliiton aikana kuin ennen sitä.

Vierailija
20/61 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä täällä taas moralisoidaan, alapeukutellaan ja neuvotaan tyhmille, miten asiat pitää tehdä. Mahtaako nämä urveltajat koskaan olla seksiä edes harrastanut?

Niin tehtäisiinkin, jos elämä ja seksi olisi mustavalkoista ja mitenkään rationaaliseen järkeen liittyvää.

Mutta kun seksi on eläimellinen voimakas vietti.

Kyllä me kaikki tiedetään asian olevan tyhmää. Kyllä me kaikki tiedetään elari ja tautiriski. Mutta silti asiaa tapahtuu ihan koko ajan. Siksi koska kyseessä on voimakkain ihmiseen rakennettu vietti, joka tositilanteessa yksinkertaisesti kytkee järjen käytön pois päältä. Varmaan asia liittyy jotenkin luonnon priorisointiin, missä lisääntyminen on tärkeintä. Viis taudeista ja elareista. Kuitenkin me kuollaan ja rahaa se vain on.

Näin ollen minäkin olen elämäni aikana muutaman kerran päätynyt siihen tilanteeseen, jossa vain yhtäkkiä ollaan. Ei ollut mitään etukäteen suunniteltu. Ei edes sen vertaa, että mitään ehkäisyvälinettä olisi mukana ollut. Uskoisin, ettei nais-osapuolikaan mikään tyhmä ollut. Nainen aivan varmasti mietti jotenkin häilyvästi edes, että pirun ehkäisyväline uupuu. Niin minäkin mietin. En pidä naista tyhmempänä kuin itsekään olen. Kuitenkin tilanne päätyi sukusolujen voimakkaaseen sylkemiseen naisen onkalon sisällä. Kyllä sitä sitten jälkeenpäin pussit rusinana mietti että voihan vitsi.

Tätä on oikea elämä.