Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka haluaa nöyryyttää ym

Vierailija
19.08.2019 |

Mitä on tapahtunut miehen lapsuudessa jos haluaa alistaa ja nöyryyttää naista?teetättää mitä ihmeempiä asioita. Lyödä ja kuristaa eikä ilmekkään värähdä siitä.kyseessä siis seksi yleensä noissa tilanteissa. Mutta muutenkin saattaa tulla esiin väkivaltaisia piirteitä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut naiselle, joka sietää tuollaista?

Vakka kantensa löytänyt, kun toinen alistaa ja toinen alistuu.

Vierailija
22/27 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
24/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon mitään ihmeellistä ole tarvinnut tapahtua, jos siis ei alista kuitenkaan väkisillä sellaista naista joka ei ole mukana leikissä.

Minä olen pitkälti alistuva ja välillä haluan myös itse alistaa ja toisaalta vaan viedä ilman sen kummempia alistusaspekteja, mutta väkivaltaisesta seksistä en tykkää.

Nöyryyttäminen, vallan ilmentäminen ja paikan näyttäminen ilman väkivaltaisia otteita kiihottaa kovasti.

Riippuu jonkin verran kuukautiskierron vaiheesta, että millaista dynamiikkaa haluan.

Veljeni taas on seksuaalisesti vahvasti alistava, ja meillä on ollut tosi onnellinen ja turvallinen lapsuus.

Vanhempamme ovat edelleen yhdessä ja saimme kotoa tasavertaisen parisuhdemallin, eli kumpikaan ei ole toisen yläpuolella ja molemmat palvelevat toisiaan.

Luulen, että nämä on enempi biologisia juttuja, jotka tulevat seksissä ilmi.

Asioita, joita en haluaisi veljestäni tietää. :D Enkä halua tietää, miksi sinä tiedät tämän veljestäsi.

”Sweet home Alabama”

Vierailija
25/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
26/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallakin joku isä kertoi, miten opettaa lapsensa alistamaan muita. Näinhän niitä uusia alistajia kasvaa, kun sairaat vanhemmat opettaa nen sellasiksi.

Vierailija
27/27 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kiihottaako häntä alistaminen seksissä? Vai alistaminen ylipäänsä ilman seksiä?

Alistaminen seksissä. Ap

Se johtuu naisten halusta.